Range Rover konkurenci od Bentley a Rolls-Royce ustojí, tvrdí automobilka

když je možné, že luxusní konkurence sebere značce nějaké zákazníky, je téměř jisté, že pozice Range Roveru zůstane neotřesena.
Range Rover konkurenci od Bentley a Rolls-Royce ustojí, tvrdí automobilka

Králem luxusních SUV byl vždycky Range Rover. Jak to ale bude nyní, když se na trh chystá konkurence od Bentley a Rolls-Royce? Nebude automobilka potřebovat ještě honosnější, větší a exkluzivnější model? „Nebude“, tvrdí šéf automobilky Jaguar-Land Rover pro Severní Ameriku Joe Eberhardt.

Pro magazín Car and Driver řekl, že nevidí důvod vyrábět větší model. Současný Range Rover prý bohatě stačí, také je k dispozici varianta s prodlouženým rozvorem. Podle Eberhadta se navíc díky modelům od Rolls-Royce a Bentley otevírá příležitost stavět exkluzivní zakázkové verze s ultraluxusní výbavou a silnějšími motory.

Luxusní Range Rover SVAutobiography: Vysoký výkon, ale i cenovka

Luxusní Range Rover SVAutobiography: Vysoký výkon, ale i cenovka

Vedle speciálních úprav, jako je například model Holland & Holland, chce Land Rover stavět další samostatné modely podobného ražení jako aktuální SVAutobiography. I když je možné, že luxusní konkurence sebere značce nějaké zákazníky, je téměř jisté, že pozice Range Roveru zůstane neotřesena.

Navíc v tomto segmentu platí, že zákazníci mají několik aut a zřejmě vedle Rolls-Royce nebo Bentley budou mít také Range Rover. Automobilka Land Rover tak nevidí smysl v dalším zvětšování a utrácení peněz za vývoj dražšího a rozměrnějšího modelu. Nicméně tovární divizie Special Operations asi nebude mít o zakázky nouzi.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků