Range Rover konkurenci od Bentley a Rolls-Royce ustojí, tvrdí automobilka

když je možné, že luxusní konkurence sebere značce nějaké zákazníky, je téměř jisté, že pozice Range Roveru zůstane neotřesena.
Range Rover konkurenci od Bentley a Rolls-Royce ustojí, tvrdí automobilka

Králem luxusních SUV byl vždycky Range Rover. Jak to ale bude nyní, když se na trh chystá konkurence od Bentley a Rolls-Royce? Nebude automobilka potřebovat ještě honosnější, větší a exkluzivnější model? „Nebude“, tvrdí šéf automobilky Jaguar-Land Rover pro Severní Ameriku Joe Eberhardt.

Pro magazín Car and Driver řekl, že nevidí důvod vyrábět větší model. Současný Range Rover prý bohatě stačí, také je k dispozici varianta s prodlouženým rozvorem. Podle Eberhadta se navíc díky modelům od Rolls-Royce a Bentley otevírá příležitost stavět exkluzivní zakázkové verze s ultraluxusní výbavou a silnějšími motory.

Luxusní Range Rover SVAutobiography: Vysoký výkon, ale i cenovka

Luxusní Range Rover SVAutobiography: Vysoký výkon, ale i cenovka

Vedle speciálních úprav, jako je například model Holland & Holland, chce Land Rover stavět další samostatné modely podobného ražení jako aktuální SVAutobiography. I když je možné, že luxusní konkurence sebere značce nějaké zákazníky, je téměř jisté, že pozice Range Roveru zůstane neotřesena.

Navíc v tomto segmentu platí, že zákazníci mají několik aut a zřejmě vedle Rolls-Royce nebo Bentley budou mít také Range Rover. Automobilka Land Rover tak nevidí smysl v dalším zvětšování a utrácení peněz za vývoj dražšího a rozměrnějšího modelu. Nicméně tovární divizie Special Operations asi nebude mít o zakázky nouzi.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků