Range Rover jako Royster GT 500 od Hofele Design

Německá společnost Hofele Design představuje v předpremiéře vlastní interpretaci nové generace modelu Range Rover.
Range Rover jako Royster GT 500 od Hofele Design

Čtvrtá generace luxusního SUV Range Rover zatím zůstává na našich silnicích výjimečným zjevem, přesto zde máme již první sady modifikací pro ty, kteří se nespokojí se standardem, ať už by byl sebelepší. Po modifikaci Range Rover Lumma Design nyní přichází se svojí trochou do mlýna také německá společnost Hofele Design, jež nyní naznačila, jak bude vypadat její kreace pojmenovaná Royster GT 500.

Range Rover 2013: první jízdní dojmy

Range Rover 2013: první jízdní dojmy

U Hofele Designu se věnují především luxusním vozům, ať už jde o opulentní sedan Audi A8 Hofele, nebo neméně působivé SUV Porsche Cayenne coby Cayster GT 670. Součástí důkladné přestavby modelu Royster GT 500, jehož oficiální premiéra se očekává v nejbližších týdnech, je také úprava pohonných jednotek napříč nabídkou. Například přeplňovaný vznětový osmiválec SDV8 s objemem 4,4 l posílí ze stávajících 339 koní (249 kW) na 410 koní (302 kW) a točivý moment poskočí z 600 na 720 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Royster GT 500 z dílen Hofele Design

Pro vozy Range Rover vybavené pneumatickým pérováním je připravena také upravená řídicí jednotka umožňující snížit světlou výšku o 40 mm, ovšem pouze při rychlostech do 80 km/h, což poněkud postrádá smysl s ohledem na potenciál zlepšení jízdních vlastností a stability při rychlé jízdě.

Range Rover: čtvrtá generace oficiálně

Range Rover: čtvrtá generace oficiálně

Zvenčí si všimneme rozsáhlé sady aerodynamických doplňků zahrnující oba nárazníky, prahové obklady a zadní difuzor, přičemž bude možno volit z litých ráfků Hofele Design Reverso II s průměrem 20, nebo 22 palců. Jak jistě tušíte, interiér vám u Hofele Designu upraví přesně podle vašich požadavků, ať už jde o materiály, nebo jejich barevné kombinace.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků