Range Rover jako Royster GT 500 od Hofele Design

Německá společnost Hofele Design představuje v předpremiéře vlastní interpretaci nové generace modelu Range Rover.
Range Rover jako Royster GT 500 od Hofele Design

Čtvrtá generace luxusního SUV Range Rover zatím zůstává na našich silnicích výjimečným zjevem, přesto zde máme již první sady modifikací pro ty, kteří se nespokojí se standardem, ať už by byl sebelepší. Po modifikaci Range Rover Lumma Design nyní přichází se svojí trochou do mlýna také německá společnost Hofele Design, jež nyní naznačila, jak bude vypadat její kreace pojmenovaná Royster GT 500.

Range Rover 2013: první jízdní dojmy

Range Rover 2013: první jízdní dojmy

U Hofele Designu se věnují především luxusním vozům, ať už jde o opulentní sedan Audi A8 Hofele, nebo neméně působivé SUV Porsche Cayenne coby Cayster GT 670. Součástí důkladné přestavby modelu Royster GT 500, jehož oficiální premiéra se očekává v nejbližších týdnech, je také úprava pohonných jednotek napříč nabídkou. Například přeplňovaný vznětový osmiválec SDV8 s objemem 4,4 l posílí ze stávajících 339 koní (249 kW) na 410 koní (302 kW) a točivý moment poskočí z 600 na 720 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Royster GT 500 z dílen Hofele Design

Pro vozy Range Rover vybavené pneumatickým pérováním je připravena také upravená řídicí jednotka umožňující snížit světlou výšku o 40 mm, ovšem pouze při rychlostech do 80 km/h, což poněkud postrádá smysl s ohledem na potenciál zlepšení jízdních vlastností a stability při rychlé jízdě.

Range Rover: čtvrtá generace oficiálně

Range Rover: čtvrtá generace oficiálně

Zvenčí si všimneme rozsáhlé sady aerodynamických doplňků zahrnující oba nárazníky, prahové obklady a zadní difuzor, přičemž bude možno volit z litých ráfků Hofele Design Reverso II s průměrem 20, nebo 22 palců. Jak jistě tušíte, interiér vám u Hofele Designu upraví přesně podle vašich požadavků, ať už jde o materiály, nebo jejich barevné kombinace.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků