Range Rover Hybrid přijde v polovině příštího roku

Range Rover Hybrid přijde v polovině příštího roku

Jak už to tak chodí, během různých prezentací se nabízí možnost zjistit více také o jiných modelech, než o tom, který vám automobilka představuje. Nový Range Rover přijde na evropské trhy také jako hybrid. Stát by se tak mělo přibližně v polovině příštího roku, a protože Land Rover o hybridu příliš nemluví, určitě nebude na škodu říci si pár podrobností.

Range Rover 2013: první jízdní dojmy

Range Rover 2013: první jízdní dojmy

Tak především automobilka sice chce hybrid, ale nechce dělat žádné kompromisy, takže i hybridní Range Rover má zvládnout až 90 cm hluboký brod, má nabízet stejné schopnosti v terénu, na silnici a žádné změny údajně nečekají ani na cestující a jejich zavazadla. Vnitřní prostor zůstane nezměněn. Hybridní Range Rover používá naftový šestiválec TDV6 o výkonu 190 kW kombinovaný s elektromotorem s parametry 35 kW a 170 Nm. Součástí hnacího řetězce je také automatická převodovka ZF.

Elektrickou energii čerpá elektromotor z lithium-iontových akumulátorů uložených v prostoru pod podlahou na úrovni zadních sedadel. Logicky nejdůležitějším údajem je spotřeba. Land Rover v tuto chvíli udává hodnotu 5,2 l/100 km. Další podrobnosti budou následovat. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

dnes | Radek Pecák
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků