Range Rover Hybrid přijde v polovině příštího roku

Range Rover Hybrid přijde v polovině příštího roku

Jak už to tak chodí, během různých prezentací se nabízí možnost zjistit více také o jiných modelech, než o tom, který vám automobilka představuje. Nový Range Rover přijde na evropské trhy také jako hybrid. Stát by se tak mělo přibližně v polovině příštího roku, a protože Land Rover o hybridu příliš nemluví, určitě nebude na škodu říci si pár podrobností.

Range Rover 2013: první jízdní dojmy

Range Rover 2013: první jízdní dojmy

Tak především automobilka sice chce hybrid, ale nechce dělat žádné kompromisy, takže i hybridní Range Rover má zvládnout až 90 cm hluboký brod, má nabízet stejné schopnosti v terénu, na silnici a žádné změny údajně nečekají ani na cestující a jejich zavazadla. Vnitřní prostor zůstane nezměněn. Hybridní Range Rover používá naftový šestiválec TDV6 o výkonu 190 kW kombinovaný s elektromotorem s parametry 35 kW a 170 Nm. Součástí hnacího řetězce je také automatická převodovka ZF.

Elektrickou energii čerpá elektromotor z lithium-iontových akumulátorů uložených v prostoru pod podlahou na úrovni zadních sedadel. Logicky nejdůležitějším údajem je spotřeba. Land Rover v tuto chvíli udává hodnotu 5,2 l/100 km. Další podrobnosti budou následovat. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 38 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků