Range Rover Hybrid přijde v polovině příštího roku

Range Rover Hybrid přijde v polovině příštího roku

Jak už to tak chodí, během různých prezentací se nabízí možnost zjistit více také o jiných modelech, než o tom, který vám automobilka představuje. Nový Range Rover přijde na evropské trhy také jako hybrid. Stát by se tak mělo přibližně v polovině příštího roku, a protože Land Rover o hybridu příliš nemluví, určitě nebude na škodu říci si pár podrobností.

Range Rover 2013: první jízdní dojmy

Range Rover 2013: první jízdní dojmy

Tak především automobilka sice chce hybrid, ale nechce dělat žádné kompromisy, takže i hybridní Range Rover má zvládnout až 90 cm hluboký brod, má nabízet stejné schopnosti v terénu, na silnici a žádné změny údajně nečekají ani na cestující a jejich zavazadla. Vnitřní prostor zůstane nezměněn. Hybridní Range Rover používá naftový šestiválec TDV6 o výkonu 190 kW kombinovaný s elektromotorem s parametry 35 kW a 170 Nm. Součástí hnacího řetězce je také automatická převodovka ZF.

Elektrickou energii čerpá elektromotor z lithium-iontových akumulátorů uložených v prostoru pod podlahou na úrovni zadních sedadel. Logicky nejdůležitějším údajem je spotřeba. Land Rover v tuto chvíli udává hodnotu 5,2 l/100 km. Další podrobnosti budou následovat. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků