Range Rover Evoque: prodloužená verze zachycena při testech

Range Rover Evoque: prodloužená verze zachycena při testech

U Land Roveru mají napilno. Po příchodu Range Roveru Evoque vstoupila před časem na trh nová generace vrcholného Range Roveru a mluví se o tom, že se chystají další modely. Jmenovitě jde o nový Range Rover Sport a očekávají se také další verze odvozené od Range Roveru Evoque.

Test: Range Rover Evoque eD4 – jde to i s „dvoukolkou“

Test: Range Rover Evoque eD4 – jde to i s „dvoukolkou“

Na autosalonu v Ženevě 2012 vystavil Land Rover odvážné provedení s karoserií kabriolet. Odezva byla taková, že se skutečně velmi pravděpodobně tahle verze dočká sériové výroby a na trh by se mohla podívat v roce 2014. Koncem příštího roku má podle předběžných zpráv dorazit prodloužený Evoque. Jak vůz bude vypadat, to naznačují fotografie, které zveřejnili kolegové z britského magazínu Auto Express.

Prodloužený rozvor znamená větší prostor pro zadní cestující a zavazadla. Dřívější informace slibovaly dokonce třetí řadu sedadel. Další detaily zatím známé nejsou. Jen pro úplnost dodejme, že se počítá také s prodlouženou vlajkovou lodí Range Rover. 

Klepněte pro větší obrázek
Zdroj: Auto Express

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 7 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 56 příspěvků