Jen aby to nebyla nová móda a neměli takto doblbnuté motory v blízké budoucnosti všechna auta. :-|
Přišlo by mi za tu cenu divné mít v autě polovinu válců co v motorce.
motorce stačí dvouválec.
Tatík ma discovery sport si4 a to pod 11l(benzín z makra) v městě s fakt lehkou nohou jen tak nejde ale čekal jsem o dost víc.V městě 1200ot oblíbený otáčky převodovky možná pomůže.
Legrační... SQ7 nemá problém mezi 8 a 9 a to i ve městě...
Hm, vlastně občas i benzín vyrábí. Zajímavé je, že Q7 3,0TDI ve městě podle podmínek 10-11 a SQ7 méně. Asi bereš průjezd vesnicí mezi značkami.
J.Taraba myslí průměrnou za celou jízdu.Já psal že discovery "si4" a to je 2l turbobenzín.SQ7 8-9 v městě se zahřátým motorem a rovinka možná jo.
objevné... diesel vyrábí benzín....S 3,0TDI nedokáže jet nad 9 ani úplný de.il.
https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/3-Audi/936-...
Koukám, že tady každý běžně kupuje malého gazíka co udělá 100 pod 6,5s...a tenhle je prostě pod jejich úroveň:-P
Jako sorry, ale u vozu za 1.5 míče mohlo zbýt na 4.válec.
A proč, když to vzhledem k objemu není potřeba?
Je to potřeba. I čtyřválcový dvoulitr by za tu cenu byl lehce zvláštní.
Spalovací motor je v tomhle podružný.
Značka, design je na 1... a o to přece u suv jde především.
tyvole...:-O To si někdo fakt koupí??
Tak pokud ten vehikl slouží k tomu, aby majitel ukázal plebsu, že na to má, tak to je sice snobárna, ale jsem schopen ji pochopit. Praktické využití mi ale uniklo.
Já kdybych na to měl, tak bych to koupil, ale není to z EU, tak NE.
Leda, kdyby to bylo z Turecka!
Tohle se vyrábí v Halewoodu, předměstí Liverpoolu.
Jasný, turecko se počítá do evropy. Jels dolmušem Karsan, tím nejnovějším, tam nepotřebuješ ani auto, zastaví kdekoliv na mávnutí za pár lir dojedeš kamkoliv a někde mhd zdarma. Díky, žes to turecko vzpomněl.;-)
turecko se do evropy pocita ale evropa nepocita s tureckem, az se svezes tou zablesenou riksou tak si tam dojdi na hajzl a napis
máš fotky té turecké rikši, já jezdím do turecka ohledně techniky a mám tisíce fotek, ale rikšu ani jednu. Máš vůbec pas? byls tam vůbec a kde? Nevím, ale já si rád o tureckých aut a autobusů rád pokecám. Máš odkaz na fotky ze zahraničí? Používáš jaký foták a objektiv?Evropa s tureckem počítá, když tam vyrábějí skoro všechny autobusy a za chvilku se tam bude vyrábět superb. Podívej se kolik ty autobusy tam mají najeto a potom napiš a nebud paranoidní.
Design dobrý, spolehlivost max. průměr, motorizace ostuda.
Napadá mě jen jediná reakce: "Jdu blejt, velebnosti".
Nestává se často, aby byly inovace z nižších tříd aplikovány do vyšších. Sláva je tu další "prémie" s tříhrnkem.
Zaplaťpánbůh za německou svatou trojici s V8 a V8TDI
nedá se objednat DVOUválcový za 800 klacků ?:-D
999 :-D
Ford už nas podobne prekvapil,ked do ťažkeho mondea konkurenta superbu napchal jednolitrovy 3valcovy motorček ecoboost.
Před 5 lety by to bylo dost blbé i na apríla.
tak tříválcové BMW i8 bylo ještě o hooodně dražší. :-D
však už taky doklaunovalo...
Ale ne kvůli prodejům. Prostě už není potřeba...
Ale jdi... Žádná firma nezruší výrobek, který se dobře prodává. Likviduje jen mrtvoly a skorozdechliny. Například i8...;-)
i8 je prostě po šesti letech na konci životního cyklu, vzhledem k pokroku v technologiích není prostě potřeba další podobné auto. Normální člověk to celkem chápe, jen hloupí pořád spekulují o mrtvolách.
i8 je na konci životního cyklu už dávno a dostalo se tam především díky zcela minimálnímu zájmu kupujicích, což je dost pochopitelné. Ostatní jsou hloupé kecy.
Pak Ferrari trpí naprostým nezájmem od počátku, a co teprve takový Rolls Royce...
Ono je to dost k smíchu i nyní.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.