Tříválcový Range Rover Evoque PHEV dorazil do Česka. Nejde pod 1,3 milionu

39 komentářů

Kenny
12. května • 1:56

Jen aby to nebyla nová móda a neměli takto doblbnuté motory v blízké budoucnosti všechna auta. :-|

MM
11. května • 21:56

Přišlo by mi za tu cenu divné mít v autě polovinu válců co v motorce.

petr r. (petrumr)
12. května • 16:00

motorce stačí dvouválec.

Michal
11. května • 20:25

Tatík ma discovery sport si4 a to pod 11l(benzín z makra) v městě s fakt lehkou nohou jen tak nejde ale čekal jsem o dost víc.V městě 1200ot oblíbený otáčky převodovky možná pomůže.

Jan Taraba
11. května • 20:38

Legrační... SQ7 nemá problém mezi 8 a 9 a to i ve městě...

WP
12. května • 4:14

Hm, vlastně občas i benzín vyrábí. Zajímavé je, že Q7 3,0TDI ve městě podle podmínek 10-11 a SQ7 méně. Asi bereš průjezd vesnicí mezi značkami.

Michal
12. května • 20:42

J.Taraba myslí průměrnou za celou jízdu.Já psal že discovery "si4" a to je 2l turbobenzín.SQ7 8-9 v městě se zahřátým motorem a rovinka možná jo.

Jednabedna
12. května • 7:32

objevné... diesel vyrábí benzín....
S 3,0TDI nedokáže jet nad 9 ani úplný de.il.

WP
11. května • 19:51

Koukám, že tady každý běžně kupuje malého gazíka co udělá 100 pod 6,5s...a tenhle je prostě pod jejich úroveň:-P

Já vím
11. května • 20:00

Jako sorry, ale u vozu za 1.5 míče mohlo zbýt na 4.válec.

Allamarein
11. května • 20:07

A proč, když to vzhledem k objemu není potřeba?

Fuck EU
11. května • 20:25

Je to potřeba. I čtyřválcový dvoulitr by za tu cenu byl lehce zvláštní.

Allamarein
11. května • 21:50

Spalovací motor je v tomhle podružný.

Zelí
11. května • 19:07

Značka, design je na 1... a o to přece u suv jde především.

setr
11. května • 18:09

tyvole...:-O To si někdo fakt koupí??

čert
11. května • 18:04

Tak pokud ten vehikl slouží k tomu, aby majitel ukázal plebsu, že na to má, tak to je sice snobárna, ale jsem schopen ji pochopit. Praktické využití mi ale uniklo.

petr r. (petrumr)
11. května • 16:07

Já kdybych na to měl, tak bych to koupil, ale není to z EU, tak NE.

Já vím
11. května • 16:17

Leda, kdyby to bylo z Turecka!

Skeptik
13. května • 23:29

Tohle se vyrábí v Halewoodu, předměstí Liverpoolu.

petr r. (petrumr)
11. května • 19:43

Jasný, turecko se počítá do evropy. Jels dolmušem Karsan, tím nejnovějším, tam nepotřebuješ ani auto, zastaví kdekoliv na mávnutí za pár lir dojedeš kamkoliv a někde mhd zdarma. Díky, žes to turecko vzpomněl.;-)

homer
11. května • 23:41

turecko se do evropy pocita ale evropa nepocita s tureckem, az se svezes tou zablesenou riksou tak si tam dojdi na hajzl a napis

petr r. (petrumr)
12. května • 15:57

máš fotky té turecké rikši, já jezdím do turecka ohledně techniky a mám tisíce fotek, ale rikšu ani jednu. Máš vůbec pas? byls tam vůbec a kde? Nevím, ale já si rád o tureckých aut a autobusů rád pokecám. Máš odkaz na fotky ze zahraničí? Používáš jaký foták a objektiv?
Evropa s tureckem počítá, když tam vyrábějí skoro všechny autobusy a za chvilku se tam bude vyrábět superb. Podívej se kolik ty autobusy tam mají najeto a potom napiš a nebud paranoidní.

Rokyta ex Acz
11. května • 15:42

Design dobrý, spolehlivost max. průměr, motorizace ostuda.

nobody
11. května • 15:23

Napadá mě jen jediná reakce: "Jdu blejt, velebnosti".

Medvěd
11. května • 15:10

Nestává se často, aby byly inovace z nižších tříd aplikovány do vyšších. Sláva je tu další "prémie" s tříhrnkem.

Nojono
11. května • 19:31

Zaplaťpánbůh za německou svatou trojici s V8 a V8TDI

k22
11. května • 15:06

nedá se objednat DVOUválcový za 800 klacků ?
:-D

jogurt
11. května • 19:31

999 :-D

Paly
11. května • 14:21

Ford už nas podobne prekvapil,ked do ťažkeho mondea konkurenta superbu napchal jednolitrovy 3valcovy motorček ecoboost.

Trenér
11. května • 13:15

Před 5 lety by to bylo dost blbé i na apríla.

EL2020
11. května • 15:02

tak tříválcové BMW i8 bylo ještě o hooodně dražší. :-D

jogurt
11. května • 19:30

však už taky doklaunovalo...

Allamarein
11. května • 20:06

Ale ne kvůli prodejům. Prostě už není potřeba...

Nojono
11. května • 20:35

Ale jdi... Žádná firma nezruší výrobek, který se dobře prodává. Likviduje jen mrtvoly a skorozdechliny. Například i8...;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Allamarein
11. května • 21:45

i8 je prostě po šesti letech na konci životního cyklu, vzhledem k pokroku v technologiích není prostě potřeba další podobné auto. Normální člověk to celkem chápe, jen hloupí pořád spekulují o mrtvolách.

Tomáš Fuk
11. května • 21:53

i8 je na konci životního cyklu už dávno a dostalo se tam především díky zcela minimálnímu zájmu kupujicích, což je dost pochopitelné. Ostatní jsou hloupé kecy.

Allamarein
12. května • 7:37

Pak Ferrari trpí naprostým nezájmem od počátku, a co teprve takový Rolls Royce...

Kars
11. května • 14:54

Ono je to dost k smíchu i nyní.

Doporučujeme

Články odjinud