Range Rover Evoque: Oslavná edice Ember a pár novinek pro rok 2017

I když na to Range Rover Evoque nevypadá, na trhu už je pěknou řádku let. Představen byl v roce 2010 a od té doby nasbíral mnoho různých ocenění a hlavně zajímavá prodejní čísla. Dohromady se prodalo více než 520 000 exemplářů a Land Rover se rozhodl, že tuto skutečnost oslaví limitovanou edicí Ember. 

Rychlý test Range Rover Evoque TD4 e-Capability: Navždy mladý

Rychlý test Range Rover Evoque TD4 e-Capability: Navždy mladý

Základem edice Ember je provedení HSE, které dostalo několik nových detailů. Na první pohled tento Evoque poznáte podle černé karoserie kombinované s červenou střechou. Červená se pak objevuje také na nárazníku, naopak černá je i maska chladiče a koncovky výfuku. Vzhled nakonec podtrhnou dvacetipalcová (opět černá) kola. 

Tak trochu jiný test: Úplně poslední týden s Land Roverem Defender

Tak trochu jiný test: Úplně poslední týden s Land Roverem Defender

V interiéru najdeme černé kožené čalounění doplněné o kontrastní červenou nit. Evoque Ember bude možné objednat v létě, Land Rover ovšem bude tuto variantu držet v nabídce pouze tři měsíce. 

Další novinky se týkají RR Evoque modelového roku 2017. Land Rover připravil vylepšenou verzi tolik kritizovaného multimediálního systému. Ta nabídne dotykovou obrazovku o velikosti 10,2 palců, ovládání jako u chytrých zařízení a perfektní grafiku. 

Test Range Rover Evoque SD4: devět stupňů ke štěstí

Test Range Rover Evoque SD4: devět stupňů ke štěstí

Zájemci budou moci sáhnout nově také po paketu Graphite Design. Ten lze pořídit k Evoque ve výbavě HSE Dynamic. Pokud tak učiníte, dostanete šedá dvacetipalcová litá kola, černou masku chladiče, černou střechu, zatmavená světla a černé koncovky výfuku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků