Range Rover Evoque: Oslavná edice Ember a pár novinek pro rok 2017

I když na to Range Rover Evoque nevypadá, na trhu už je pěknou řádku let. Představen byl v roce 2010 a od té doby nasbíral mnoho různých ocenění a hlavně zajímavá prodejní čísla. Dohromady se prodalo více než 520 000 exemplářů a Land Rover se rozhodl, že tuto skutečnost oslaví limitovanou edicí Ember. 

Rychlý test Range Rover Evoque TD4 e-Capability: Navždy mladý

Rychlý test Range Rover Evoque TD4 e-Capability: Navždy mladý

Základem edice Ember je provedení HSE, které dostalo několik nových detailů. Na první pohled tento Evoque poznáte podle černé karoserie kombinované s červenou střechou. Červená se pak objevuje také na nárazníku, naopak černá je i maska chladiče a koncovky výfuku. Vzhled nakonec podtrhnou dvacetipalcová (opět černá) kola. 

Tak trochu jiný test: Úplně poslední týden s Land Roverem Defender

Tak trochu jiný test: Úplně poslední týden s Land Roverem Defender

V interiéru najdeme černé kožené čalounění doplněné o kontrastní červenou nit. Evoque Ember bude možné objednat v létě, Land Rover ovšem bude tuto variantu držet v nabídce pouze tři měsíce. 

Další novinky se týkají RR Evoque modelového roku 2017. Land Rover připravil vylepšenou verzi tolik kritizovaného multimediálního systému. Ta nabídne dotykovou obrazovku o velikosti 10,2 palců, ovládání jako u chytrých zařízení a perfektní grafiku. 

Test Range Rover Evoque SD4: devět stupňů ke štěstí

Test Range Rover Evoque SD4: devět stupňů ke štěstí

Zájemci budou moci sáhnout nově také po paketu Graphite Design. Ten lze pořídit k Evoque ve výbavě HSE Dynamic. Pokud tak učiníte, dostanete šedá dvacetipalcová litá kola, černou masku chladiče, černou střechu, zatmavená světla a černé koncovky výfuku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 38 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků