Range Rover Evoque: Oslavná edice Ember a pár novinek pro rok 2017

I když na to Range Rover Evoque nevypadá, na trhu už je pěknou řádku let. Představen byl v roce 2010 a od té doby nasbíral mnoho různých ocenění a hlavně zajímavá prodejní čísla. Dohromady se prodalo více než 520 000 exemplářů a Land Rover se rozhodl, že tuto skutečnost oslaví limitovanou edicí Ember. 

Rychlý test Range Rover Evoque TD4 e-Capability: Navždy mladý

Rychlý test Range Rover Evoque TD4 e-Capability: Navždy mladý

Základem edice Ember je provedení HSE, které dostalo několik nových detailů. Na první pohled tento Evoque poznáte podle černé karoserie kombinované s červenou střechou. Červená se pak objevuje také na nárazníku, naopak černá je i maska chladiče a koncovky výfuku. Vzhled nakonec podtrhnou dvacetipalcová (opět černá) kola. 

Tak trochu jiný test: Úplně poslední týden s Land Roverem Defender

Tak trochu jiný test: Úplně poslední týden s Land Roverem Defender

V interiéru najdeme černé kožené čalounění doplněné o kontrastní červenou nit. Evoque Ember bude možné objednat v létě, Land Rover ovšem bude tuto variantu držet v nabídce pouze tři měsíce. 

Další novinky se týkají RR Evoque modelového roku 2017. Land Rover připravil vylepšenou verzi tolik kritizovaného multimediálního systému. Ta nabídne dotykovou obrazovku o velikosti 10,2 palců, ovládání jako u chytrých zařízení a perfektní grafiku. 

Test Range Rover Evoque SD4: devět stupňů ke štěstí

Test Range Rover Evoque SD4: devět stupňů ke štěstí

Zájemci budou moci sáhnout nově také po paketu Graphite Design. Ten lze pořídit k Evoque ve výbavě HSE Dynamic. Pokud tak učiníte, dostanete šedá dvacetipalcová litá kola, černou masku chladiče, černou střechu, zatmavená světla a černé koncovky výfuku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků