Range Rover Evoque: Oslavná edice Ember a pár novinek pro rok 2017

I když na to Range Rover Evoque nevypadá, na trhu už je pěknou řádku let. Představen byl v roce 2010 a od té doby nasbíral mnoho různých ocenění a hlavně zajímavá prodejní čísla. Dohromady se prodalo více než 520 000 exemplářů a Land Rover se rozhodl, že tuto skutečnost oslaví limitovanou edicí Ember. 

Rychlý test Range Rover Evoque TD4 e-Capability: Navždy mladý

Rychlý test Range Rover Evoque TD4 e-Capability: Navždy mladý

Základem edice Ember je provedení HSE, které dostalo několik nových detailů. Na první pohled tento Evoque poznáte podle černé karoserie kombinované s červenou střechou. Červená se pak objevuje také na nárazníku, naopak černá je i maska chladiče a koncovky výfuku. Vzhled nakonec podtrhnou dvacetipalcová (opět černá) kola. 

Tak trochu jiný test: Úplně poslední týden s Land Roverem Defender

Tak trochu jiný test: Úplně poslední týden s Land Roverem Defender

V interiéru najdeme černé kožené čalounění doplněné o kontrastní červenou nit. Evoque Ember bude možné objednat v létě, Land Rover ovšem bude tuto variantu držet v nabídce pouze tři měsíce. 

Další novinky se týkají RR Evoque modelového roku 2017. Land Rover připravil vylepšenou verzi tolik kritizovaného multimediálního systému. Ta nabídne dotykovou obrazovku o velikosti 10,2 palců, ovládání jako u chytrých zařízení a perfektní grafiku. 

Test Range Rover Evoque SD4: devět stupňů ke štěstí

Test Range Rover Evoque SD4: devět stupňů ke štěstí

Zájemci budou moci sáhnout nově také po paketu Graphite Design. Ten lze pořídit k Evoque ve výbavě HSE Dynamic. Pokud tak učiníte, dostanete šedá dvacetipalcová litá kola, černou masku chladiče, černou střechu, zatmavená světla a černé koncovky výfuku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 35 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků