Range Rover Evoque NW8: Další z limitovaných sérií představen

Ačkoliv se to na první pohled nezdá, Range Rover Evoque už není žádná velká novinka, takže je potřeba udržovat zákazníky v pozornosti jinými způsoby. Jednou z cest je uvedení dalších verzí, v tomto případě se máme těšit na kabriolet, a zásobovat trh speciálními edicemi, jakou byla třeba Sicilian Yellow. Jedna taková podobná edice se aktuálně představila v Kanadě.

Test Range Rover Evoque SD4 Sicilian Yellow: britská limitka  

Test Range Rover Evoque SD4 Sicilian Yellow: britská limitka  

Stalo se tak na Montreal Auto Show, kde se ukázal Evoque NW8. Pokud se ptáte na to, co znamená označení NW8, pak jde o poštovní směrovací číslo Abbey Road. Má jít o důkaz toho, že se tento vůz inspiroval Anglií. Nic překvapivého přesto nečekejte, pořád, stejně jako v mnoha jiných případech, jde výhradně o upravený design.

Test: Range Rover Evoque Si4 - hot hatch mezi SUV

Test: Range Rover Evoque Si4 - hot hatch mezi SUV

NW8 dostalo bílou barvu karoserie, přičemž střecha a zrcátka mají kontrastní odstín Firenze Red. Vzhled pak vylepšují také dvacetipalcová černá kola a leskle černá maska chladiče. Přední světlomety a mlhovky jsou navíc zatmavené.

Interiér nabídne kožené čalounění a červené detaily. Červený je například otočný ovladač automatické převodovky. Sem tam (třeba na klíčku) se také objevuje vzor přechodu pro chodce. Celkově vznikne takto vyladěných modelů Evoque pouze tisíc.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků