Range Rover Evoque má nové úspornější motory a LED světla

Seznam kapitol
  1. Range Rover Evoque
  2. Fotogalerie: Range Rover Evoque

Britská automobilka Land Rover přiveze do Ženevy omlazený model Range Rover Evoque. Pod jeho kapotu se dostal nový celohliníkový dvoulitrový naftový čtyřválec z řady Ingenium. Nový motor je o asi 20 až 30 kg lehčí proti předchůdci a má výrazně nižší spotřebu a emise.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Novinkou na Range Roveru Evoque jsou nejen úspornější motory z řady Ingenium, ale také adaptivní LED světla a nový palubní systém s dotykovým displejem

Nová dieselová jednotka je k dispozici ve dvou výkonových variantách 150 a 180 koní a i když ještě nejsou k dispozici normovaná data z měření spotřeby, slabší jednotka by měla mít udávanou spotřebu 4,2 litru na 100 km, silnější pak 4,8 litru na 100 km. Nejúspornější modely v nabídce dostanou speciální označení.

Land Rover Discovery Sport zbourá statistiky první jízdní dojmy  

Land Rover Discovery Sport zbourá statistiky první jízdní dojmy  

Další zajímavostí jsou nová adaptivní světla z LED diod a nové je rovněž rozhraní palubního systému ovládaného přes dotykový displej. Rozšířené jsou jeho funkce a zlepšila se konektivita s chytrými telefony. Vylepšen byl rovněž audio systém.

Samozřejmostí jsou všemožné bezpečnostní systémy jako sledování opuštění jízdního pruhu a podobně. Range Rover Evoque má i protikolizní systém, který umí zabránit srážce v rychlostech do 50 km/h a v rychlostech od 50 do 80 km/h umí aspoň zmírnit následky nehody.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekNový je také systém All-Terrain Progress Control, který usnadňuje jízdu v těžším terénu udržováním nastavené rychlosti v rozmezí 1,8 až 30 km/h
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Range Rover Evoque
  2. Fotogalerie: Range Rover Evoque
Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

21.  1.  2018 | Jan Mička | 26 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky