Range Rover Evoque má nové úspornější motory a LED světla

Seznam kapitol
  1. Range Rover Evoque
  2. Fotogalerie: Range Rover Evoque

Britská automobilka Land Rover přiveze do Ženevy omlazený model Range Rover Evoque. Pod jeho kapotu se dostal nový celohliníkový dvoulitrový naftový čtyřválec z řady Ingenium. Nový motor je o asi 20 až 30 kg lehčí proti předchůdci a má výrazně nižší spotřebu a emise.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Novinkou na Range Roveru Evoque jsou nejen úspornější motory z řady Ingenium, ale také adaptivní LED světla a nový palubní systém s dotykovým displejem

Nová dieselová jednotka je k dispozici ve dvou výkonových variantách 150 a 180 koní a i když ještě nejsou k dispozici normovaná data z měření spotřeby, slabší jednotka by měla mít udávanou spotřebu 4,2 litru na 100 km, silnější pak 4,8 litru na 100 km. Nejúspornější modely v nabídce dostanou speciální označení.

Land Rover Discovery Sport zbourá statistiky první jízdní dojmy  

Land Rover Discovery Sport zbourá statistiky první jízdní dojmy  

Další zajímavostí jsou nová adaptivní světla z LED diod a nové je rovněž rozhraní palubního systému ovládaného přes dotykový displej. Rozšířené jsou jeho funkce a zlepšila se konektivita s chytrými telefony. Vylepšen byl rovněž audio systém.

Samozřejmostí jsou všemožné bezpečnostní systémy jako sledování opuštění jízdního pruhu a podobně. Range Rover Evoque má i protikolizní systém, který umí zabránit srážce v rychlostech do 50 km/h a v rychlostech od 50 do 80 km/h umí aspoň zmírnit následky nehody.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekNový je také systém All-Terrain Progress Control, který usnadňuje jízdu v těžším terénu udržováním nastavené rychlosti v rozmezí 1,8 až 30 km/h
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Range Rover Evoque
  2. Fotogalerie: Range Rover Evoque
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků