Range Rover Evoque má nové úspornější motory a LED světla

Seznam kapitol
  1. Range Rover Evoque
  2. Fotogalerie: Range Rover Evoque

Britská automobilka Land Rover přiveze do Ženevy omlazený model Range Rover Evoque. Pod jeho kapotu se dostal nový celohliníkový dvoulitrový naftový čtyřválec z řady Ingenium. Nový motor je o asi 20 až 30 kg lehčí proti předchůdci a má výrazně nižší spotřebu a emise.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Novinkou na Range Roveru Evoque jsou nejen úspornější motory z řady Ingenium, ale také adaptivní LED světla a nový palubní systém s dotykovým displejem

Nová dieselová jednotka je k dispozici ve dvou výkonových variantách 150 a 180 koní a i když ještě nejsou k dispozici normovaná data z měření spotřeby, slabší jednotka by měla mít udávanou spotřebu 4,2 litru na 100 km, silnější pak 4,8 litru na 100 km. Nejúspornější modely v nabídce dostanou speciální označení.

Land Rover Discovery Sport zbourá statistiky první jízdní dojmy  

Land Rover Discovery Sport zbourá statistiky první jízdní dojmy  

Další zajímavostí jsou nová adaptivní světla z LED diod a nové je rovněž rozhraní palubního systému ovládaného přes dotykový displej. Rozšířené jsou jeho funkce a zlepšila se konektivita s chytrými telefony. Vylepšen byl rovněž audio systém.

Samozřejmostí jsou všemožné bezpečnostní systémy jako sledování opuštění jízdního pruhu a podobně. Range Rover Evoque má i protikolizní systém, který umí zabránit srážce v rychlostech do 50 km/h a v rychlostech od 50 do 80 km/h umí aspoň zmírnit následky nehody.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekNový je také systém All-Terrain Progress Control, který usnadňuje jízdu v těžším terénu udržováním nastavené rychlosti v rozmezí 1,8 až 30 km/h
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Range Rover Evoque
  2. Fotogalerie: Range Rover Evoque
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků