Kapitoly článku:
Britská automobilka Land Rover přiveze do Ženevy omlazený model Range Rover Evoque. Pod jeho kapotu se dostal nový celohliníkový dvoulitrový naftový čtyřválec z řady Ingenium. Nový motor je o asi 20 až 30 kg lehčí proti předchůdci a má výrazně nižší spotřebu a emise.
Novinkou na Range Roveru Evoque jsou nejen úspornější motory z řady Ingenium, ale také adaptivní LED světla a nový palubní systém s dotykovým displejem
Nová dieselová jednotka je k dispozici ve dvou výkonových variantách 150 a 180 koní a i když ještě nejsou k dispozici normovaná data z měření spotřeby, slabší jednotka by měla mít udávanou spotřebu 4,2 litru na 100 km, silnější pak 4,8 litru na 100 km. Nejúspornější modely v nabídce dostanou speciální označení.
Další zajímavostí jsou nová adaptivní světla z LED diod a nové je rovněž rozhraní palubního systému ovládaného přes dotykový displej. Rozšířené jsou jeho funkce a zlepšila se konektivita s chytrými telefony. Vylepšen byl rovněž audio systém.
Samozřejmostí jsou všemožné bezpečnostní systémy jako sledování opuštění jízdního pruhu a podobně. Range Rover Evoque má i protikolizní systém, který umí zabránit srážce v rychlostech do 50 km/h a v rychlostech od 50 do 80 km/h umí aspoň zmírnit následky nehody.
Nový je také systém All-Terrain Progress Control, který usnadňuje jízdu v těžším terénu udržováním nastavené rychlosti v rozmezí 1,8 až 30 km/h