Range Rover Evoque: lepší výbava a dvoulitr naladěný na 285 koní

Land Rover představuje dvě nové verze modelu Evoque. Na trh se chystá coby vrchol nabídky provedení Autobiography, které si mohou sportovně založení zájemci ještě okořenit o Dynamic. To totiž navíc přidá benzinový dvoulitr nabízející 285 koní a 400 Nm, což znamená nárůst výkonu oproti běžné verzi o 45 koní a 60 Nm. Standardem je pro tuto novinku devítistupňová převodovka ZF.

Test: Range Rover Evoque Si4 - hot hatch mezi SUV

Test: Range Rover Evoque Si4 - hot hatch mezi SUV

Autobiography Dynamic zároveň přidává přepracovaný podvozek, tužší pružiny a jinak nastavené adaptivní tlumiče. Úpravy se týkají také předních kotoučů, které mají velikost 350 mm.

Na pohled se Autobiography i Autobiography Dynamic liší především dvacetipalcovými koly, jiná je maska chladiče a změn se dočkal i přední nárazník. Další novinkou je rovněž oranžová barva Phoenix. Interiéru dominuje samozřejmě luxusní kůže dostupná v mnoha odstínech, sem tam se objevuje logo Autobiography. Pokud nesáhnete po Dynamicu, máte možnost volby mezi standardním benzinovým dvoulitrem a dieselem naladěným na 190 koní.

Test Range Rover Evoque SD4 Sicilian Yellow: britská limitka

Test Range Rover Evoque SD4 Sicilian Yellow: britská limitka

Spolu se zmíněnými novinkami se představuje ještě jeden detail. Ten se jmenuje Land Rover InControl a v podstatě jde o další variaci na systém známý také jako MirrorLink, kdy vám středový displej zrcadlí displej vašeho chytrého telefonu. Před pár dny se stejnou „vychytávkou“ prezentoval také nový Peugeot 108.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků