Range Rover Evoque Kabriolet – kabriolet do každého počasí

Range Rover Evoque Kabriolet – kabriolet do každého počasí
  • Vysoce atraktivní design díky výraznému profilu se staženou i nataženou střechou.
  • Lehká látková střecha se složí při rychlosti do 50 km/h za pouhých 18 sekund.
  • Místo pro čtyři dospělé, zavazadlový prostor o objemu 251 litrů a dostupný průvlak na lyže.
  • Premiéra multimediálního systému nové generace s dotykovým displejem s úhlopříčkou 10,2 palce.
  • Zákazníci si mohou vybrat hospodárný zážehový motor Si4, nebo některý ze vznětových motorů řady Ingenium.
  • Vůz bude v prodeji od jara 2016 ve výbavách SE Dynamic a HSE Dynamic.
  • Krátké video o novém RR Evoque kabriolet můžete zhlédnout zde.

Whitley/Praha, 9. listopadu 2015 – Značka Land Rover představila svůj první luxusní kompaktní SUV kabriolet do každého počasí. Range Rover Evoque kabriolet kombinuje odvážný design s bohatou výbavou a stahovací střechou. Osobitý tvar původního Range Roveru Evoque je přizpůsoben elegantnímu designu kabrioletu. Jde o vrcholný exkluzivní vůz modelové řady Evoque, který kombinuje tradiční luxus Range Roveru s charakteristickým čtyřmístným uspořádáním a praktickým úložným prostorem. Range Rover Evoque kabriolet se vyznačuje mimořádnou tuhostí karoserie, kultivovaností, bezpečností a širokou škálou schopností.

Range Rover Evoque kabriolet je vůz do každého počasí. Jeho mimořádně osobitý design a prvotřídní konstrukce dodávají modelům Range Rover další rozměr a umocňují tak jeho atraktivitu a podmanivost,“ řekl Gerry McGovern, Land Rover Design Director and Chief Creative Officer.

Atraktivního designu karoserie modelu RR Evoque kabriolet bylo dosaženo díky látkové střeše. Její tvar vytváří výrazně ohraničenou siluetu, která zůstává věrná původnímu designu. Mechanismus střechy je v případě stažení zapuštěn do zadní části karoserie a vypadá tak úhledně a elegantně. Plně samočinně ovládaná střecha se složí za 18 sekund a natáhnout ji lze za 21 sekund, a to i při jízdě do rychlosti 50 km/h. Díky natažené střeše a vrstvě akustické izolace je vůz vysoce kultivovaný. V interiéru si zákazníci užijí stejný komfort jako v pětidveřové verzi modelu Range Rover Evoque. Složená střecha navíc nijak neomezuje zavazadlový prostor, jehož objem je 251 litrů.

V samotném centru interiéru je zcela nový multimediální systém Jaguar Land Rover InControl Touch Pro nové generace s dotykovým displejem s úhlopříčkou 10,2 palce a vysokým rozlišením, který si ve voze Land Rover odbývá svou premiéru. Superrychlý systém InControl Touch Pro nabízí bezproblémovou integraci chytrých telefonů, navigaci „od dveří ke dveřím“, 3G konektivitu a špičkový audiosystém.

Nebyla zanedbána ani bezpečnost. Systém ochrany v případě převrácení využívá výsuvné ochranné oblouky ukryté v zadní části karoserie. Dva hliníkové oblouky se v případě převrácení vozu vysunou během 90 milisekund a vytvoří prostor poskytující ochranu cestujících.

K dispozici je kompletní řada lehkých, celohliníkových zážehových a vznětových čtyřválců. Zážehový motor Si4 s výkonem 240 koní poskytuje vysoký výkon a kultivovanost. Alternativou je vznětový dvoulitr Land Rover Ingenium, který je úsporný se spotřebou paliva 5,7 l/100 km a emisemi CO2 pouhých 134 g/km.

Range Rover Evoque kabriolet se může pochlubit typickými prvotřídními terénními schopnostmi značky Land Rover. Využívá stejné vyspělé technologie jako Evoque s pětidveřovou karoserií a ve verzi kupé. Tradiční nabídka systémů pohonu všech kol kombinuje devítistupňovou samočinnou převodovku se systémy Terrain Response®, Wade Sensing a All-Terrain Progress Control.

Nový Range Rover Evoque kabriolet bude vyráběn v závodě společnosti Land Rover v Halewoodu ve Velké Británii, společně s pětidveřovou verzí a kupé. V prodeji bude od jara 2016 na více než 170 trzích po celém světě.

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků