Range Rover Evoque jako bájný Horus v ladění Loder1899

Německá ladičská společnost Loder1899 vytvořila extrémně vyhlížející stavbu Horus na základě aktuálního modelu Range Rover Evoque.

Značka Loder1899 o sobě v poslední době zrovna často vědět nedává. Jejím principem je hledat „místa, kde tesař nechal díru“, tedy ladit především to, k čemuž se konkurence staví zády. A soustředí se především (nikoli však výhradně) na výrobky britských značek. Vzpomeneme si například na lehké SUV Loder1899 Freelander 2, sedan Loder1899 XF nebo vysloveně sportovní Loder1899 V8 Vantage.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Range Rover Horus z dílen firmy Loder1899 vyniká především širším "rozkročením"

Nyní se společnost Loder1899 opět hlásí o slovo, tentokrát velmi odvážně vypadající přestavbou mezi ladiči populárního modelu Range Rover Evoque. Dostal jméno Horus, jež patří zřejmě nejdůležitějšímu bohu staroegyptské mytologie, který bývá považován také za patrona Egypta a vyobrazován je zpravidla jako člověk s hlavou sokola.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Karosářské doplňky mohou být vyvedeny v různých barevných odstínech

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

O pohon se stará posílený přeplňovaný vznětový čtyřválec SD4 s objemem 2,2 l, který díky řadě dílčích modifikací posílil ze 190 na 220 koní (140, resp.162 kW) a jeho točivý moment nabyl z výchozích 420 až na rovných 500 Nm. Výsledkem je nejvyšší rychlost 210 km/h (+ 15 km/h), Evoque Horus z dílen Loder1899 navíc zrychlí z klidu na 100 km/h za 8,2 s (- 0,3 s).

Do rozšířených podběhů se pohodlně vměstnají lité ráfky s enormním průměrem 23 palce obouvající pneumatiky Michelin Pilot Sport o rozměru 315/35 R23. Dojem širokého „rozkročení“ vozu dále podporuje sportovní podvozek s rozšířeným rozchodem kol a sníženou světlou výškou. Přestavba sériového Evoque SD4 na Horus vás přijde v přepočtu bezmála na 300 000 Kč.
 

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků