Range Rover Evoque jako bájný Horus v ladění Loder1899

Německá ladičská společnost Loder1899 vytvořila extrémně vyhlížející stavbu Horus na základě aktuálního modelu Range Rover Evoque.

Značka Loder1899 o sobě v poslední době zrovna často vědět nedává. Jejím principem je hledat „místa, kde tesař nechal díru“, tedy ladit především to, k čemuž se konkurence staví zády. A soustředí se především (nikoli však výhradně) na výrobky britských značek. Vzpomeneme si například na lehké SUV Loder1899 Freelander 2, sedan Loder1899 XF nebo vysloveně sportovní Loder1899 V8 Vantage.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Range Rover Horus z dílen firmy Loder1899 vyniká především širším "rozkročením"

Nyní se společnost Loder1899 opět hlásí o slovo, tentokrát velmi odvážně vypadající přestavbou mezi ladiči populárního modelu Range Rover Evoque. Dostal jméno Horus, jež patří zřejmě nejdůležitějšímu bohu staroegyptské mytologie, který bývá považován také za patrona Egypta a vyobrazován je zpravidla jako člověk s hlavou sokola.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Karosářské doplňky mohou být vyvedeny v různých barevných odstínech

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

O pohon se stará posílený přeplňovaný vznětový čtyřválec SD4 s objemem 2,2 l, který díky řadě dílčích modifikací posílil ze 190 na 220 koní (140, resp.162 kW) a jeho točivý moment nabyl z výchozích 420 až na rovných 500 Nm. Výsledkem je nejvyšší rychlost 210 km/h (+ 15 km/h), Evoque Horus z dílen Loder1899 navíc zrychlí z klidu na 100 km/h za 8,2 s (- 0,3 s).

Do rozšířených podběhů se pohodlně vměstnají lité ráfky s enormním průměrem 23 palce obouvající pneumatiky Michelin Pilot Sport o rozměru 315/35 R23. Dojem širokého „rozkročení“ vozu dále podporuje sportovní podvozek s rozšířeným rozchodem kol a sníženou světlou výškou. Přestavba sériového Evoque SD4 na Horus vás přijde v přepočtu bezmála na 300 000 Kč.
 

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků