Range Rover Evoque dostal dvě nové verze. Hybridní pohon je teď účinnější

Nejmenší Range přidává na stylu. Provedení P300 HST se zaměřuje na sportovní styl, Bronze Collection na eleganci.

Evoque druhé generace je na trhu již třetím rokem a Land Rover zákazníky často zásobuje novými výbavami a edicemi, aby udržel jejich zájem. Nově si připravil dvě verze, zaměřené na dynamický a elegantní styl.

Provedení P300 HST budek dostání pouze s nejvýkonnější verzí dvoulitrového přeplňovaného čtyřválce Ingenium. Inspiruje se stejnojmennou výbavou většího Range Roveru Sport HST, jako základ mu posloužil Evoque R-Dynamic S. K mání je s 11 různými druhy laku, kombinovanými s paketem Black, tmavými písmeny na kapotě, temnými bočními výdechy, kryty zrcátek a zatmavenými okny. Dynamický vzhled podtrhují dvacetipalcová kola v černém lesku, za nimiž najdete červené brzdiče.

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Provedení Bronze Collection je možné dostat s šedým, černým nebo stříbrným lakem, které kombinuje s kontrastní střechou v barvě Corinthian Bronze, bočními výdechy v barvě mědi a šedivými 20“ koly. V podobném barevném duchu je zpracován i interiér, součástí této výbavy je dále nejvyšší specifikace infotainmentu Pivi Pro a digitální zpětné zrcátko ClearSight.

Nový Range Rover Evoque oficiálně: Kouká skrz kapotu a může být hybrid!

Nový Range Rover Evoque oficiálně: Kouká skrz kapotu a může být hybrid!

Verze Bronze Collection je k mání s celou paletou benzinových i naftových motorizací a s plug-in hybridním pohonem P300e. Ten byl pro letošní rok vylepšen, respektive jeho režim SAVE, který slouží k nabíjení trakčního akumulátoru za jízdy. V rychlosti 112 km/h se dobije na 80 % své kapacity během hodiny a půl.

Land Rover

První vůz Land Rover vznikl ve Velké Británii v roce 1947 jako inspirace americkým Jeepem.

V roce 1978 se značka specializující se na terénní automobily oddělila od Rover Company. Vlastnilo ji BMW a Ford, od roku 2008 patří k indickému Tata Motors.

Range Rover • Range Rover Velar • Range Rover Evoque • Land Rover Discovery • Land Rover Defender

TEST Renault Arkana TCe 140 EDC: Velká show na skromných základech

Renault Arkana TCe 140 EDC

Stále se nemůžete rozhodnout mezi Meganem Grandtour a GrandCoupé? Řešení má automobilka ve formě SUV s tvary kupé. Prostorem nešetří, ale co vaše peněženka?

včera | Richard Herbich | 11 příspěvků
První jízda s novým Rolls-Roycem Ghost Extended: Vezl nás nejlepší řidič světa!

Rolls-Royce Ghost Extended

Pokud se rozhodnete poskytovat lidem lázeňskou péči, připravte si pořádný balík. Nebo si za zlomek kupte nový Rolls-Royce Ghost a klienty vozte na zadním sedadle s barem.

12.  6.  2021 | Jiří Baborský | 15 příspěvků
TEST Audi SQ7 a SQ8 4.0 TFSI (373 kW): Skvělý motor nahrazen dokonalým

Audi SQ7 a SQ8 4.0 TFSI

Největší SUV z Ingolstadtu v ostré verzi přezbrojily ze vznětového na zážehový agregát. Co to s nimi udělalo?

11.  6.  2021 | Jan MičkaVladimír Kadera | 26 příspěvků