Range Rover Evoque dobyl i autosalon v NY, získal zde 101. ocenění

Range Rover Evoque dobyl i autosalon v NY, získal zde 101. ocenění

Range Rover Evoque je mezi automobily v podobném postavení jako geniální Messi mezi fotbalisty. Také sbírá jednu trofej za druhou.

Na právě probíhajícím newyorském autosalonu byl oceněn další prestižní cenou za svůj ojedinělý design. Tentokrát mu byla udělena cena World Design Car of the Year 2012.

Pro Range Rover Evoque je to už 101. cena.

Nominováno bylo celkem 46 vozů. Do finálové trojky se dostal Range Rover Evoque, Citroen DS5 a Volkswagen UP!. Vítěze volila porota čítající 66 automobilových novinářů z 25 zemí.

Range Rover Evoque triumfuje, získal již 53 cen!

Range Rover Evoque triumfuje, získal již 53 cen!

„Pravdou je, že tento vůz který vychází z původního konceptu, je v automobilovém průmyslu mistrovské dílo. Evoque nemá na světových trzích obdoby a je schopen nabídnout DNA Land Roveru v kompaktnější a sportovnější podobě. Je to prémiový produkt, který netrpí zlozvykem předvádět se,“ uvedla Silvia Baruffaldi, šéfredaktorka časopisu Auto&Design.

Klepněte pro větší obrázek
Cenu převzal v New Yorku šéf designu Gerry McGovern.  
 

 


 

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

včera | Jan Mička | 67 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 55 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků