Range Rover Evoque Convertible je moc malý? Tak si kupte Lexus LC 570

Sháníte na nadcházející letní sezónu nějaký nový kabriolet, se kterým byste se mohli vydat kromě jiného také do terénu? Pak se nabízí jako jasná volba Range Rover Evoque Convertible. Jenže co dělat, pokud je pro vás moc malý? Jedno možné řešení je na prodej v Dubaji. 

Range Rover Evoque Convertible složí střechu za 18 sekund

Range Rover Evoque Convertible složí střechu za 18 sekund

Jedná se o osmiválcový Lexus LX 570 a jak asi tušíte, autorem téhle přestavby je společnost Newport Convertible Engineering. Nikdo jiný na světě aktuálně totiž něco podobného nedělá. 

Obrovský off-road dostal plátěnou střechu, která mu vážně nesluší, jinak se toho moc nezměnilo. Interiér je čalouněný kvalitní kůži, kterou doplňuje dřevo, nechybí vyhřívání a chlazení sedadel, adaptivní tempomat nebo ozvučení Mark Levinson s devatenácti reproduktory.

Lexus LX 570 dělá ramena na Range Rover V8, na pomoc si bere kompresor

Lexus LX 570 dělá ramena na Range Rover V8, na pomoc si bere kompresor

 

Cena? V přepočtu tento speciál vychází zhruba na 8,3 milionu korun (na prodej je zde). A kdybyste snad chtěli nějaký jiný kabriolet, pak se můžete obrátit přímo na NCE, kde amputují střechu v podstatě všemu včetně Land Roveru Defender, BMW X6, nebo velkého Range Roveru. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST BMW X5 M50d: Tohle je další SUV, které zaujme i řidiče!

BMW X5 M50d

BMW v případě modelové řady X5 konečně dohání samo sebe. Tedy sprint, který poslední roky nasadili nejen v oblasti pojetí interiéru a technologií, ale překvapivě i jízdních vlastností. A v lecčem je právě X5 u Bavorů průkopníkem!

včera | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

16.  12.  2018 | Jan Mička | 49 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 22 příspěvků