Range Rover Evoque: ceny a specifikace

Stavebnice je kompletní. Teprve nyní vám můžeme v plné parádě představit konkrétní specifikace SUV Evoque. (+ 54x foto)

Evoque, to je zřejmě nejprogresivnější model, jaký se kdy pod značkou Land Rover, respektive Range Rover objevil. Nejprve jsme vám mohli podrobně představit Range Rover Evoque ve třídveřové verzi, přičemž jeho pětidveřová varianta následovala záhy. Teprve před měsícem jsme vás mohli informovat o prvním nacenění, nyní je ale již jasno. Ačkoli se první vozy nedostanou k rukám svých majitelů dříve než s letošním podzimem, již nyní je zřejmé, že progresivní Evoque bude k mání s dvěma druhy karoserie, trojicí pohonných jednotek a stejným počtem stylistických témat a širokou škálou příplatkové výbavy.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Nejlevnější pětidveřová verze s motorem eD4, výbavou Pure, šestistupňovou manuální převodovkou a pohonem předních kol má stát v přepočtu 776 000 Kč, třídveřové provedení se stejnou konfigurací pohonné jednotky startuje na 804 000 Kč. Ačkoli má tato varianta méně dveří, výrobce ji označuje jako kupé a opatřil ji vyššími cenami. Konfigurací pohonných soustav je celkem pět, nicméně motory i převodovky (výhradně šestistupňové) jsou jen dvě. V obou případech jde o přímovstřikové, přeplňované čtyřválce, „diesel“ s objemem 2,2 l bude dodáván ve výkonových verzích 150 koní (110 kW) a 190 koní (140 kW), zatímco zážehový „dvoulitr“ je naladěn na 240 koní (177 kW) a modelu Evoque umožní zrychlit z klidu na 96 km/h za 7,1 s. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ceníky a škála barevných kombinací Range Roveru Evoque

Nejslabší vznětový motor je k dostání pouze s manuálně řazenou převodovkou, s pohonem všech kol se jmenuje TD4, kdežto jako „předokolka“ si říká eD4. Všechny ostatní verze disponují výhradně trvalým pohonem všech kol. Výkonnější „diesel“ značený jako SD4 může být opatřen také šestistupňovým „automatem“, který je zároveň standardní kombinací se zážehovým turbomotorem. Výbavové stupně nesou označení Pure, Prestige a Dynamic a jejich kombinace s motory najdete výše v oficiálních cenících pro obě karosářské verze (ceny jsou v librách). Evoque bude dodáván s dvanácti barvami karoserie v kombinaci s trojicí odstínů střech, šestnácti interiéry a sedmi druhy litých kol.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Land Rover pro nový Range Rover Evoque nabídne hned při startu prodejů také dva cenově zvýhodněné pakety výbav. Tech Pack je určen pro základní výbavový stupeň Pure, stojí 53 000 Kč a zahrnuje navigační soustavu s pevným diskem, předozadní parkovací asistent, vyhřívání čelního okna a trysek ostřikovačů (zřejmě dědictví vlastnictví FMC), ostřikovače světlometů a automatické stěrače. Lux Pack vás potom přijde na 120 000 Kč, určen je pro vyšší výbavy Prestige a Dynamic, nabízí prosklenou střechu s elektrickými roletkami, audiosoustavu Meridian o výkonu 825 W, elektricky ovládanou výklopnou záď, osmipalcový dotykový displej, televizi s analogovým i digitálním tunerem, zpětná zrcátka s automatickým stmíváním, hlídání mrtvého úhlu, bezklíčkové odemykání i speciální klimatizační soustavu.  

Ceny v článku obsahují DPH, ale jsou prostě přepočteny z britského ceníku. Na oficiální částky v korunách si z Rakouska ještě počkáme, ale budeme ve střehu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 


 

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků