Range Rover Evoque 5D v plné parádě: nové fotografie pětidvířka

Range Rover Evoque není již nějakých pár měsíců tou nejžhavější novinkou, ale úplného představení se zatím dočkala jen jeho třídvéřová verze. Že vznikne i pětidvéřová varianta dávno víme, svědčilo o tom několik sad špionážních snímků a jednu fotografii nám nakonec poslal i sám Land Rover z pařížského autosalonu, kam vůz fyzicky přivezl, ale nevystavil. Jako místo veřejné premiéry byl totiž vybrán podzimní autosalon v Los Angeles. A protože LA Auto Show začíná již 17. listopadu, vytasila se automobilka konečně i s oficiálními detaily o pětidvéřovém Evoque.

Připusťme, že to není zpráva, na kterou všichni netrpělivě čekáme. Ne snad, že by Evoque byl nezajímavým autem, ale pět dvěří místo třech jej zásadně nemění a oproti první fotce můžeme leda pozorovat týchž pět dveří z jiných úhlů. Na žádné jiné vizuální změny nedošlo a tou jedinou faktickou je odlišná linie střechy, která přináší více prostoru pro hlavy cestujících, a to o 40 mm vzadu a 30 mm vpředu. Této úpravě odpovídá i trochu jinak vedená linie bočních oken.

Land Rover sice vydal při přiležitosti odhalení Evoque 5D rozsáhlou tiskovou zprávu, ale ta pouze rekapituluje již známé. Máme-li shrnout to nejdůležitější, pak vůz nabídne pohon všech i předních kol v kombinaci s motory 2,2 diesel o výkonu 150 nebo 190 koní a 2,0 benzin s výkonem 240 koní, všechny jednotky jsou pochopitelně přeplňované. Další dosud známé detaily najdete v již odkazovaném článku.

Dále víme již jen tolik, že vůz dorazí k dealerům s koncem jara 2011 a ceny budou začínat na 30 000 librách, tedy nějakých 850 000 Kč. Prodávat se bude i u nás.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Range Rover Evoque 5D
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků