Range Rover Evoque 5D v plné parádě: nové fotografie pětidvířka

Range Rover Evoque není již nějakých pár měsíců tou nejžhavější novinkou, ale úplného představení se zatím dočkala jen jeho třídvéřová verze. Že vznikne i pětidvéřová varianta dávno víme, svědčilo o tom několik sad špionážních snímků a jednu fotografii nám nakonec poslal i sám Land Rover z pařížského autosalonu, kam vůz fyzicky přivezl, ale nevystavil. Jako místo veřejné premiéry byl totiž vybrán podzimní autosalon v Los Angeles. A protože LA Auto Show začíná již 17. listopadu, vytasila se automobilka konečně i s oficiálními detaily o pětidvéřovém Evoque.

Připusťme, že to není zpráva, na kterou všichni netrpělivě čekáme. Ne snad, že by Evoque byl nezajímavým autem, ale pět dvěří místo třech jej zásadně nemění a oproti první fotce můžeme leda pozorovat týchž pět dveří z jiných úhlů. Na žádné jiné vizuální změny nedošlo a tou jedinou faktickou je odlišná linie střechy, která přináší více prostoru pro hlavy cestujících, a to o 40 mm vzadu a 30 mm vpředu. Této úpravě odpovídá i trochu jinak vedená linie bočních oken.

Land Rover sice vydal při přiležitosti odhalení Evoque 5D rozsáhlou tiskovou zprávu, ale ta pouze rekapituluje již známé. Máme-li shrnout to nejdůležitější, pak vůz nabídne pohon všech i předních kol v kombinaci s motory 2,2 diesel o výkonu 150 nebo 190 koní a 2,0 benzin s výkonem 240 koní, všechny jednotky jsou pochopitelně přeplňované. Další dosud známé detaily najdete v již odkazovaném článku.

Dále víme již jen tolik, že vůz dorazí k dealerům s koncem jara 2011 a ceny budou začínat na 30 000 librách, tedy nějakých 850 000 Kč. Prodávat se bude i u nás.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Range Rover Evoque 5D
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 2 příspěvky
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 18 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků