Range Rover dostal pro rok 2017 celou řadu novinek i nový vrchol

Range Rover dostal pro rok 2017 celou řadu novinek i nový vrchol

Luxusní Range Rover dostal pro modelový rok 2017 celou řadu novinek. Začněme u klasického modelu, který je od nynějška k dispozici s novým zážehovým motorem z Jaguaru F-Type. Jde o vidlicový šestiválec s kompresorem. Ten nabízí výkon 250 kW (340 koní) a 450 Nm. Stokilometrovou rychlost s ním Range Rover pokoří za 7,1 sekundy a k tomu jistě přidá i nějaké ty libozvučné tóny.

Clarkson, Hammond a May rozbili Range Rover. A ještě se tím chlubí

Clarkson, Hammond a May rozbili Range Rover. A ještě se tím chlubí

Všechny modely budou nově disponovat funkcí Advanced Tow Assist, která řidiči pomůže s připojením přívěsu nebo couváním. Do výbavy přibyl i inteligentní omezovač rychlosti, který nastavuje nejvyšší rychlost v závislosti na dopravním značení, stejně jako chytřejší systém hlídání mrtvého úhlu - pokud by řidič nedbal zvukového a světelného varování a začal přejíždět do pruhu, kde už auto jede, vrátí ho jemným pohybem zpět. Nový je rovněž duální desetipalcový dotykový displej, který disponuje možností na dálku ovládat klimatizaci či vyhřívaná a ventilovaná sedadla ještě než do auta usednete.

Test Range Rover Sport SVR: Britský masakr motorovou silou

Test Range Rover Sport SVR: Britský masakr motorovou silou

Zároveň proběhla změna u nejluxusnějšího provedení SVAutobiography, které přichází s přídomkem Dynamic. Pod tím si představte pětilitrový vidlicový osmiválec s kompresorem, který má 404 kW (550 koní) a 680 Nm. 

Pohonná jednotka je přímo převzatá z modelu Sport SVR, takže se i velký Range Rover dokáže rozhýbat na 100 km/h za 5,4 sekundy. Ve srovnání s klasickým modelem má o 8 milimetrů nižší světlou výšku a nově naladěný podvozek, který by měl ochotněji reagovat na pokyny volantem.

Tomu jde naproti i systém nazvaný Dynamic Response omezující náklony karoserie během zatáčení. Funkce Adaptive Dynamics pak 500krát za sekundu reaguje na pokyny od řidiče a v závislosti na povrchu, po kterém auto jede, přizpůsobuje chování auta.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 252 737 km
Cena: 102 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 314 km
Cena: 56 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

22.  8.  2017 | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků