Po mild-hybridech a výkonné V8 bez elektrické asistence nyní známe také cenu PHEV modelů P440e a P510e.
Dokud se v roce 2024 neobjeví čistě elektrická verze nové generace Range Roveru, zájemci o jízdu na baterie si musí vystačit s plug-in hybridy. Ty ale mají v pojetí britské značky velmi zajímavé parametry po stránce dojezdu i výkonu. Oba modely využívají li-ion baterii o slušné kapacitě 38 kWh, benzinovému řadovému šestiválci o objemu tří litrů pak pomáhá elektromotor s výkonem 105 kW.
Provedení P440e disponuje 324 kW (440 k) a 550 Nm, na 100 km/h zrychlí za rovných šest sekund a jeho maximem je 225 km/h. Verze P510e nabídne 375 kW (510 k) a 550 Nm, s nimiž je na stovce za 5,5 sekundy. Upalovat umí tempem 242 km/h. Elektrický pohon je možné využívat do rychlosti 140 km/h. Dojezd na baterie je dle metodiky WLTP až 113 kilometrů, v reálných podmínkách Land Rover uvádí rovněž slušných 88 km. Tabulková spotřeba je pak u obou verzí 0,9 l/100 km při kombinaci obou typů pohonu, při jízdě na elektřinu pak můžete počítat s 30 kWh/100 km.
Základní cena verze P440e je stanovena na 3.543.317 Kč, za provedení P510e dáte minimálně 3.973.864 Kč. Českou cenovku dostala také špičková verze SV s unikátním provedením masky chladiče, keramickou plaketou s označením modelu vzadu, až 23“ disky a možností nakonfigurovat si vůz ve více než 1,6 milionu kombinací.
Model SV je možné objednat se standardním i prodlouženým rozvorem, pod kapotou může mít silnější plug-in hybrid P510e, osmiválcový benzinový motor s 390 kW nebo nejsilnější naftový šestiválec D350 MHEV s 294 kW. Základní cena Range Roveru SV je stanovena na 4.963.318 Kč s motorem D350 MHEV.