Range Rover: čtvrtá generace oficiálně

Po včerejší předpremiéře oficiálně představil Land Rover svou vlajkovou loď v nové generaci. Design přesně podle očekávání kombinuje klasické tvary s prvky převzatými z úspěšného modelu Evoque. Novinka stojí na nové platformě a používá celohliníkovou karoserii, což umožnilo snížení hmotnosti o podstatných 420 kg (dříve se spekulovalo o 500 kg). Výrobce také slibuje nový podvozek s vylepšeným systémem vzduchového odpružení a úprav se dočkal i systém Terrain Response.

Test: Range Rover Evoque SD4 - za sto bodů?

Test: Range Rover Evoque SD4 - za sto bodů?

K interiéru zatím vydal Land Rover pouze jednu fotografii, ze které je jasné, že i zde bral nový Range Rover inspiraci u svého menšího sourozence Evoque. Cestující na zadních sedadlech se mohou těšit na více místa pro nohy. Přesně řečeno přidal Land Rover k dobru 12 centimetrů. Zajímavá je také verze Executive Class. Ta má ve druhé řadě pouze dvě maximálně luxusní sedadla.

Tím prozatímní oficiální informace končí. Vůz bude k vidění na autosalonu v Paříži, kde také automobilka odhalí kompletní ceník a všechny technické informace. První objednávky začne Land Rover přijímat v září, první zákazníci se dočkají začátkem příštího roku. Novinka má namířeno do 160 zemí světa.

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků