Range Rover: čtvrtá generace je tu

Range Rover má svou premiéru za sebou. Do prodeje zamíří už velmi brzy. Pokud se vám líbí, připravte si minimálně 2,3 mil. Kč.

Jednou z těch vůbec největších hvězd letošního autosalonu v Paříži se bezesporu stala nová (v pořadí už čtvrtá) generace Range Roveru. A bylo to velmi dobře vidět také na stánku automobilky Land Rover. Novinka se těšila velkému zájmu, takže k nějaké bližší prohlídce jste si museli vystát s trochou nadsázky menší frontu.

Range Rover: kompletní informace, technické údaje

Range Rover: kompletní informace, technické údaje

Range Rover se po stránce designu vydal stejnou cestou jakou už dříve menší Evoque. Auto působí hodně majestátně, což byl bezesporu také cíl. Podle mého názoru prvky převzaté z Evoque většímu Range Roveru sluší, jediná věc, která mi přijde taková poněkud zvláštní, jsou zadní svítilny protažené do boku ve stylu Fordu Focus.

Range Rover: čtvrtá generace oficiálně

Range Rover: čtvrtá generace oficiálně

V interiéru očekávejte luxusní materiály a opět design ve stylu Evoque. Automobilka slibuje velké množství různých možností a specifikací. V Paříži samozřejmě nesměla chybět ani vrcholná čtyřmístná verze. Upřímně mě trochu negativně překvapil fakt, že vzadu v oblasti kolen není zrovna místa na rozdávání. Ale to klidně může být tím, že se přední sedačka po vypnutí motoru odsune dozadu. Uvidíme. Na přesné hodnocení si nechme třeba první jízdní dojmy.

Nový Range Rover odstartuje prodej už velmi brzy (začátkem října). První vozy se dostanou k zákazníkům na začátku roku 2013. Základní 3.0 TDV6 HSE pořídíte od 2 293 680 Kč, naftový osmiválec startuje na 2 757 360 Kč a za vrcholný benzinový pětilitr zaplatíte minimálně 2 925 000 Kč. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 38 příspěvků