Range Rover: čtvrtá generace je tu

Range Rover má svou premiéru za sebou. Do prodeje zamíří už velmi brzy. Pokud se vám líbí, připravte si minimálně 2,3 mil. Kč.

Jednou z těch vůbec největších hvězd letošního autosalonu v Paříži se bezesporu stala nová (v pořadí už čtvrtá) generace Range Roveru. A bylo to velmi dobře vidět také na stánku automobilky Land Rover. Novinka se těšila velkému zájmu, takže k nějaké bližší prohlídce jste si museli vystát s trochou nadsázky menší frontu.

Range Rover: kompletní informace, technické údaje

Range Rover: kompletní informace, technické údaje

Range Rover se po stránce designu vydal stejnou cestou jakou už dříve menší Evoque. Auto působí hodně majestátně, což byl bezesporu také cíl. Podle mého názoru prvky převzaté z Evoque většímu Range Roveru sluší, jediná věc, která mi přijde taková poněkud zvláštní, jsou zadní svítilny protažené do boku ve stylu Fordu Focus.

Range Rover: čtvrtá generace oficiálně

Range Rover: čtvrtá generace oficiálně

V interiéru očekávejte luxusní materiály a opět design ve stylu Evoque. Automobilka slibuje velké množství různých možností a specifikací. V Paříži samozřejmě nesměla chybět ani vrcholná čtyřmístná verze. Upřímně mě trochu negativně překvapil fakt, že vzadu v oblasti kolen není zrovna místa na rozdávání. Ale to klidně může být tím, že se přední sedačka po vypnutí motoru odsune dozadu. Uvidíme. Na přesné hodnocení si nechme třeba první jízdní dojmy.

Nový Range Rover odstartuje prodej už velmi brzy (začátkem října). První vozy se dostanou k zákazníkům na začátku roku 2013. Základní 3.0 TDV6 HSE pořídíte od 2 293 680 Kč, naftový osmiválec startuje na 2 757 360 Kč a za vrcholný benzinový pětilitr zaplatíte minimálně 2 925 000 Kč. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 59 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků