Range Rover 2013: první tuning pro anglickou novinku

Range Rover 2013: první tuning pro anglickou novinku

Čtvrtá generace Range Roveru se ještě ani pořádně nezačala prodávat a už jsou na světě dvě úpravy, které představily společnosti Lumma Design a Onyx. Oba úpravci nabízí co se designu týká prakticky to samé. Těšit se můžeme na přepracované nárazníky, rozšířené blatníky, prahové nástavce, nižší světlou výšku a samozřejmě také patřičná kola. Jak úprava od Lumma Design, tak od společnosti Onyx stojí na discích o velikosti 22 palců.

SUV | Off-roady | První svezení | Land Rover

Range Rover 2013: první jízdní dojmy

Lumma Design pak přidává ještě další podrobnosti. Do interiéru se údajně dostala dvoubarevná kožená sedadla, karbonové dekory a kovové pedály. Pod kapotou má vylepšený Range Rover vrcholný přeplňovaný pětilitr. Jeho výkon může být navýšen z původních 510 koní na 548 nebo dokonce 568 koní. Lumma Design také slibuje upravenou naftovou variantu. Ta se ale objeví až později. 


 Foto: Lumma Design, GTSpirit.com

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 15 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků