Range Rover 2013: první tuning pro anglickou novinku

Čtvrtá generace Range Roveru se ještě ani pořádně nezačala prodávat a už jsou na světě dvě úpravy, které představily společnosti Lumma Design a Onyx. Oba úpravci nabízí co se designu týká prakticky to samé. Těšit se můžeme na přepracované nárazníky, rozšířené blatníky, prahové nástavce, nižší světlou výšku a samozřejmě také patřičná kola. Jak úprava od Lumma Design, tak od společnosti Onyx stojí na discích o velikosti 22 palců.

Range Rover 2013: první jízdní dojmy

Range Rover 2013: první jízdní dojmy

Lumma Design pak přidává ještě další podrobnosti. Do interiéru se údajně dostala dvoubarevná kožená sedadla, karbonové dekory a kovové pedály. Pod kapotou má vylepšený Range Rover vrcholný přeplňovaný pětilitr. Jeho výkon může být navýšen z původních 510 koní na 548 nebo dokonce 568 koní. Lumma Design také slibuje upravenou naftovou variantu. Ta se ale objeví až později. 


 Foto: Lumma Design, GTSpirit.com

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků