Range Rover 2013: první jízdní dojmy

23 komentářů

Stabi
19. listopadu • 9:34

Co třetí řada sedadel? Jako u GL. Nevíte někdo něco? Díky.

R1S0
15. listopadu • 0:04

nepaci a mi ten '''beztlacitkovy'' interier,preklikavat sa dotykovou obrazovkou na x-krat aby clovek pustil ventilaciu sedaciek atd....
-

WP
15. listopadu • 8:40

Vyhřívání a chlazení sedadel řešíš jedním dotykem tlačítka nad ovladači klimy a následně jen volíš jestli chceš topit nebo větrat.

Dusan
14. listopadu • 8:15

Tak hlavni otazka je jak dlouho to auto bude fungovat po opusteni autosalonu. Stara generace v tomhle byla velmi nepresvedciva, ale jak to dopadne s touhle si povime tak za tri az pet let.

LanRic
17. listopadu • 12:55

Klasický Range Rover minulé generace nebyl zas tak problémový, jak se všude říká. Nebyl bezproblémový, ale zase ne nijak vyjímečně nespolehlivý. Vím to, měl jsem ho několik let. A blbec jsem ho vyměnil za RR Sport, který byl naprosto tragický. Minimálně s 5,0 V8. V zimě stačilo na déle než 10 vteřin dát plný plyn a po jeho ubrání se ohlásil klasický "system engine failure", což byl jenom hoax, protože po vypnutí a zapnutí už žádné hlášení nesvítilo, teda do dalšího předjíždení. Plus čerpadlo vzduchovýho podvozku, který pěkně na dálnici v Německu umřelo a udělalo loužičku.
Ale klasickýho Range bych se nebál, ten bude mnohem vychytanější.

ranger
14. listopadu • 9:43

Starší generaci mám už 4 roky a nikdy mě nenechala na holičkách! Super auto a tohle nový bude určitě ještě vymazlenější! :-)):-D

Dusan
14. listopadu • 13:34

Tak to ma dve doporuceni, bud zkusit to auto vybalit z igelitu a treba i vyject z garaze a nebo pokud se s nim jezdi, tak doporucuji vsadit loterii, s timhle zivotnim stestim je jackpot v podstate zarucen. Obecne jsou Range Rovery pravdepodobne vubec nejhorsi auta v ramci beznych znacek.

WP
14. listopadu • 15:51

To píšeš jako uživatel nebo internetovej cancal?;-)

Adv
14. listopadu • 19:48

Koukám že je tu spousta nováčků, co neznaj "experta" dušana :-D

Zelí
14. listopadu • 13:29

Pokud ho používáš čtaři roky, mohl bys v kostce popsat, kde s tím jezdíš a jak tohle suv používáš ?

marepa
15. listopadu • 4:35

4 roky nejsou podle mne dost dlouha doba na posouzeni kvality .. samozrjme jsou i takova auta ktera behem prvnich 4 let maji vaznejsi poruchy u takovehoto auta mne zajima, aby mne neodesli spojky,diferencialy atp ... u treba 70 tisic km, coz jako prvni majitel muzu realne najet Evoque se mne moc libil, skoro sem byl pro nej rozhodnuty .. ale nakonec mne odradili vsichni ti skarohlidove, ze se to bude kazit .. a nechtel sem byt pokusne morce ktere bude zkoumat zda maji nebo nemaji pravdu

turista
13. listopadu • 21:05

K čemu to?????? Když do terénu, tak Defendra, to je jediné auto hodné toho označení. Zbytek jsou bastardi!!!!

X1
13. listopadu • 22:27

Je to skor kara na univerzalne pouzitie, ten kto si kupuje tento Range Rover ho nekupuje len nato, aby s nim chodil do terenu, ale ak uz potrebuje tak tam nebude mat problem, takisto ako v zlych snehovych podmienkach. Je to skor limuzina pre kazdy teren a kazde podmienky.

hawel
13. listopadu • 18:49

jj, automat a offroad, to je "ideální" kombinace ....

Me2d
14. listopadu • 1:50

jsi vážně mimo - spojka u manuálu by to dlouhodobě nevydržela B-]

Milan
14. listopadu • 2:17

Pokud má automat nějakou elektronickou funkci, která v potřebném okamžiku nahradí sešlápnutí spojky. Tak je i automat do terénu vhodný. Krizová situace o opravdovém terénu se dá lépe vyřešit pomocí manuálu. Automat vás dokáže pěkně vytrestat protože přenos hnací síly je na kola permanentní. Základní myšlenka RR je ta, že aristokraté nechtěli v terénu jezdit Defenderem a požadovali luxusní vůz do terénu. I když většina RR se do terénu nikdy nepodívá. S 22" koly jistě ne. :-D

X1
13. listopadu • 22:23

Praveze je, lebo sa mozes naplno venovat tomu co prechadzas a tocis len volantom a o ostatne sa nestaras, k tomu mas dnes k dispozicii aj vela asistentov, takze dnes je do terenu automat jedina volba.

hawel
14. listopadu • 14:30

hmmm, kolik jsi toho X1 najezdil s automatem ve skutečném terénu? stačí maličkost, přívěs naložený na maximálku a celej automat i s asistentama je v terenu totální zkáza a vim o čem mluvim, protože teď zrovna řešim jak na mém offroadu vypínat ABS, protože i tenhle "asistent" je v terénu ke zlosti.

Šákul Ředkvička (pota)
14. listopadu • 16:50

Ty v těžkém terénu taháš třeba 2 tunovej přívěs? Asi jinej gang...

homer
14. listopadu • 19:05

přemísťuje dřevní hmotu a nesmí nikoho potkat ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Šákul Ředkvička (pota)
15. listopadu • 10:58

V těžkém terénu? Les není těžký terén, tam projede i Octa 4x4.

Šákul Ředkvička (pota)
13. listopadu • 20:18

Jak pro koho. Mě to naopak vyhovuje, že se o práci se spojkou postará mechanismus kdesi v podvozku.

X1
13. listopadu • 17:41

Zase vyrazny krok dopredu. Dobra kara.

Doporučujeme

Články odjinud