Ram Laramie Longhorn: exkluzivní edice pro náročné

Pick-upy Ram z dílen Chrysleru desítky let fascinují robustností a silou, nyní však přichází speciální série zaměřená na luxus.

Dříve Ram spadal pod značku Dodge, po jejich rozdělení se však stal samostatnou značkou v rámci restrukturalizovaného koncernu Chrysler Group. Ram vždy vyráběl odolné, mohutné a výkonné stroje pro nejtěžší podmínky, ale doba si žádá také pozornost movitých pozérů. Ti výše zmíněné přednosti většinou nevyužijí, nicméně jsou ochotni dobře zaplatit za luxusní verze.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ram Laramie Longhorn Limited Edition: speciální série pro tvrďáky jemného ducha

Letošní autosalon v Chicagu bude zahájen 10. února a značka Ram zde uvede svůj špičkový model pick-up Ram Laramie Limited, který bude k dostání v celé řadě variant. K dispozici jsou dva rozvory náprav, pohon zadních, či všech kol, karoserie Crew Cab a Mega Cab a u největší verze můžete mít vzadu i dvoumontáž kol. Základní provedení jsou ale rozlišována opět především užitečnou hmotnosti a označena jako 1500 (500 kg), 2500 (750 kg) a 3500 (1 000 kg).

Zvenčí si na vozech Ram Laramie Edition všimneme nových nárazníků lakovaných v barvě karoserie, ovšem s výjimkou verzí s bílým a stříbrným lakováním, které mají nárazníky pochromovány. Karoserie vozů této edice je dále zdobena bohatým chromováním masky chladiče (včetně jejích příček), bočních lišt, krytů zpětných zrcátek, dveřních klik nebo trubkových „nášlapů“ podél prahů. Za zmínku stojí také speciální sady litých kol.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový Ram Laramie hodlá oslovit především komfortním a bohatě vybaveným interiérem

Interiér všech vozů série Laramie Limited je čalouněn černou kůží s kontrastním stehováním, jíž jsou potaženy nejen části palubní desky, středové konzole a dveří, ale také sedadla a potahy volantu a madla voliče automatické převodovky. Palubní deska a dveřní obklady jsou pak zdobeny stříbřitými lištami či zdroji LED osvětlenými vnitřními klikami.

Součástí standardní výbavy jsou také vestavěná navigace, dálkové startování, couvací kamera, vyhřívání volantu a hlavových opěrek, elektricky stavitelné pedály s pamětí nebo přední sedadla s vyhříváním i ventilací. Na značku Ram zženštilé? Možná. Ale právě v podobných edicích možná spočívá budoucnost podobně úzce zaměřených hráčů...
 

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků