Rallyový speciál sk. B se vrátí na české tratě

13 komentářů

dall
15. března • 9:04

Snad by se hodilo dodat, že zmíněné Audi budou vodit Mike Riechert a Michél Riechert a pojede jako předjezdec, nikoli startující.

fox
15. března • 9:04

Není to náhodou to auto co stojí v Lánech v muzeu? Jinak doporučuju, kdo tam nebyl...skvělý a krásný kousky, Lancia Stratos, Walkisnshovův okruhový Jaguar, Králova Tatra GT, BMW 2002 a mraky dalších

Mirek-607
15. března • 10:55

Neni. V lanech je, tusim, Quattro Sport, coz je auto se zkracenym rozvorem pouzivane az v dalsi sezone (1985).

Buřinka
15. března • 8:44

:-D čovole není to náhodou spíš laminát? Jedno béčkový audi Quatro jsem si loni docela dlouho prohlížel a jako karbon mi to rozhodně nepřipadlo....

Mirek-607
15. března • 10:53

Zalezi jake beckove Quattro a jake dily. Karbon se ve skupine B pouzival bezne.

Buřinka
15. března • 11:04

jj bylo to prave to Q Sport v Lánech

trabi
16. března • 0:32

...myslim, že kvuli ceně ale jen ve 20ti kusový serii...

Mirek-607
16. března • 10:51

Spíš už za ty roky bylo kde co nahrazeno laminátem...

Čamrák
15. března • 8:12

Nevíte kdo s tím pojede?

Mirek-607
15. března • 10:51

Mike Reichert - majitel ;-)

wolff
15. března • 7:50

jeden z mála koncernových vozů před kterým smekám... Bravo Audi.. (Jak už je to dávno...)
P.S. Lancka je ale stejně lepší S4

Mirek-607
15. března • 10:57

Delta S4 je o dve sezony novejsi nez Quattro A2. Srovnani tedy neni na miste, leda tak s Quattro Sport S1, proti kteremu Delta opravdu lepsi byla ;-)

Juha
15. března • 8:07

Přesně máš pravdu. Koncern už není schopen připravit dobré soutěžní auto.

Doporučujeme

Články odjinud