Rallyový speciál sk. B se vrátí na české tratě

Je tomu již 20 let, co mezinárodní automobilová federace zrušila rallyovou skupinu B. Nezvládnutí extrémně silných vozů si totiž vyžádalo několik smrtelných nehod, a tak došlo k zásahu od zeleného stolu.

Pokud ovšem chcete vidět ikonu této skupiny, Audi Quattro A2, jak prohání tratě v České republice, pak zavítejte 24.3. na rallye Vysočina. Pojede tam originál, který v roce 1984 vyhrál se S. Blomquistem slavnou rallye Acropolis.

Karbonové, 1100 kg těžké monstrum je poháněno pětiválcovým motorem, který dával výkon 360 až 400 koní (jezdec může za jízdy měnit tlak turbodmychadla) a točivý moment až 491 Nm. Jen pro představu, dnešní vozy WRC dosahují výkonu maximálně 300 koní a váží minimálně 1 230 kg. Neopakovatelná dynamika, zvuk a charisma vozů teto kategorie se totiž jen tak nevidí.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi Quattro A2 sk. B

Foto: RSS-Media

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků