Ralf, Rubens a Jacques o VC Německa

Tisková konference s Ralfem Schumacherem, Rubensem Barrichellem a Jacquesem Villeneuvem o Velké ceně Německa.
Ralf, Rubens a Jacques o VC Německa

Na následujících řádcích naleznete překlad tiskové konference po VC Německa, konané jako vždy se třemi nejlepšími jezdci.

Otázka: Ralfe, jaké je to zvítězit doma?

Ralf Schumacher:
Je to výborný pocit. Vždy jsem zde měl trochu smůlu, nikdy jsem zde nedojel na opravdu dobré pozici. A vyhrát zde dnes, v obklopení německých fanoušků, je opravdu výborný pocit.

Otázka: Řekl Vám tým, abyste si dával větší pozor a možná i zpomalil poté, co Juana Pabla vyřadily problémy s motorem?

Ralf Schumacher:
Již před víkendem jsme věděli, že máme problémy s motory, takže po startu, kdy mi Pablo poodjel, jsem si řekl OK, dělej si co chceš a začal jsem šetřit motor, protože jsem věděl, jak dlouhý a těžký závod je. A v závěru se mi to vyplatilo. Potom, co se stalo Pablovi, mi tým řekl, abych zpomalil ještě více, což bylo velmi snadné, protože Rubens už na mne nemohl tlačit. Takže to byl dokonalý scénář.

Otázka: Rubensi, mohla Vám dnes Vaše strategie dvou zastávek v boxech přinést vítězství v závodě?

Rubens Barrichello:
Když uvážím, že oba Williamsy byly na úplně jiné úrovni, tak si myslím, že to nejlepší, v co jsem mohl doufat nebo jsem mohl dosáhnout, bylo třetí místo, protože byly opravdu rychlé. Takže si myslím, že se mi to vyplatilo, protože jsem byl jediný, kdo s Williamsy dokázal držet krok. Stálo mě hodně času, než jsem předjel Davida. Byl to férový souboj, ale myslím, že byl trochu moc těsný. David ztrácel čas stejně jako já, takže nevím, o co mu šlo, protože jsme oba chtěli postupovat vpřed a takto jsme ztráceli okolo tří sekund na kolo. Takže jsem také doufal v to, že závod dokončím. Kdyby Michael zůstal v závodě, tak bych dojel třetí, ale v každém případě to bylo to nejlepší, v co jsem mohl doufat.

Otázka: Když hovoříte o Vašich předjížděcích manévrech s Davidem – předjel jste ho dvakrát a pokaždé po vnější straně při příjezdu ke stadionu. Jak jste si jen musel věřit, že jste mohl jet touto stopou a stejně projet zatáčku?

Rubens Barrichello:
Známe jeden druhého od dob Formule 3, takže si myslím, že se vzájemně respektujeme. Není to o tom, že bych ho chtěl předjíždět po vnějšku, udělal jsem to proto, že mi nechal tuto stranu volnou.

Otázka: Jacquesi, bylo to Vaše druhé umístění na stupních vítězů v tomto roce. Ale startoval jste mimo první desítku, jste velmi překvapen?

Jacques Villeneuve:
Jsem překvapen, že jsem mezi prvními třemi. Doufal jsem, že se dostanu na jedno z bodovaných míst a cítil jsem, že bychom k tomu potřebovali trochu štěstí, ale skončit na stupních vítězů je výborné. Po celý víkend jsme nebyli příliš konkurenceschopní, ale dnes ráno ve warm-upu, po několika změnách na voze, jsme byli opravdu konkurenceschopní i s palivem v nádrži, takže jsme věděli, že máme možnost odjet dobrý závod. Oba starty vyšly dobře, ale Olivier, který se poté rozhodl pro odlišnou strategii zastávek v boxech než my, jezdil mnohem rychleji a když se dostal blízko mě, tak jsem ho nechal jet. Takže se mohl pokusit o předjetí Jarna a stalo se v co jsem doufal: Jarno vyjel z trati a poté jsem se pouze pokoušel držet za Olivierovými zády, který mě tak mohl táhnout.

Otázka: Co jste viděl z nehody, která se stala při prvním startu?

Jacques Villeneuve:
Neviděl jsem co se stalo, ale byl jsem překvapen, když signalizovali zastavení závodu, protože už jsme jednou projeli skrz trosky. Tou dobu již byla trať vyčištěná a start je nejnebezpečnějším okamžikem závodu, takže jsem opravdu velmi překvapen.

Otázka: Ralfe, vyhrál jste zde v Hockenheimu, další závod se jede na Hungaroringu, což je úplně jiný druh okruhu. Jaké jsou vaše šance?

Ralf Schumacher:
Já myslím nebojuji o mistrovský titul, takže to není tak důležité. Ale opět – pokusíme se být v Maďarsku konkurenceschopní, nicméně to pro nás bude velmi složité. Je to okruh, který vyžaduje hodně přítlačné síly a my na těchto okruzích obvykle dosti trpíme. Máme dva a půl týdne na to, abychom vyvinuli a dovezli vše potřebné do Maďarska. Poté uvidíme, jak se nám to vyplatilo.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků