Ráj na Zemi Škodu Kodiaq GT v Číně nečeká. Toto chystá konkurence

29 komentářů

Jan Dudla
7. srpna • 9:08

co to je za obludný monstrum? Tohle asi v přelidněném státě nepochodí, když tam sotva projedou na kole :D zase nesmysl od škodovky, že?

Botka
23. července • 16:32

tímhle by podle mě asi nikoho ani neuchvátili ne? Dyt je to taková krabice, proč se spíše raději nezaměřit na něco, co jim v portfoliu chybí, viz elketromobily?

ACZ
21. července • 11:35

Tak snad už konečně pochopí i Mauglí, proč USA zahájilo ekonomickou válku s Čínou. Evropa bude zřejmě čekat až na skutečnost, kdy začnou z čínských linek sjíždět identické kopie Mercedesu a BMW a ty se bude Čína snažit exportovat do Evropy po vzoru Hyundai ve stylu "nejlepší evropské SUV, jaké jste kdy viděli".

Anti-automat
21. července • 12:58

problem je v tom, ze na nasa vyspela Europa uz nie je E-u-r-o-p-o-u-. Chcel som to napisat normalne, ale win10 ma nutil do uplne psychotických vizii. Preto tie minusy medzi písmenami, skuste si to napisat tiez.

bzzz
22. července • 12:36

Problem je v tom, ze nase Evropa uz neni Evropou... by Win 10, Chrome 67 ;-)

Zdeny
21. července • 9:31

Tenhle hnus si může koupit leda člověk rozumu matného, slovy klasika...

Anti-automat
20. července • 18:18

nech si kazdy kupi co chce. V dnesnej dobe, ked sa komponenty, zamestnaci a aj financie zdielaju nielen medzi modelmi ale aj automobilkami, ktore vsetky tri uvedene 'veci' odoberaju z casto rovnakych zdrojov, otazka finalnej nalepky na dekli (rozumej tvz.znacka) sa dostava do noveho svetla.Skor by som videl (ako kriterium) to, co mi, ako zakaznikovi, vyhovuje. Pra takych ako ja je to mix jednoduchosti, dlhovekosti, aspon nejakej akej bezpecnosti a svojpomoc opravitelnosti: kedze nemam v umysle zalozit byt, chatu a neviem co este vsetko mozne aby som bol nalezite 'in'. Priznavam to, skratka na to nemam a auto mi domov nenahradi. Inemu zakaznikovi, ktory nema problem si priplatit za coraz nezmyselnejsie predrazene 'premie' (samozrejme ze je rozdiel medzi koktou trumf a sedmickou, tu niet to com, hoci ten pomer ceny/benefitu je podla mna absurdny), to moze byt jedno. Ale fajn: je to ciste jeho vec, nasiel u vyrobcu produkt, ktory mu vyhovuje a na ten produkt ma - a rad mu ten luxusny produkt doprajem. Preco nie, skratka na to ma, chce to a nikoho do toho nie je nic. Kde je problem? trh sa bude spravat tak ako sa bude: zarobi sa na tom, co sa preda. Nechajme tomu volny priebeh. Pretoze ak sk.rvime trh, sk.rvime vlastne….vsetko.

Pravda Boli
22. července • 9:50

Konstatuji, že v tomto příspěvku popíraš sám sebe a jako komouš se nevyjadřuješ. Je mi to skoro trapné, ale musím nadále naléhat: s ohledem na naše předešle diskuse: JAKÁ JE MOJE IP ADRESA?

JirkaX
21. července • 20:06

Proč myslíš, že ta sedmička je předražená? Nějaký příplatek ze značku tam bude, ale ne tak velký.

Vlk z Vlkohradu
21. července • 0:51

Někdy s Vámi souhlasím, někdy ne, každopádně proti první větě , i když občas nad posledními výtvory světových automobilek kafrám, nejde protestovat.

Patrik V
20. července • 17:34

Cítim sa jak keby som sa pozeral v GTA 5 na autá a hádal aké majú predlohy v realite :D

halo
20. července • 16:01

Opet krasny nadpis plne vyhovujici PR oddeleni Skodovky!

stealth01
20. července • 17:34

Upřímně? Tady s tebou musím souhlasit. Ostatně styděl bych se, pokud bych v tomto nehledal objektivitu.
PR oddělení Škody takový nadpis rozhodně neuškodí. Ale myslím, ze je celkem jasný nesmysl, ze by redakce z toho měla přímý prospěch. Funguje tam asi nějaká vzájemná spolupráce, ale dal bych krk na to, ze v tom nejsou přímé finance, to si nikdo v dnešní době už nedovolí.

Aladin
20. července • 20:46

Prospěch z toho má. Pokuď se do vyhledávače napíše slovo Škoda, bude mít tento web nadějnější pozici na zobrazení (větší počet stránek a celkový počet přístupů na ně) a tudíž si bude moci říci o vyšší sumu za Škoda kampaň. Sice tomu nerozumím, ale myslím si , že nejlépe by udělali, kdyby vsadili na kvalitní články, případně zajímavé novinky ze světa aut (ne 1-3 měsíce staré novinky, jak je zde běžné), případně zkusili placenou sekci u kvalitních rozsáhlých testů. Místo toho se vydali cestou laciného nahánění pageranku a často laciných článků. Což zde přilákalo diskutéry s psychickými problémy a je vymalováno.

bzzz
22. července • 12:30

Takhle easy to neni a pagerank uz je x let mrtvy/odstaveny. Ani prvoplanove titulky te nejak zasadne neposunou.

Vóša
20. července • 14:06

To je vše kvůli tomu, že nenafasovali dost velké pokuty za všechny ty svoje levárny....
A jak se tu bez nich mohlo krásně dýchat....

puk123
20. července • 13:38

Škodovka mezi těmi auty vapadá jako nějaká čína.

silan
20. července • 12:05

Ten nadpis musej vymejšlet koncernový PR hotentot...každopádně úkol opět splněn...

Vlk z Vlkohradu
20. července • 14:58

Jaký úkol?

883ccm
20. července • 12:01

Schóda v Číně nepoužívá vzadu zelenou/stříbrnou slepici? Jinak ten VW a Schóda jsou z výběru bezkonkurenčně nejhnusnější...

Lidl
20. července • 11:14

skodovku si koupi tak akorat vypatlanej dement a este k tomu suv... temhle lidem se rika: Dvojkokot

ACZ
21. července • 11:36

Říká zákazník Lidlu :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

bzzz
22. července • 12:28

Co sem tahate Lidl?

MOJE JMÉNO
3. září • 7:23

Pokud dobře čtu, tak to děcko nahoře si říká LIDL. Asi tak...

Marek71
20. července • 14:53

No ty si jasný :-D

stealth01
20. července • 14:35

Půjdu si asi koupit Škodu Kodiaq. Třeba ti praskne žilka. :-D

SMRT
20. července • 12:30

Takže tvoje máma je majitelkou nejprodávanější značky v Česku?

Petrs77
20. července • 11:20

Říká: Trojkokot

Look
20. července • 11:06

Bral by som ten Lynk & Co 02.

Doporučujeme

Články odjinud