Radíme při nákupu ojetin: Fiat Croma, Volvo S40 ad.

ladin  |  12. 06. 2007 06:33

K Premacy bych dodal toto: ložiska předních kol, no nevím jestli jsou poruchová, po 170 000km jsou stále OK, brzdové kotouče se opravdu vlní, asi tak každých 50 000km je třeba je stočit nebo vyměnit, z častých závad bych ještě zmínil tyčky stabilizátoru na zadní nápravě. Za nevýhodu bych viděl větší hlučnost od motoru a nastavení posilovače řízení, který má velmi silnou zpětnou vazbu a jízda ve vyjetých kolejích znamená přetahování s volantem. Spotřeba motoru 1.8 74 kw se pohybuje kolem 8 L/100km, při kratších trasách o litr víc. Tolik moje zkušenosti s tímto autem.

Odpovědět  |   | 
watson  |  12. 06. 2007 21:24

Volvem V40 jezdím. Vůz není můj, mám jej zapůjčený poté, co mi ožralý vesnický kretén rozstřelil oktávku.
Mám pocit, že pan Ondrašík v něm nikdy neseděl, protože to, co napsal, se příliš nezakládá na pravdě. Dotyčný vůz má benzín 2.4, fakt volvo můžu jen doporučit. Bude se mi s ním špatně loučit, až ho budu vracet.
Výborné jízdní vlastnosti, naprosto tichý a pružnýmotor, kvalitní zpracování vozu. Skvělá sedadla.

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  13. 06. 2007 06:42

Máte pravdu, že v této verzi jsem nikdy neseděl. Ovšem jaksi jste přehlédl, že autorem článku je někdo úplně jiný. Ale chápu, že automatická vina...

Odpovědět  |   | 
powalec  |  13. 06. 2007 09:44

Odpovědět  |   | 
Petr Šikl  |  13. 06. 2007 07:05

Zajímalo by mě, s čím v článku o Volvu S/V40 nesouhlasíte? Navíc dotaz zněl na vozy z počátku výroby a Vámi popisovaný benzín 2.4 se montuje až do nového modelu S40.

Odpovědět  |   | 
watson  |  13. 06. 2007 10:08

Tak se omlouvám i vám za nepozornost. Vzal jsem do ruky TP od jednoho dvoulitru, který znám. Je už to model, jak Vy správně uvádíte, po faceliftu. Máte pravdu.
I tak doporučuju, výborný vůz. Škoda, že značka volvo je u nás neprávem opomíjená. Mít verzi 4x4, bral bych volvo všema deseti.
Příště budu číst pozorněji.

Odpovědět  |   | 
Pavel Kumbera  |  29. 06. 2007 12:08

Vážený pane Šikl, když jsem se kdysi rozhodoval, jaký automobil si koupit, můj soukromý výběr vyhrálo na Volvo V40, protože jsem věřil "profláklému" názoru Volvo = kvalita a vozy na dlouhou trať. Vyptával jsem se známých a pídil se na netu po testech. Moc jsem toho o tomto autě tehdy nenašel a tak jsem zvolil vozidlo, které mi slouží už čtvrtý rok bez výraznějších problémů (klepu na dřevo). Jak už to tak bývá, v momentě, kdy jsem si auto přivezl domů, začaly ke mně prosakovat informace o tom, že existovala spolupráce mezi Volvem a Renaultem, při které se cejch o kvalitě motorů montovaných do řady 40 tak trochu chvěje.
Jsem vlastníkem V40-tky z roku 1998 s označením 1,9TD a na motoru jsem objevil emblém francouzké tovární značky.
Hned po koupi vozidla jsem musel řešit to, že mi do chladící kapaliny prosakoval olej. Spravila to oprava těsnění pod hlavou asi za 10000,-Kč
Není to určitě ideální začátek vztahu uživatel a jeho dvoustopý miláček, ale jinak auto drží a nemůžu si stěžovat (teď už do dřevěné desky stolu neklepu ale spíš buším - doufám, že se mi tohle mé smělé tvrzení nevrátí ve formě nákladných oprav, protože, nebudu si nic nalhávat, mé auto má své roky). Projezdil jsem tímto Volvem značnou část Evropy a za ty 4roky na tachometr pritocil vice než 50000km. Můj mazel není zrovna žádný "nabušený sporťák" - spíš rodinné vozidlo, ale to, co jsem od něj očekával, zatím (až na tu první opravu) vzorně plní.
Co se týče konfortu je toto vozidlo opravdu velmi, velmi příjemné a určitě bych jej nevyměnil. A kdyby, tak určitě né za našimi novináři tolik vyzdvihovanou "Octavii". A věřte mi, že díky povaze svých pracovních aktivit, mám hodně s čím srovnávat.
Vzhled vozidla je vždy velmi subjektivní věc, ale už jen to, že jsem si tento automobil vybral +- na základě toho, jak vypadá, svědčí, že s ním spokojený. Navíc toto vozidlo vypadá i přes téměř 10let své existence stále "in" a řekl bych, že v zaparkované řadě stále celkem vzhledově vyčnívá.
Interiér je možná dnes již trochu mimo trendy, ale spíše bych ho nazval usedlejším, než nějak zastaralým. Hlavně vše drží tam, kde má a i přestože o něj nikterak nepečuji, působí zánovním dojmem vozidla.
Můj názor na Vaše hodnocení je takový, že jste spíše vyzdvihl až přehnal horší stránky vozidla. Asi jste v tomto vozidle někdy seděl, ale - upřímně - spíše na mě působíte dojmem, že už kolem Vás někdy takové Volvo V40 s motorem 1,9TD z roku 98 jelo. Výrazy jako "mizerná kvalita provedení", "úpravy nezabraly" apod. jsou opravdu hodně nebojektivní až zavádějící a nezlobte se na mě, ale řekl bych, že skoro amatérské. Od webových stránek tohoto formátu bych čekal více podložených informací.
Nezlobte se, že jsem si dovolil Vás takto zkritizovat, ale chtěl jsem celou záležitost pro případné zájemce o tento ojetý vůz uvést na pravou míru. Jsem v kontaktu s několika dalšími vlastníky stejného ročníku vozidla se shodným motorem(vyměňujeme si zkušenosti a rady)a nejhorší zkušenost mám já s tou první závadou motoru.
Vaše stránky sleduji dlouhodobě a přeji Vám hodně úspěchů.

Odpovědět  |   | 
Ornias  |  22. 01. 2008 19:21

Dobry, s vasim nazorom sa uplne stotoznujem Volvo V40 je jednoducho auto bez ziadnych chyb okrem ovladania palubneho pocitaca zo stredoveho panelu!!! Vyzorovo je to velmi pekne auto aj teraz a este 7 rokov bude,o komforte ani pisat nemusim. Krajsie auta na vyzor su uz len BMW a Octavie ale kvalitativne Octavia je hrozna,mam doma jednu 1,6 aspon ze ma spotrebu iba 5,5L.
VOLVO je proste VOLVO !

Odpovědět  |   | 
Kája  |  27. 07. 2009 20:37

Ahoj

Řekl bych, že hodně taky záleží od koho a kde auto kupujete.
Mám S40 (2.0i) 103kW z roku 1998.
Vůz jsem koupil od mého nejlepšího kamaráda v roce 2007.
Znám ho a vím jak se o vůz staral.
Sám sním byl maximálně spokojen a protože potřeboval kombíka, šel do V70 a tohle mi doporučil.
Už 2 roky jsem meměl sebemenší problém s vozem.
Chodím pravidelně na olej, filtry a ve 200.000 jsem šel na rozvody
Je to u tom vědět všechno o vozu, který kupujete.
Někde v bazaru Vám o naleštěném a vyluxovaném voze řeknou jen to nejlepší.
Ňáky skrytý vady, nebo momentální investice neřešej. Chtěj se toho zbavit.
Taky ruku na srdce. Kontrolujete pravidelně kapaliny (olej,vodu,servo,brzd.kap)
Pak se nemůže někdo divit že ho vůz zklame

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  26. 06. 2011 23:58

svatá pravda :) Mám to samé :) Super auto a další bude zase jen volvo :)

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 27 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 58 N/A
Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce neprobíhá, o opravu musíte zažádat

Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce ne…

Na problémový chod motoru 1.5 TSI si majitelé vozů koncernu VW stěžovali už dlouhou dobu. Opravu sice autorizované servisy řeší, o svolávací akci se však oficiálně nejedná.

30.  8.  2019 | | 192 N/A