Radicalteam čeká šestihodinové dobrodružství v Mostě

Radicalteam čeká šestihodinové dobrodružství v Mostě

Po osmihodinovém závodě v Brně je občanské sdružení Motorsport-Radicalteam připraveno na další velmi obtížný vytrvalostní závod série „Le“. Karbonový speciál BMW 325 vyrazí již tento čtvrtek do šestihodinového boje na mosteckém autodromu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekSérie „Le“ je sice brána za amatérskou, nicméně jezdce čeká vše, co znají ze světa velkých vytrvalostních závodů stylu Le Mans. Tedy výměny pilotů, tankování, výměna pneumatik a nezbytné úpravy na voze. Tohle všechno navíc můžete zažít i vy! Naším mottem je, že každý může závodit a tak i vy můžete usednout za volant našeho speciálu BMW 325.

„Jsme tu od toho, abychom široké veřejnosti ukázali, že motorsport už dávno není pro vyvolené a jsme rádi, že se nám to daří. Všichni, kdo si jízdu v našem BMW vyzkoušeli, byli přímo nadšení a nejraději by v něm jezdili pořád. Do Mostu se už moc těšíme a věříme, že budeme i tam rozdávat radost s naším modrým bavorákem,“ říká předseda občanského sdružení Motorsport-Radicalteam Martin příhoda.

Vůz s váhou 940kg, závodním podvozkem Lowtec a výkonem 220 koní je sice opravdový závodní speciál, ale troufnout si na něj může i úplný začátečník, který se vůbec nemusí ničeho bát. Auto je vybaveno dvěma závodními sedačkami a interkomem, takže začínajícímu jezdci může přímo během závodu pomáhat zkušený mazák. Přesně takto si to v dubnu v Brně vyzkoušeli redaktoři televize Prima, z pořadu Autosalon.

V Mostě je napodobí František Dvořák, jenž je šéfredaktorem internetového portálu auto.idnes.cz. Jeho parťáky mu při šestihodinovém vytrvalostním závodě v Mostě budou dělat Christian Fox, Petr Barcal a závodící šéf Radicalteamu Martin Příhoda.

Závod na mosteckém autodromu, který měří 4212 metrů, začíná úderem čtvrteční 11 hodiny a cíl bude odmáván v 5 hodin odpoledne. 

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 6 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků