Vyšší spolehlivost by měl zajistit nový kryt převodovky, odolnější proti praskání. Změnil se také typ pryskyřice, používaný při výrobě předního splitteru – opět pro větší robustnost. Zdroj: Radical

Vyšší spolehlivost by měl zajistit nový kryt převodovky, odolnější proti praskání. Změnil se také typ pryskyřice, používaný při výrobě předního splitteru – opět pro větší robustnost. | Zdroj: Radical

U SR10 XXR byly upraveny poloměry bočních vstupů vzduchu, čímž se v rychlosti 258 km/h zvyšuje přítlak na přední nápravě o 11,5 procenta, což omezuje nedotáčivost. Zdroj: Radical

U SR10 XXR byly upraveny poloměry bočních vstupů vzduchu, čímž se v rychlosti 258 km/h zvyšuje přítlak na přední nápravě o 11,5 procenta, což omezuje nedotáčivost. | Zdroj: Radical

Oba sportovní vozy jsou například k dispozici s novým jednodílným sedadlem, které vzniklo díky poptávce od stávajících zákazníků. Je pevnější a zároveň lehčí než původní laminátové sedadlo. Zdroj: Radical

Oba sportovní vozy jsou například k dispozici s novým jednodílným sedadlem, které vzniklo díky poptávce od stávajících zákazníků. Je pevnější a zároveň lehčí než původní laminátové sedadlo. | Zdroj: Radical

Radical SR10 XXR Zdroj: Radical

Radical SR10 XXR | Zdroj: Radical

Radical SR10 XXR Zdroj: Radical

Radical SR10 XXR | Zdroj: Radical

Radical SR10 XXR Zdroj: Radical

Radical SR10 XXR | Zdroj: Radical

Radical SR10 XXR Zdroj: Radical

Radical SR10 XXR | Zdroj: Radical

U SR10 XXR byly upraveny poloměry bočních vstupů vzduchu, čímž se v rychlosti 258 km/h zvyšuje přítlak na přední nápravě o 11,5 procenta, což omezuje nedotáčivost. Zdroj: Radical
Oba sportovní vozy jsou například k dispozici s novým jednodílným sedadlem, které vzniklo díky poptávce od stávajících zákazníků. Je pevnější a zároveň lehčí než původní laminátové sedadlo. Zdroj: Radical
Radical SR10 XXR Zdroj: Radical
Radical SR10 XXR Zdroj: Radical
7
Fotogalerie

Radical vylepšil své okruhové placky. SR3 a SR10 XXR jsou nyní rychlejší a bezpečnější

Více než dvacet let šlechtěné závodní a okruhové stroje dostávají řadu úprav pro další modelový rok.

Model SR3 od britské společnosti Radical se představil již v roce 2002, nyní jej výrobce společně s odvozeným SR10 představuje v provedení pro modelový rok 2025. Oba sportovní vozy jsou například k dispozici s novým jednodílným sedadlem, které vzniklo díky poptávce od stávajících zákazníků. Je pevnější a zároveň lehčí než původní laminátové sedadlo a jak si můžete všimnout na fotografiích, díky tvarování opěradla poskytuje ochranu hlavy a trupu z boků. Pokud zvolíte dvoumístný model, posádku chrání speciální kevlarové štíty.

Vyšší spolehlivost by měl zajistit nový kryt převodovky, odolnější proti praskání. Změnil se také typ pryskyřice, používaný při výrobě předního splitteru – opět pro větší robustnost. U SR10 XXR byly upraveny poloměry bočních vstupů vzduchu, čímž se v rychlosti 258 km/h zvyšuje přítlak na přední nápravě o 11,5 procenta, což omezuje nedotáčivost. Dále se změnil převod řízení, nyní je strmější a omezuje tak námahu řidiče.

I pro rychlejší model s Fordím motorem 2.3 EcoBoost Radical vyvinul novou lehčí spojku a setrvačník, díky nimž půjde podřazování plynuleji a omezí se tak šance na zablokování zadních kol. Zákazníci si mohou nechat auto nalakovat přímo v továrně do libovolného odstínu, barevné mohou být také lehké disky Braid nebo bezpečnostní pásy. Vozy jsou k objednání již nyní.

Doporučujeme

Články odjinud