Radical SR3 SL: silniční supersport se stává realitou

Pokud vás zajímají ty nejrychlejší automobily světa, s nimiž lze jezdit i v běžném provozu, připravovaný Radical SR3 SL by vaší pozornosti jistě uniknout neměl. Veřejnosti by se měl představit na blížícím se autosalonu v britském Birminghamu, jenž bude opět zaměřen především na motorsport. Zbrusu nový Radical zde zazáří po boku dalších významných premiér včetně Caterhamu.

Společnost Radical v současnosti staví především „placky“ SR8 ve stylu Le Mans, které nemají silniční homologaci a vypadají od pohledu jako čistě sportovní náčiní. Bez zajímavosti není, že navíc právě Radical SR8 nyní drží rekord na jedno kolo trati Nürburgring a tak o něm z hlediska jízdních schopností nelze říci křivého slůvka, nicméně ne každému je po chuti vozit si vůz na okruh na podvalníku.

Nový model SR3 SL je určen těm, kteří hodlají jediným vozem přijet na závody, odjezdit si své a zase s ním bezpečně dojet domů. Tak jako za starých dobrých časů. Radical SR3 SL bude vybaven modifikovaným zážehovým motorem Ford EcoBoost z modelu Focus ST naladěným na 300 koní (220 kW). Navazuje na něj šestistupňová sekvenční převodovka s řazením pádly pod volantem, jež samočinně dávkuje meziplyn při podřazování. Při deklarované pohotovostní hmotnosti jen 680 kg bude jízda s novým Radicalem jistě nezapomenutelným zážitkem. Na detaily si ale ještě musíme počkat.

Klepněte pro větší obrázek
K novému Radicalu SR3 SL jsme zatím dostali jen tento snímek
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 4 příspěvky
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky