Radical SR3 SL: silniční supersport se stává realitou

Pokud vás zajímají ty nejrychlejší automobily světa, s nimiž lze jezdit i v běžném provozu, připravovaný Radical SR3 SL by vaší pozornosti jistě uniknout neměl. Veřejnosti by se měl představit na blížícím se autosalonu v britském Birminghamu, jenž bude opět zaměřen především na motorsport. Zbrusu nový Radical zde zazáří po boku dalších významných premiér včetně Caterhamu.

Společnost Radical v současnosti staví především „placky“ SR8 ve stylu Le Mans, které nemají silniční homologaci a vypadají od pohledu jako čistě sportovní náčiní. Bez zajímavosti není, že navíc právě Radical SR8 nyní drží rekord na jedno kolo trati Nürburgring a tak o něm z hlediska jízdních schopností nelze říci křivého slůvka, nicméně ne každému je po chuti vozit si vůz na okruh na podvalníku.

Nový model SR3 SL je určen těm, kteří hodlají jediným vozem přijet na závody, odjezdit si své a zase s ním bezpečně dojet domů. Tak jako za starých dobrých časů. Radical SR3 SL bude vybaven modifikovaným zážehovým motorem Ford EcoBoost z modelu Focus ST naladěným na 300 koní (220 kW). Navazuje na něj šestistupňová sekvenční převodovka s řazením pádly pod volantem, jež samočinně dávkuje meziplyn při podřazování. Při deklarované pohotovostní hmotnosti jen 680 kg bude jízda s novým Radicalem jistě nezapomenutelným zážitkem. Na detaily si ale ještě musíme počkat.

Klepněte pro větší obrázek
K novému Radicalu SR3 SL jsme zatím dostali jen tento snímek
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků