Salzburg - Ustí nad Labem info z navigace 72x radar:-O je toto normální.
naštěstí jsme češi poslušné ovce, tak nehrozí hromadné demolování jako ve fr a ještě to oslavujeme
to je zcela mimo co rikas... tam jim zavedli 80tku mimo obce a buzeraci dovrsili mnoha radary toto mericimi... a zavedli to taky ve jmenu jakesi slepe bezpecnosti. No jo, proc to rovnou neserezali na 50km vsude, to by bylo riziko nehody uz temer nulove...Tady nam nikdo 90tku mimo obce nekrade a ani neinstaluje kvanta radaru. Opatreni na D1 rekonstrukce je zcela bezne a jak vidno 97% ridicu s tim nema problema, budme soudni... B-]
Je otázka, zda má opatření za cíl ohleduplnou jízdu řidičů vůči sobě a dělníkům v místě stavby, nebo výběr peněz. Docela by mě zajímalo, zda by nebyla lepší cestou pro bezpečnost pracovníků prevence a osvěta, než represe. Také by mě zajímala nějaká statistika, kolik řidičů v omezení bourá a vyjíždí mimo omezení a ohrožuje dělníky, případně ke kolika úrazům dochází v místech s měřením rychlosti a v místech bez.
musis pochopit mentalitu nekterych ridicu... kdyz je povoleno 80, znamena to pro nektere 90 - 100...
Jenže rychlost úplně míjí podstatu drtivé většiny problematických situací na silnici. Navíc rychlost 80 km/h se úplně jinak projeví na jízdních vlastnostech nové Audiny, jinak u staré škodovky a jinak u plně naloženého kamionu. Jedna maximální povolená rychlost je v principu nesmysl, auta mají jinou spotřebu, jiné emise, produkují jiný hluk, mají jinou brzdnou dráhu a v konečném důsledku řidiči stejně nejedou plynule, protože každý jede jinak rychle a případné předjíždění je mnohem problematičtější.Pokud někdo jede na osmdesátce 90 a předjíždí 110, někoho, kdo jede 70, je to lepší než, když ho předjíždí 79. Mohl by jet za ním 70, ale tím se vytvoří pulzující kolona.
To je pravda. Plus to, že radary v těch úsecích vůbec nesnížily nehodovost. Naopak je to past na mnohé méně zkušené řidiče.
to je jen za koruny pokuta nebo i body ? Rek bych ze jen koruny, tedy panove s rychlýmy auty a naditou šrajtoflí můžou být v klidu, to same cizinci.Horsi to bude kdyz se tam nekdo rozstrelí... inu stavá se.
Aby to bylo za body, musel by být řidič identifikován, to znamená, že buď majitel auta řekne/dokáže, kdo řídil, nebo policie řidiče odchytí hned v opravovaném úseku či hned za ním... dost pochybuji, že tam bude policie na místě a identifikovat řidiče je moc práce, majitel je zjistitelný snadno.
Myšlenka na snadný výdělek je to pěkná, zdůvodnění bezpečností ale nejspíš neobstojí, řidiči, co sledují tachometr, protože se bojí bodů/pokuty, a řidiči, co se nudí, protože za někým jedou pod limitem a nemají dost podnětů na to, aby celou pozornost věnovali řízení jsou mnohem pravděpodobnější viníci nehody než řidiči, co jen jedou rychleji než povolený limit. Navíc, kdyby se rychlost kontrolovala jen tam, kde skutečně někdo pracuje, tak to trochu smysl dává, ale pokud se bude měřit i klidně několikakilometrový úsek, kde nikdo není, tak to zdůvodnění dost pokulhává.
A proč tento systém může fungovat v jiných státech a v Česku ne? V Česku není 1/10 radarů co například v Rakousku.
To je argumentace? A proč nemůžeme mít neomezenou rychlost jako v Německu? Proč nemáme kvalitní cesty? Jinak v Rakousku se na dálnicích běžně jezdí 150.
Já neříkám, že v Česku nemůže fungovat, naopak, vydělá si na sebe a ještě nějaké peníze do státního rozpočtu přibudou.
Lepší by byli radary měřící průměrnou rychlost a to nejenom na dálnicích.Čechům to pošlou a země kam pokuty nechodí ty můžou vyřešit policajti takže čtení značek bych dal do každého vozu pčr.
Jako že by policajti chytali jen poláky a ukrajince ?? To je nějaký nerovný přístup nebo co ?
Radary v omezenich?! Nebyla by lepsi ta omezeni v radarech?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.