Radary v omezeních na D1 jen tak nezmizí. Letos jich očekávejte ještě více

skolniq komiq  |  21. 03. 2019 12:20

Radary v omezenich?! Nebyla by lepsi ta omezeni v radarech?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  21. 03. 2019 14:20

Lepší by byli radary měřící průměrnou rychlost a to nejenom na dálnicích.Čechům to pošlou a země kam pokuty nechodí ty můžou vyřešit policajti takže čtení značek bych dal do každého vozu pčr.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  25. 03. 2019 12:47

Jako že by policajti chytali jen poláky a ukrajince ?? To je nějaký nerovný přístup nebo co ?

Odpovědět  |   | 
Net  |  21. 03. 2019 16:16

Myšlenka na snadný výdělek je to pěkná, zdůvodnění bezpečností ale nejspíš neobstojí, řidiči, co sledují tachometr, protože se bojí bodů/pokuty, a řidiči, co se nudí, protože za někým jedou pod limitem a nemají dost podnětů na to, aby celou pozornost věnovali řízení jsou mnohem pravděpodobnější viníci nehody než řidiči, co jen jedou rychleji než povolený limit. Navíc, kdyby se rychlost kontrolovala jen tam, kde skutečně někdo pracuje, tak to trochu smysl dává, ale pokud se bude měřit i klidně několikakilometrový úsek, kde nikdo není, tak to zdůvodnění dost pokulhává.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  21. 03. 2019 20:05

A proč tento systém může fungovat v jiných státech a v Česku ne? V Česku není 1/10 radarů co například v Rakousku.

Odpovědět  |   | 
Net  |  21. 03. 2019 21:07

Já neříkám, že v Česku nemůže fungovat, naopak, vydělá si na sebe a ještě nějaké peníze do státního rozpočtu přibudou.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  23. 03. 2019 20:49

To je argumentace? A proč nemůžeme mít neomezenou rychlost jako v Německu? Proč nemáme kvalitní cesty? Jinak v Rakousku se na dálnicích běžně jezdí 150.

Odpovědět  |   | 
Asdfghjkl  |  21. 03. 2019 20:08

to je jen za koruny pokuta nebo i body ? Rek bych ze jen koruny, tedy panove s rychlýmy auty a naditou šrajtoflí můžou být v klidu, to same cizinci.Horsi to bude kdyz se tam nekdo rozstrelí... inu stavá se.

Odpovědět  |   | 
Net  |  21. 03. 2019 21:09

Aby to bylo za body, musel by být řidič identifikován, to znamená, že buď majitel auta řekne/dokáže, kdo řídil, nebo policie řidiče odchytí hned v opravovaném úseku či hned za ním... dost pochybuji, že tam bude policie na místě a identifikovat řidiče je moc práce, majitel je zjistitelný snadno.

Odpovědět  |   | 
fracht  |  21. 03. 2019 22:46

naštěstí jsme češi poslušné ovce, tak nehrozí hromadné demolování jako ve fr a ještě to oslavujeme

Odpovědět  |   | 
Asdfghjkl  |  22. 03. 2019 07:37

to je zcela mimo co rikas... tam jim zavedli 80tku mimo obce a buzeraci dovrsili mnoha radary toto mericimi... a zavedli to taky ve jmenu jakesi slepe bezpecnosti. No jo, proc to rovnou neserezali na 50km vsude, to by bylo riziko nehody uz temer nulove...
Tady nam nikdo 90tku mimo obce nekrade a ani neinstaluje kvanta radaru. Opatreni na D1 rekonstrukce je zcela bezne a jak vidno 97% ridicu s tim nema problema, budme soudni...

Odpovědět  |   | 
Net  |  22. 03. 2019 09:09

Je otázka, zda má opatření za cíl ohleduplnou jízdu řidičů vůči sobě a dělníkům v místě stavby, nebo výběr peněz. Docela by mě zajímalo, zda by nebyla lepší cestou pro bezpečnost pracovníků prevence a osvěta, než represe. Také by mě zajímala nějaká statistika, kolik řidičů v omezení bourá a vyjíždí mimo omezení a ohrožuje dělníky, případně ke kolika úrazům dochází v místech s měřením rychlosti a v místech bez.

Odpovědět  |   | 
Asdfghjkl  |  22. 03. 2019 09:40

musis pochopit mentalitu nekterych ridicu... kdyz je povoleno 80, znamena to pro nektere 90 - 100...

Odpovědět  |   | 
Net  |  22. 03. 2019 10:16

Jenže rychlost úplně míjí podstatu drtivé většiny problematických situací na silnici. Navíc rychlost 80 km/h se úplně jinak projeví na jízdních vlastnostech nové Audiny, jinak u staré škodovky a jinak u plně naloženého kamionu. Jedna maximální povolená rychlost je v principu nesmysl, auta mají jinou spotřebu, jiné emise, produkují jiný hluk, mají jinou brzdnou dráhu a v konečném důsledku řidiči stejně nejedou plynule, protože každý jede jinak rychle a případné předjíždění je mnohem problematičtější.
Pokud někdo jede na osmdesátce 90 a předjíždí 110, někoho, kdo jede 70, je to lepší než, když ho předjíždí 79. Mohl by jet za ním 70, ale tím se vytvoří pulzující kolona.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  23. 03. 2019 20:54

To je pravda. Plus to, že radary v těch úsecích vůbec nesnížily nehodovost. Naopak je to past na mnohé méně zkušené řidiče.

Odpovědět  |   | 
allf11  |  26. 03. 2019 15:55

Salzburg - Ustí nad Labem info z navigace 72x radar je toto normální.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

23.  6.  2019 | Petr Schnagl | 7 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 14 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 125 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A