Radary v omezeních na D1 jen tak nezmizí. Letos jich očekávejte ještě více

skolniq komiq  |  21. 03. 2019 12:20

Radary v omezenich?! Nebyla by lepsi ta omezeni v radarech?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  21. 03. 2019 14:20

Lepší by byli radary měřící průměrnou rychlost a to nejenom na dálnicích.Čechům to pošlou a země kam pokuty nechodí ty můžou vyřešit policajti takže čtení značek bych dal do každého vozu pčr.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  25. 03. 2019 12:47

Jako že by policajti chytali jen poláky a ukrajince ?? To je nějaký nerovný přístup nebo co ?

Odpovědět  |   | 
Net  |  21. 03. 2019 16:16

Myšlenka na snadný výdělek je to pěkná, zdůvodnění bezpečností ale nejspíš neobstojí, řidiči, co sledují tachometr, protože se bojí bodů/pokuty, a řidiči, co se nudí, protože za někým jedou pod limitem a nemají dost podnětů na to, aby celou pozornost věnovali řízení jsou mnohem pravděpodobnější viníci nehody než řidiči, co jen jedou rychleji než povolený limit. Navíc, kdyby se rychlost kontrolovala jen tam, kde skutečně někdo pracuje, tak to trochu smysl dává, ale pokud se bude měřit i klidně několikakilometrový úsek, kde nikdo není, tak to zdůvodnění dost pokulhává.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  21. 03. 2019 20:05

A proč tento systém může fungovat v jiných státech a v Česku ne? V Česku není 1/10 radarů co například v Rakousku.

Odpovědět  |   | 
Net  |  21. 03. 2019 21:07

Já neříkám, že v Česku nemůže fungovat, naopak, vydělá si na sebe a ještě nějaké peníze do státního rozpočtu přibudou.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  23. 03. 2019 20:49

To je argumentace? A proč nemůžeme mít neomezenou rychlost jako v Německu? Proč nemáme kvalitní cesty? Jinak v Rakousku se na dálnicích běžně jezdí 150.

Odpovědět  |   | 
Asdfghjkl  |  21. 03. 2019 20:08

to je jen za koruny pokuta nebo i body ? Rek bych ze jen koruny, tedy panove s rychlýmy auty a naditou šrajtoflí můžou být v klidu, to same cizinci.Horsi to bude kdyz se tam nekdo rozstrelí... inu stavá se.

Odpovědět  |   | 
Net  |  21. 03. 2019 21:09

Aby to bylo za body, musel by být řidič identifikován, to znamená, že buď majitel auta řekne/dokáže, kdo řídil, nebo policie řidiče odchytí hned v opravovaném úseku či hned za ním... dost pochybuji, že tam bude policie na místě a identifikovat řidiče je moc práce, majitel je zjistitelný snadno.

Odpovědět  |   | 
fracht  |  21. 03. 2019 22:46

naštěstí jsme češi poslušné ovce, tak nehrozí hromadné demolování jako ve fr a ještě to oslavujeme

Odpovědět  |   | 
Asdfghjkl  |  22. 03. 2019 07:37

to je zcela mimo co rikas... tam jim zavedli 80tku mimo obce a buzeraci dovrsili mnoha radary toto mericimi... a zavedli to taky ve jmenu jakesi slepe bezpecnosti. No jo, proc to rovnou neserezali na 50km vsude, to by bylo riziko nehody uz temer nulove...
Tady nam nikdo 90tku mimo obce nekrade a ani neinstaluje kvanta radaru. Opatreni na D1 rekonstrukce je zcela bezne a jak vidno 97% ridicu s tim nema problema, budme soudni...

Odpovědět  |   | 
Net  |  22. 03. 2019 09:09

Je otázka, zda má opatření za cíl ohleduplnou jízdu řidičů vůči sobě a dělníkům v místě stavby, nebo výběr peněz. Docela by mě zajímalo, zda by nebyla lepší cestou pro bezpečnost pracovníků prevence a osvěta, než represe. Také by mě zajímala nějaká statistika, kolik řidičů v omezení bourá a vyjíždí mimo omezení a ohrožuje dělníky, případně ke kolika úrazům dochází v místech s měřením rychlosti a v místech bez.

Odpovědět  |   | 
Asdfghjkl  |  22. 03. 2019 09:40

musis pochopit mentalitu nekterych ridicu... kdyz je povoleno 80, znamena to pro nektere 90 - 100...

Odpovědět  |   | 
Net  |  22. 03. 2019 10:16

Jenže rychlost úplně míjí podstatu drtivé většiny problematických situací na silnici. Navíc rychlost 80 km/h se úplně jinak projeví na jízdních vlastnostech nové Audiny, jinak u staré škodovky a jinak u plně naloženého kamionu. Jedna maximální povolená rychlost je v principu nesmysl, auta mají jinou spotřebu, jiné emise, produkují jiný hluk, mají jinou brzdnou dráhu a v konečném důsledku řidiči stejně nejedou plynule, protože každý jede jinak rychle a případné předjíždění je mnohem problematičtější.
Pokud někdo jede na osmdesátce 90 a předjíždí 110, někoho, kdo jede 70, je to lepší než, když ho předjíždí 79. Mohl by jet za ním 70, ale tím se vytvoří pulzující kolona.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  23. 03. 2019 20:54

To je pravda. Plus to, že radary v těch úsecích vůbec nesnížily nehodovost. Naopak je to past na mnohé méně zkušené řidiče.

Odpovědět  |   | 
allf11  |  26. 03. 2019 15:55

Salzburg - Ustí nad Labem info z navigace 72x radar je toto normální.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A