Radar v malém italském městě nachytal přes 58 tisíc řidičů za pouhé dva týdny

Peter  |  22. 11. 2018 13:02

Pro toho,kdo byl alespoň jednou v Itálii,to není nic nového.

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  22. 11. 2018 13:44

Pokud jsou fotografie skutečně z daného místa a ne jen ilustrační, Potom mě napadá jen následující:
-Radar je ve svítivě oranžové budce, s upozorněním že je to skutečně silniční radar a dokonce i s vyznačeným limitem který hlídá.
-Potom mi to připomíná hlášku z jedné povídky Šimka a Grossmana, že blbec který přehlídne trojitý plot s ostnatým drátem a výstražné znamení s houkačkou, aby spadnul do jímky metr krát metr, nezasluhuje obdiv.
-Podobně by měly být povinně značeny všechny stacionární radary a měřené úseky, aby skutečně sloužily ke zklidnění provozu a ne jako radarové pasti k výběru obecní rychlostní daně.

Odpovědět  |   | 
pet  |  22. 11. 2018 14:03

na hlavnim tahu nema co delat omezovani na rychlost na 50 km/h a uz vubec ne radar. kdyby radsi venovali energii smysluplnym vecem!!!

Odpovědět  |   | 
Phoenix  |  22. 11. 2018 14:07

Správně, na hlavním tahu nemá městečko/vesnička co dělat, okamžitě zbourat...

Odpovědět  |   | 
Joaquin  |  22. 11. 2018 20:04

Člověk občas nevěří vlastním očím co sem někteří géniové dokáží napsat, že?

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  23. 11. 2018 10:01

Nadchod, podchod, obchvat. Má to přeci lepší řešení.

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  23. 11. 2018 06:17

Keby si čítal s porozumením, tak vieš, že hlavný ťah je spoplatnený. A preto ho ľudia obchádzajú.

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  23. 11. 2018 09:57

a kdybyses podíval na google maps, zjistil bys, že v okolí žádný placený úsek není a vesnička vůbec neleží na žádném transitu, nevede přes ni ani v jejím okolí žádná důležitá silnice ani neleží na spojnici žádných větších měst. Absolutně nechápu, kde by se tam mohlo vzít tolik aut.

Odpovědět  |   | 
noclaf  |  23. 11. 2018 15:18

A ta tlusta zluta cara co vede skrz to mesto je co? Mistni okreska?
Jinak bych si tipl, ze si tamtudy zkracuji cestu ti, co chteji usetrit za dalnici A06/A10 mezi sjezdy Ceva A06/Imperia A10

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  22. 11. 2018 14:46

To sa da spravit hocikde. Navod:

a/ prejdite si nejaku trasu a poznacte si miesta, od ktorych moze vodic zvysit rychlost (cim vacsi rozdiel oproti predchadzajucemu obmedzeniu, tym lepsie);
b/ musi sa jednat o prehladny usek, pretoze je tu velka sanca ze sa bude predchadzat;
c/ vymyslite so hocijaky dovod na znizenie rychlosti, v zavislosti na tom, co okolie v okruhu km ponuka;
d/ cca kilometer od mista kde uz predosle obmedzenie neplati, umiestnite znacku obmedzujucu rychlost. Plati, v opacnom garde to, co som uviedol v bode 'a'. Doplnova tabulka podla vlastnej fantazie;
e/ par metrov za tu znacku radar.

Samozrejme su miesta kde ten radar a obmedzenie potrebne je, ale kolko z tych ostatnych sa napadne podoba na horeuvedene?!

Odpovědět  |   | 
Osel z Jetele  |  22. 11. 2018 19:00

Borcy!

Odpovědět  |   | 
Rennspeed  |  22. 11. 2018 20:00

A česky?!?

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  23. 11. 2018 10:03

Psycho, o čem o ale svědčí? Že rychlostní limity jsou hloupě nastaveny v tomto místě...

Odpovědět  |   | 
Wonn  |  23. 11. 2018 10:29

Asi tak... kdyby byla v článku nějaká zmínka o zvýšené nehodovosti, tak hlídání rychlosti pochopím, ale tam každý druhý jede rychleji a přitom tam ten radar dali jen ze zvědavosti (nebo z jakého důvodu).

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  23. 11. 2018 11:26

Důvod je jasný. Itálie je přeúředničená a musí se generovat love na výplaty. Opravdu za tím není nic jiného.

Odpovědět  |   | 
noclaf  |  23. 11. 2018 15:21

Ze je tam prechod pred kostelem, je to v obci a lidi tam litaj 100+?

Odpovědět  |   | 
jean  |  23. 11. 2018 18:32

chcel som napisat presne to iste - ked tam prejde tolko desiatok tisic aut rychlejsie bez nehody, tak je to obmedzenie zjavne nepríerane.

Odpovědět  |   | 
Atomas  |  23. 11. 2018 15:42

Chcete mi tímto naznačit, že západní řidiči - náš vzor, páchají přestupky až v 50ti procentech při průjezdu malou obcí? Tomu nevěřím... Vždyť nám je stále předhazováno, jací jsme nejhorší bezohlední řidiči na celém světě... Ne, této zprávě nemohu uvěřit... Ne stále ne...

Odpovědět  |   | 
Net  |  24. 11. 2018 07:51

A kolik řidičů, kteří překročili rychlost v daném úseku způsobilo nehodu? Kolik řidičů, kteří rychlost dodrželi způsobilo nehodu?
Kde je nějaká statistika, která by takový radar ospravedlnila jako cokoli jiného než další zdanění řidičů a výběr peněz pro obec/stát?

Důležité snad je, aby řidiči přizpůsobili rychlost svým schopnostem, provozu, stavu vozovky... dívali se ven z auta a ne na tachometr.

Zejména v Itálii, ale i v Čechách jsou místa, kde rychlost nedodržuje nadpoloviční většina řidičů aniž by to jakkoli ohrozilo bezpečnost a plynulosti provozu to výrazně pomáhá. Jaký smysl pak mají daná omezení? Podle mě až na výjimečné případy je maximální povolená rychlost nesmysl a trestat by se mělo něco úplně jiného (například agresivní a bezohledná jízda, ale to se hůře prokazuje). Nicméně v civilizovaném světě se ukazuje, že řidiči celkem dobře zvládají neomezenou rychlost, naopak zbytečná omezení rychlosti a kontroly často nehodovost zvýší.

Odpovědět  |   | 
...  |  24. 11. 2018 14:12

Co treba vzit v potaz, že jde o zastavěnou část obce a tedy jsou zde zájmy také jiných, než toliko přímých účastníků silničního provozu, třeba na dodržování hlukvých limitů, aj? Ale chápu, že pro některé má vše jednoduchý (nejlépe jeden) rozměr a závěr.

Odpovědět  |   | 
Net  |  25. 11. 2018 13:43

Pak mají omezit hluk a ne rychlost:) Produkovaný hluk není zdaleka jen záležitostí rychlosti a různá auta mohou jet různou rychlostí při stejném hluku. A pokud troubí nemusí ani jet a přitom způsobí značný hluk. To samé platí pro emise, s rostoucí rychlostí sice rostou, (ale to rostou i při velmi nízkých rychlostech) ale různá auta mají různé emise při stejné rychlosti a opět se neřeší problém.

Odpovědět  |   | 
p.  |  24. 11. 2018 23:20

tak se divam na ty fotky... a pokud jsou z toho mestecka... tak jednou je ten radar v kulate oranzove trubce, podruhe je zase v hranate oranzove krabici... jednou stoji pred prechodem ve smeru jizdy vozidla, podruhe az za prechodem ve smeru jizdy ... hlidaji se oba smery jizdy... tzn. je klidne mozne, ze jednoho ridice zabralo pri prujezdu obci hned nekolik radaru... pokud to tedy tak bylo, je skutecny pocet hrisniku znatelne mensi, nez je uvedene cislo... delme poctem radaru, ktere tam jsou... kolik pak jich ale je?? podle me jednoznacne prackana penize do obecni kasy... asi jako napr. Prostejov.

Odpovědět  |   | 
Bič Boží  |  27. 11. 2018 10:19

Dělník spěchá. Člověk nespěchá.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

včera | Petr Schnagl | 7 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 14 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 125 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A