Radar v malém italském městě nachytal přes 58 tisíc řidičů za pouhé dva týdny

Peter  |  22. 11. 2018 13:02

Pro toho,kdo byl alespoň jednou v Itálii,to není nic nového.

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  22. 11. 2018 13:44

Pokud jsou fotografie skutečně z daného místa a ne jen ilustrační, Potom mě napadá jen následující:
-Radar je ve svítivě oranžové budce, s upozorněním že je to skutečně silniční radar a dokonce i s vyznačeným limitem který hlídá.
-Potom mi to připomíná hlášku z jedné povídky Šimka a Grossmana, že blbec který přehlídne trojitý plot s ostnatým drátem a výstražné znamení s houkačkou, aby spadnul do jímky metr krát metr, nezasluhuje obdiv.
-Podobně by měly být povinně značeny všechny stacionární radary a měřené úseky, aby skutečně sloužily ke zklidnění provozu a ne jako radarové pasti k výběru obecní rychlostní daně.

Odpovědět  |   | 
pet  |  22. 11. 2018 14:03

na hlavnim tahu nema co delat omezovani na rychlost na 50 km/h a uz vubec ne radar. kdyby radsi venovali energii smysluplnym vecem!!!

Odpovědět  |   | 
Phoenix  |  22. 11. 2018 14:07

Správně, na hlavním tahu nemá městečko/vesnička co dělat, okamžitě zbourat...

Odpovědět  |   | 
Joaquin  |  22. 11. 2018 20:04

Člověk občas nevěří vlastním očím co sem někteří géniové dokáží napsat, že?

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  23. 11. 2018 10:01

Nadchod, podchod, obchvat. Má to přeci lepší řešení.

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  23. 11. 2018 06:17

Keby si čítal s porozumením, tak vieš, že hlavný ťah je spoplatnený. A preto ho ľudia obchádzajú.

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  23. 11. 2018 09:57

a kdybyses podíval na google maps, zjistil bys, že v okolí žádný placený úsek není a vesnička vůbec neleží na žádném transitu, nevede přes ni ani v jejím okolí žádná důležitá silnice ani neleží na spojnici žádných větších měst. Absolutně nechápu, kde by se tam mohlo vzít tolik aut.

Odpovědět  |   | 
noclaf  |  23. 11. 2018 15:18

A ta tlusta zluta cara co vede skrz to mesto je co? Mistni okreska?
Jinak bych si tipl, ze si tamtudy zkracuji cestu ti, co chteji usetrit za dalnici A06/A10 mezi sjezdy Ceva A06/Imperia A10

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  22. 11. 2018 14:46

To sa da spravit hocikde. Navod:

a/ prejdite si nejaku trasu a poznacte si miesta, od ktorych moze vodic zvysit rychlost (cim vacsi rozdiel oproti predchadzajucemu obmedzeniu, tym lepsie);
b/ musi sa jednat o prehladny usek, pretoze je tu velka sanca ze sa bude predchadzat;
c/ vymyslite so hocijaky dovod na znizenie rychlosti, v zavislosti na tom, co okolie v okruhu km ponuka;
d/ cca kilometer od mista kde uz predosle obmedzenie neplati, umiestnite znacku obmedzujucu rychlost. Plati, v opacnom garde to, co som uviedol v bode 'a'. Doplnova tabulka podla vlastnej fantazie;
e/ par metrov za tu znacku radar.

Samozrejme su miesta kde ten radar a obmedzenie potrebne je, ale kolko z tych ostatnych sa napadne podoba na horeuvedene?!

Odpovědět  |   | 
Osel z Jetele  |  22. 11. 2018 19:00

Borcy!

Odpovědět  |   | 
Rennspeed  |  22. 11. 2018 20:00

A česky?!?

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  23. 11. 2018 10:03

Psycho, o čem o ale svědčí? Že rychlostní limity jsou hloupě nastaveny v tomto místě...

Odpovědět  |   | 
Wonn  |  23. 11. 2018 10:29

Asi tak... kdyby byla v článku nějaká zmínka o zvýšené nehodovosti, tak hlídání rychlosti pochopím, ale tam každý druhý jede rychleji a přitom tam ten radar dali jen ze zvědavosti (nebo z jakého důvodu).

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  23. 11. 2018 11:26

Důvod je jasný. Itálie je přeúředničená a musí se generovat love na výplaty. Opravdu za tím není nic jiného.

Odpovědět  |   | 
noclaf  |  23. 11. 2018 15:21

Ze je tam prechod pred kostelem, je to v obci a lidi tam litaj 100+?

Odpovědět  |   | 
jean  |  23. 11. 2018 18:32

chcel som napisat presne to iste - ked tam prejde tolko desiatok tisic aut rychlejsie bez nehody, tak je to obmedzenie zjavne nepríerane.

Odpovědět  |   | 
Atomas  |  23. 11. 2018 15:42

Chcete mi tímto naznačit, že západní řidiči - náš vzor, páchají přestupky až v 50ti procentech při průjezdu malou obcí? Tomu nevěřím... Vždyť nám je stále předhazováno, jací jsme nejhorší bezohlední řidiči na celém světě... Ne, této zprávě nemohu uvěřit... Ne stále ne...

Odpovědět  |   | 
Net  |  24. 11. 2018 07:51

A kolik řidičů, kteří překročili rychlost v daném úseku způsobilo nehodu? Kolik řidičů, kteří rychlost dodrželi způsobilo nehodu?
Kde je nějaká statistika, která by takový radar ospravedlnila jako cokoli jiného než další zdanění řidičů a výběr peněz pro obec/stát?

Důležité snad je, aby řidiči přizpůsobili rychlost svým schopnostem, provozu, stavu vozovky... dívali se ven z auta a ne na tachometr.

Zejména v Itálii, ale i v Čechách jsou místa, kde rychlost nedodržuje nadpoloviční většina řidičů aniž by to jakkoli ohrozilo bezpečnost a plynulosti provozu to výrazně pomáhá. Jaký smysl pak mají daná omezení? Podle mě až na výjimečné případy je maximální povolená rychlost nesmysl a trestat by se mělo něco úplně jiného (například agresivní a bezohledná jízda, ale to se hůře prokazuje). Nicméně v civilizovaném světě se ukazuje, že řidiči celkem dobře zvládají neomezenou rychlost, naopak zbytečná omezení rychlosti a kontroly často nehodovost zvýší.

Odpovědět  |   | 
...  |  24. 11. 2018 14:12

Co treba vzit v potaz, že jde o zastavěnou část obce a tedy jsou zde zájmy také jiných, než toliko přímých účastníků silničního provozu, třeba na dodržování hlukvých limitů, aj? Ale chápu, že pro některé má vše jednoduchý (nejlépe jeden) rozměr a závěr.

Odpovědět  |   | 
Net  |  25. 11. 2018 13:43

Pak mají omezit hluk a ne rychlost:) Produkovaný hluk není zdaleka jen záležitostí rychlosti a různá auta mohou jet různou rychlostí při stejném hluku. A pokud troubí nemusí ani jet a přitom způsobí značný hluk. To samé platí pro emise, s rostoucí rychlostí sice rostou, (ale to rostou i při velmi nízkých rychlostech) ale různá auta mají různé emise při stejné rychlosti a opět se neřeší problém.

Odpovědět  |   | 
p.  |  24. 11. 2018 23:20

tak se divam na ty fotky... a pokud jsou z toho mestecka... tak jednou je ten radar v kulate oranzove trubce, podruhe je zase v hranate oranzove krabici... jednou stoji pred prechodem ve smeru jizdy vozidla, podruhe az za prechodem ve smeru jizdy ... hlidaji se oba smery jizdy... tzn. je klidne mozne, ze jednoho ridice zabralo pri prujezdu obci hned nekolik radaru... pokud to tedy tak bylo, je skutecny pocet hrisniku znatelne mensi, nez je uvedene cislo... delme poctem radaru, ktere tam jsou... kolik pak jich ale je?? podle me jednoznacne prackana penize do obecni kasy... asi jako napr. Prostejov.

Odpovědět  |   | 
Bič Boží  |  27. 11. 2018 10:19

Dělník spěchá. Člověk nespěchá.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově bunkru z ní udělali nové auto

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově b…

Rusko si většinou spojujete s legračními kompilacemi z tamních cest, které se objevují na různých video serverech. Oni ty auta umějí ale i řádně opravit, jak dokazuje i tento případ.

22.  2.  2019 | | 20 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Policie opět nasadila do akce šmírovací autobusy. Natáčela přestupky řidičů

Policie opět nasadila do akce šmírovací aut…

Policie opět vytáhla do akce autobusy, ze kterých v rámci speciální akce natáčela přestupky řidičů.

20.  3.  2019 | | 86 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 142 N/A