Řada I.D. od Nissanu? Nový Leaf poskytne základ pro další elektromobily

Nejen hatchback, ale možná i SUV bude součástí elektrické ofenzivy Nissanu.

Vypadá to, že v příštích několika letech vstoupíme do nové éry elektromobilů. Naznačují to velkolepé plány mainstreamových automobilek. Například Volkswagen bude postupně odhalovat několik aut z řady I.D. K podobnému kroku se prý chystá i Nissan.

Japonci ještě letos odhalí druhou generaci modelu Leaf. S tímto vozem chtějí vzít pohon na elektrickou energii vážněji než kdy předtím a vytvořit skutečnou alternativu pro spalovací motory. Nezůstane to ale pouze u tohoto hatchbacku. Tvrdí to alespoň respektovaný britský magazín Autocar.

Premiéra nového Nissanu Leaf se blíží. Nabídne dojezd až 550 km

Premiéra nového Nissanu Leaf se blíží. Nabídne dojezd až 550 km

Nissan si na malajských úřadech zaregistroval jméno Terra, které má dle spekulací náležet čistě elektrickému SUV se základem právě v leafu. Pohonné ústrojí dárce má poskytnout dojezd až 550 kilometrů na jedno nabití. V případě SUV by mohl pohon předních kol doplnit také elektromotor na zadní nápravě.

Poprvé bylo označení Terra použito u konceptu z roku 2012. Podívejte se na něj ve fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 9 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků