Race of Champions vyhrál domácí Sebastian Loeb

9 komentářů

-Ferda-
5. prosince • 8:01

Megane Trophy vypada a určitě je super auto... Nechapu, proč to Renault nenabízí v sériové verzi  Nebo se pletu??

delph
5. prosince • 8:48

pokud vím tak senepleteš a nybízí se v dost očesané verzi cup... tato verze trophy, je jako by ses ptal po verzi oplu audiny či mercu co jezdí na dtm... merc je sice dost blízsko ale nenní to to ono...

Mirek-607
5. prosince • 13:00

Megane Trophy je cisty okruhac a ma, jak jsem si nasel V6 pred zadni napravou, 320HP a 950 kg hmotnost. Ma 0,34HP na kg, zatimco WRC ma 0,24HP na kg, tam je ten hlavni rozdil... Jinak koupit asi pujde, ale tipuju tak za 10+ milionu a bez homologace na silnici...

Saman
5. prosince • 13:35

Megane Trophy  =  330bhp - 8250rpm / 390Nm - 4500rpm / vaha 900kg / motor Renault V4Y, V6, 24V, 3498cc / cena priblizne 120 tisic euro + dan. Pokud chcete jeste podrobnejsi info o rozmerech, brzdach, kolech, palivove nadrzi tak neni problem.

Gordon
5. prosince • 20:41

Jo, ještě nějaký info bych uvítal. Třeba jaký to má pohon? 4x4?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Saman
5. prosince • 21:53

 samosvorny diferencial, dvojite zaveseni kol s trojuhelnikovim ramenem

Mirek-607
5. prosince • 1:09

Zajimalo by me, proc byly ty Xsary v sotolinove verzi i s sotolinovymi pneu. Jestli to melo byt proto, aby to nemeli rallyovi jezdci tak snadne... Pak ale ty WRC vypadaly pro nezasvecene divaky dost pomale Pro neznale asi tolik, ze asfaltova verze Xsary ma 18" kola, ne tyto 15", co se pouzivaji na sotoline, a uz od pohledu podstatne nizsi svetlou vysku.

Jinak celkem zajimavy zavod, hlavne dvojnasobny souboj McRae x Schwarz

marepa
5. prosince • 11:51

no a nebylo to tim, ze docela dost prselo ??
jako nenapada mne jediny duvod, proc by umyslene zpomalovaly Xsaru WRC, vzdycky prosti sobe staly stejna auta, takze mi to neprijde logicke :)
nejrychlejsi byly Renault Megane Trophy :) aspon podle toho, co sem pozoroval

Mirek-607
5. prosince • 12:55

Tak podle nekoho z ewrc je to proto, aby se na jizdu WRC lip divalo, protoze s asfaltovymi pneu by se jela vic cista stopa a ne takove pekne drifty, na ktere tam navic nebylo moc mista...

Doporučujeme

Články odjinud