R36: nejrychlejší Passat konečně u nás

Importér vozů Volkswagen uvádí na český trh model Passat s označením R36. Na kolik vyjde nejrychlejší Passat všech dob?
R36: nejrychlejší Passat konečně u nás

O jeho vzniku jsme vás již samozřejmě informovali, ale teprve nyní můžeme potvrdit jeho české detaily včetně cen. Šestiválcový motor Passatu R36 s přímým vstřikováním paliva FSI o objemu 3,6 litru dosahuje úctyhodných 220 kW (300 k) a poskytuje vozu znamenitou dynamiku. Cena Passatu R36 v provedení sedan je stanovena na 1 199 000 Kč, za Passat R36 Variant zákazník zaplatí 1 246 400 Kč.

Fakt, že se jedná o historicky nejsilnější Passat, podtrhují základní technická data – z 0 na 100 km/h zrychlí Passat R36 (sedan) za bleskových 5,6 vteřiny, model Variant pak za 5,8 vteřiny. Nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na v Německu obvyklých 250 km/h. Výkon motoru přenáší na vozovku sériově dodávaná dvojspojková samočinná převodovka DSG a pro ty nejlepší jízdní vlastnosti a optimální trakci je bestseller značky Volkswagen vybaven i stálým pohonem všech kol 4Motion. Díky těmto úctyhodným výkonům je „er třicetšestka“ ideálním modelem pro vyznavače dynamické a zároveň komfortní jízdy. Ano, před manželkou mluvte o užitných hodnotách prostorné karosérie, bezpečnosti a spoustě prostoru pro nákupy. A výkonový potenciál si nechte pro sebe.

Exkluzivitu nového Passatu R36 dokresluje jeho působivý vzhled. Vůz má specificky tvarované nárazníky, modře lakované brzdové třmeny, nově tvarovaný spoiler na víku zavazadlového prostoru (u modelu Variant  R36 zajišťuje přítlak nový střešní spoiler), chromované dvojité koncovky výfuku, osmnáctipalcová kola z lehké slitiny s pneumatikami o rozměru 235/40 a rozšířené podběhy lakované v barvě vozu.

Interiér vozu je vyveden v exkluzivním designu R-Line, včetně koženého multifunkčního volantu s logem R36, elektricky nastavitelných sportovních sedaček Performance (u řidiče s pamětí), prahových lišt s nápisem R36, bíle podsvícených přístrojů, hlavice páky voliče samočinné převodovky v kombinaci kůže a hliníku a pedálů z ušlechtilé oceli.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Passat R36

 

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků