To ho staví do teritoria exkluzivních superaut, ale tvůrci tvrdí, že cenovka odpovídá dynamice, která údajně rozdrtí i Bugatti Veyron. Na stovku se má tohle auto (má i značky a může na silnici) dostane za 2,6 sekundy, na 160 km/h za pouhých pět sekund a má se rozjet na 320 km/h._________________________________________________________________________Tak nevím který z těchto údajů drtí Bugatti Veyron :-)Vysvětlete to pane redaktore.
Souhlasím s Vámi. Srovnávání nesrovnatelného mi také vadí. Výrobce se domnělou exkluzivitou nízké roční produkce snaží odvést pozornost od faktu, že pokud něco takového navrhne a neprodá více kusů, což správně nepředpokládá, nebude to jednoduše levné, přestože to nemusí být nejlepší. Novinář se poté snaží vědomě parametry připodobnit za použití příkladu, který dává zkreslenou představu, protože auto, které má více než dvojnásobnou hmotnost a je o málo pomalejší, je technicky jinde než přemotorované splašené trubky. Nic proti Veyronu, nic proti ultralightovým speciálům...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.