Quant e-Sportlimousine slibuje „unikátní technologii pohonu“

Společnost nanoFLOWCELL AG přiveze do Ženevy prototyp svého modelu e-Sportlimousine.
Quant e-Sportlimousine slibuje „unikátní technologii pohonu“

Podle tvrzení představitelů firmy nanoFLOWCELL má být její Quant e-Sportlimousine „výjimečným koncepčním modelem“, přičemž jde o sportovně střižený čtyřdveřový vůz postavený ve stylu kupé, jenž má být dlouhý plných 5 250 mm. Na první pohled si všimneme vyváženým dojmem působící, zároveň však dostatečně agresivní přídě, přičemž při zadním pohledu vyniknou dvě „bubliny“ na střeše ve stylu Zagato.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Quant e-Sportlimousine má vyniknout zejména svojí pohonnou soustavou

Ze zatím dostupných informací plyne, že nový Quant e-Sportlimousine bude elektromobilem, jenž nabídne blíže neupřesněný, ovšem revoluční způsob ukládání elektrické energie nanoFLOWCELL. Oficiální premiéra proběhne na nadcházejícím autosalonu v Ženevě, do doby plánované premiéry studie se zatím musíme spokojit s dvojicí renderů a kusými informacemi.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků