Quant e-Sportlimousine slibuje „unikátní technologii pohonu“

Společnost nanoFLOWCELL AG přiveze do Ženevy prototyp svého modelu e-Sportlimousine.
Quant e-Sportlimousine slibuje „unikátní technologii pohonu“

Podle tvrzení představitelů firmy nanoFLOWCELL má být její Quant e-Sportlimousine „výjimečným koncepčním modelem“, přičemž jde o sportovně střižený čtyřdveřový vůz postavený ve stylu kupé, jenž má být dlouhý plných 5 250 mm. Na první pohled si všimneme vyváženým dojmem působící, zároveň však dostatečně agresivní přídě, přičemž při zadním pohledu vyniknou dvě „bubliny“ na střeše ve stylu Zagato.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Quant e-Sportlimousine má vyniknout zejména svojí pohonnou soustavou

Ze zatím dostupných informací plyne, že nový Quant e-Sportlimousine bude elektromobilem, jenž nabídne blíže neupřesněný, ovšem revoluční způsob ukládání elektrické energie nanoFLOWCELL. Oficiální premiéra proběhne na nadcházejícím autosalonu v Ženevě, do doby plánované premiéry studie se zatím musíme spokojit s dvojicí renderů a kusými informacemi.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků