Quality Report: Opel je nejlepší německou automobilovou značkou

71 komentářů

jandaxx
11. února • 16:09

No nevím, my máme Opel Vivaro, a po roce a kousek se totálně vysypala převodovka. Oprava cca 130 000. Ještě že to bylo v záruce. Platit to ze svýho, asi by mne ranila mrtvice. Jako soukromý auto mám dva korejce. Jeden starý 7 let, druhý 4 roky. A oba jen jezdí a jezdí a jezdí. Tak nevím

bohuš
13. března • 15:08

no jenom jestli je to opel, jestli to nahodou neni ta zasrana francouzska pastika.

Půjdech
11. února • 13:11

Kdo měl Omegu, ví své  takový už asi Opel nekoupí

bb
28. února • 16:12

Nazdar,
ja mám OmeguB, 2.5TD, 1999, najazdené "150 000" (či to bolo pretáčané neviem). Motor okrem oleja a ropy nechce nič - náklady=0. Ostatné: menený stredný diel výfuku, doštičky a kotúče vpredu, pomocné pal. čerpadlo v nádrži. Za 170 000,-, ktoré som za ňu dal nemám námietky. Super pohodlné, síce žiaden rýchlik - na vraždu by som si kúpil o pol tony ľahšie a dva metre kratšie auto... Spokojnosť...
 
 

NIGHT EAGLE
14. února • 18:38

No tak napiš něco konkrétnějšího. Mám Omegu v plánu. Přesněji Omega B MV6. A jestli jsi měl diesela tak raději nepiš. To je BMW motor...

tuky
10. února • 14:48

aspon sa bratia OPlovci uz nemusia obracat v hrobe

Ppett
10. února • 15:49

Já doufám, že už jim GM tu továrnu na průsery zavře .

Red_Dwarf
10. února • 19:04

No já zase doufám,že Chocholoušek zavře tebe.Neboj,GM Opel rozhodně nezavře,to ti s klidným vědomím můu říct.

spec
10. února • 17:12

opel je rozhodne na dobrej ceste a vysledky sa dostavili - spokojnost a predaje stupaju (aj ked mam na mysli europu ako celok - v cechah je to slabe)

Martin
10. února • 14:46

Je zajímavé jak se na autorevue objevuje zčistajasna více článků o jedné konkrétní značce - kdo to asi platí? Já osobně mám jasno - OPEL NIKDY.

gti dsg
10. února • 15:01

fakt si myslis ze si tady autobomilky plati clanky?

Red_Dwarf
10. února • 19:02

Ty neznáš Martina?Ten napsal spoustu negativních zkušeností na značku opel a kromě jeho Toyoty už nic jiného není

Martin
10. února • 21:25

Asi proto, že mám zkušenosti i s jinými auty než vectra 1,8 Nevidím nic špatného na tom, když popisuji své zkušenosti se značkou opel - ty si jí klidně chval já ti to neberu.Pokud se domníváš, že pro ne není jiná značka než toyota tak jsi na velkém omylu, ale přesvědčovat tě nebudu

Red_Dwarf
10. února • 21:43

Za prvé víš prd s čím já mám a nemám zkušenost a za druhé nevím,proč se rozčiluješ,nemyslel jsem to jako nejakou větu proti tobě nebo dokonce jako urážky,proto jsem tam dal smajlíka.Pokud máš rád Toyotu tak je to fajn,každý by měl mít to svoje oblíbené.Nemusíš hned tak zhurta

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Martin
10. února • 22:03

Já vím prd o tobě a to právě tak jako ty o mě, ale byl jsi to ty kdo začal vykřikovat o Martonovi, pro kterého není nic jiného než jeho toyota - tak se nediv že reaguji, protože stejně tak mohu říct, že pro tebe není nic jiného než opel

Red_Dwarf
11. února • 11:19

Myslel jsem to ve srandě to že je jen pro tebe Toyota.To je jedno,nebudem to řešit do nekonečna

Martin
11. února • 14:51

Je olympiáda - tak mír

Red_Dwarf
11. února • 15:06

Právě.Každý má tu svou oblíbenou značku,dokud se nesere,tak je každý relativně auto super.

Radek Ondrášík
10. února • 15:05

Jistě, vyšel článek Opelu a díky němu si redaktoři mohli zakoupit velmi luxusní vily. Kolega Janda jenom neví, zda má vybrat Střelecký ostrov, nebo Žitný. Já v tom mám jasno, zakoupil jsem teplý spacák s dobrou konektivitou přímo k řediteli Oplu

gti dsg
10. února • 15:09

no ze ja se k vam uz davno nepridal... ale nechapu proc pan janda potom jezdi v takovem suntu

Radek Ondrášík
10. února • 15:14

Tak abychom byli féroví Tento týden vyšly články o:

Nissanu - 2x
VW - 4x
Google - 2x
Ekologové - 1x
Porsche - 1x
Honda - 3x
Min. dopravy - 1x
Město Praha - 1x
Fiat - 3x
Opel - 2x
Suzuki - 2x
Ford - 2x
Chevrolet - 2x
Renault - 2x
Mitsubishi - 1x
Dodge - 2x

Tak si to shrneme, nejplodnější je VW, pak Honda a Fiat. Takže to vidím tak, že si redakce rozdělí úplatky asi takto. V Německu je MS ve fotbale, ten já rad, tak si vezmu ty volňásky, co jsme dostali. Kolega Janda si může zajet na dovču do Tokia, kde je pro něho přichystana speicální edice Civicu. Kolega Daněk má rád motorky, tak má k dispozici testovací okruh Ferrari a pěknou paletu Ducati. Jak říkám, dobrá práce je to

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Martin
10. února • 18:31

A jěště by bylo dobré si ty články spočítat -ˇať počítám jak počítám tak za prvních 10 únorových dnů jsou o oplech 4 ne 2 jak uvádíte

Red_Dwarf
10. února • 19:23

Klid,mnoha článků o Toyotě se časem taky jistě dočkáš?
Radku,nemáš tam jeden speciál test Toyoty pro Martina?

Martin
10. února • 18:23

Fajn takže by Vám nevadilo kdybych se mrknul do účetnictví - kolik tam máte faktur na jednotlivá zastoupení za marketingové služby

Cynik
10. února • 13:15

Vase reakce typu "tchan ma astru a sype se mu", nebo "teticka ma zafiru a je to smejd" jsou svym zpusobem mozna zabavne, ale svym zpusobem taky dost smutne. Tady mame pred sebou profesionalni statistiky, ktere operuji s pojmy jako "reprezentativni vzorek" a pracoval na nich dlouhe tydny tym odborniku s kvalitnim vzdelanim a spickovou praxi z oblasti statistiky, sociologie, psychologie, atp. A pak prijde jakysi Baca z Ostravy a rekne, ze je to blbost, protoze teticka mela Zafiru.

Baca z Osravy se v techto forech projevuje s prominutim jako blb uz delsi dobu, takze u nej by me to snad ani neprekvapilo, ale prekvapilo me, kolik lidi se na to chytlo a uvazuji uplne stejne, jako on. A dorazilo me, kdyz na toto hloupe uvazovani GTI DSG upozornil (to uz by opravdu melo dojit kazdemu), a v reakci na nej prijde jakysi Pech s tim, ze "tchan ma Astru".

Ta chlupata koule, co mate na krku, je hlava. Pouziva se k premysleni, doporucuji to zkusit.

Žid
10. února • 13:34

A tvoje babka zase šlapala chodník

Cynik
10. února • 14:16

Ano, Pepino, jak jiste sam uznas, nekteri diskutujici na tomto foru jsou velmi ynteligentni.

Pepino
10. února • 13:31

lidé, co tu píší, sdělují svoje zkušenosti. Možná, že jsou chytřejší, než ty, věří totiž tomu, co si mohli samo ověřit. Já pracuji v oboru, kde superprofesionálové vymývají mozky celým národům a ovlivňují přes koupené politiky pohyb nejen myšlení, ale i směřování ekonomik.
Často a opakovaně jsem se přesvědčil, že zdravý selský rozum je spolehlivější než oficiální data, průzkumy a podobné kecy manipulátorů, kteří se tím živí.
Zamysli se alespoň trochu nad celou kampaní kolem ptačí chřipky a preparáty typu Tamiflu.
Správný vědec neustále pochybuje, je hodně skeptický a ještě více skromný.
Zdravím!

Cynik
10. února • 14:12

Mluvim o tom, ze lide radeji veri svym zkusenostem s jedinym exemplarem a vyvozuji z toho zavery o kvalite cele znacky.

Nejsem vedec, ale ridim se prave tim zdravym selskym rozumem - ovsem vyse zminenou chybnou logickou operaci nelze povazovat za produkt zdraveho selskeho rozumu, selskym rozumem lze naopak snadno dovodit jeji nesmyslnost.

Co se ptaci chripky tyce, neni to relevantni, ale podle meho je to dalsi medialni bublina. Kolik na ni za posledni rok umrelo celkem lidi? Min, nez kolik jich denne umira na silnicich.

px30
11. února • 16:09

> Mluvim o tom, ze lide radeji veri svym zkusenostem s jedinym exemplarem a vyvozuji z toho zavery o kvalite cele znacky.

A proč ne? Je přeci naprosto normální, že dám na doporučení svých známých, navíc jak již zmínil kolega výše, v jiných oborech jsou spousty lidí, kteří profesionálním vystupováním a statistikami s barevnými grafy vymyjí mozek půlce lidstva.

Jen krátce k mému názoru na Opel: Na Astry (F a G) si nemohu stěžovat, modelů F jsme měli ve firmě asi patnáct a problémy nebyly. Vectra v pohodě. Ovšem tohle byla auta prakticky bez výbavy. Teď mám Vectru Caravan se "všema extrabuřtama" a právě s těmi extrabuřtíky je nejvíc problémů. AFL, elektrická dveře, CDC jsou věci, které v holé Astře neodejdou, protože tam nejsou. Ale to auto jezdí skvěle.

Ale ničemu z toho, co jsem tu napsal nevěřte, 2x traktůrek 307 Break - kupovaly se najednou - moje auto po 3 letech a 100kkm v pohodě (drobnosti se nepočítají, motor ok) a kolegovo je po stejné době a 60kkm kus šrotu (co může upadnout, upadne, motor zní jako kýbl šrotu letící ze schodů atp.), stejný servis, stejná výbava, prostě auta jako vejce vejci.

--
px30
takže to opravdu může být vším možným. Srovnání s Astrami F, kterých jsme měli ve firmě asi 15 je

px30
11. února • 16:10

oops - v tom podpisu cosi zbylo, pardon...

Petr
10. února • 15:10

Ale na tohle přece přesně fóra jsou. Lidé si sdělují svoje vlastní zkušenosti. Jinak ve firmě máme 2 Zafiry a jsou celkem spolehlivé. U té první se začaly nějaké problémy objevovat až kolem 180tis. A to s ní jezdí největší lempl. Praktické vlastnosti jsou výborné. Se servisy moc spokojení nejsme.

MAN737
10. února • 12:39

Moje a jen moje paušalizované zkušenosti s Opely?
Levnější servis než Ford,spolehlivost podobná.Čili je lepší než Ford..
Ostatní německé značky počínaje (VW,AUDI) jsou nesrovnatelně kvalitnější. Někdy to dělá pouhá spolehlivější motorizace,jindy (BMW,MB) i zbytek auta..

MAN737

Red_Dwarf
10. února • 12:57

No spolehlivost VW?Ono kaput motor u Touranu po 70tkm,je normální?.Nebo MB 500 Ace2 se 14 závadama za 12 měsíců? Nebo MB Viano neustále v servisu(autorecenze)?
Ono je to záležitost kusů,ale to i u těch Oplů,čili jsme tam kde jsme byli-všechno je to velmi podobné(přímo neberu MB a BMW,které jsou cenově jinde,ale VW?).
Možná to píšeš proto,že jsi VW pozitiv,ale sundej wolfsburské brýle.

tenis
10. února • 13:17

Ja by som z toho nevynimal ani BMW a Mercedes.
O "kvalitativne inej kvalite" dnes mozu hovorit niektore japonske znacky, tipujem, ze ak sa im niekto bude priblizovat, tak korejci, nie europania.

tenis
10. února • 11:15

Mam druhu Astru, najprv F-ko 5 rokov, teraz G-cko vyse roka. S Fkom som urobil 92000 km, Fko ma teraz 26000. Co sa tyka spolahlivosti - spokojnost. Jedina porucha na Fku - chybny plavak v nadrzi (spotreba naskakovala pri 19l v nadrzi), opravene v zaruke. Gcko je uplne dokonale.
Nehovorim, ze je Opel lepsi ako ostatni, ale je v poriadku, v podstate ako vsetky automobilky v Europe. Take reci, ze Skoda je lepsia/horsia ako Opel, Seat, Fiat,VW, atd...to je len podlahnutie sympatiam a masazi PR oddeleni automobiliek.

Pepino
10. února • 11:13

ale je pravda, že když se sesbírá hodně informací, již to asi nějakou vypovídací hodnotu má. Samozřejmě je důležité, kdo co očekává.
Já mám s Oplem jen jednu zkušenost: kamarád měl Omegu, jež mu neustále někde drnčela. V servisu to vyřešili tím, že mu poradili: pane, to musíte jezdit jen po rovných silnicích!
Fakt, nedělám si srandu, byl to značkový servis.

Red_Dwarf
10. února • 12:32

No když to je všude.Já jsem s autorizákama zažil úplný šílenosti.Pokud by se hodnotily i servisy v ČR,chtěl bych vidět ten výsledek.
Kamarádovi řekli zase v Mercedesu,že se nemůže divit,když se mu vybila baterka,když furt svítí při jízdě(auto za meloun)
Bohužel ty servisy jsou katastrofa,viz Renault Toma 69.Prostě akorát poškuzují jména značek,hlavně si nahrabat,ach jo.

Pavel
10. února • 11:08

Jezdím v Oplech 8 let (2x Astra Caravan, nyní Zafira II), celkem cca 200tis. km, znám osobně dost dalších lidí s Oply. Mám zkušenosti i s jinými auty, dost jsem toho najel ve služební Felicii, později Octavii, řádově jsem za 20 let řídil desítky typů aut, i když právě v Oplech jsem najel nejvíce. Co se týče jejich pověsti u nás, myslím že příčin je několik:
- Pochybná kvalita některých dovezených ojetin, zejména v letech 90 -2000. Dovozci šli takřka výhradně po ceně, čili logicky vybírali ty nejvíce zhuntované auta, 'opravovali' vypínáním kontrolek, přetáčeli tachometry o stovky tis. km dolů apod.
- Skutečně problematická kvalita první série Aster F po převedení výroby do Polska (1998). Němci sami vědomi rizika tyto vozy výhradně exportovali do vých. zemí, a to za velmi příjemné ceny, proto se jich zde dost prodalo a nemálo z nich trpělo problémy 'polské' kvality (která se později zlepšila, dnes už jsou Astry nebo Agily z Polska mnohem méně poruchové než třeba škodovky).
- Určitá závist, nevraživost majitelů jiných značek (typicky VW), kteří těžce nesou, že
rovnocenná auta, stojí u Opla většinou o třetinu méně, u náhradních dílů rozdíl bývá často 1/3. Tenhle postoj prostě má svoje tradice - viz třeba diskuse u loňského testu Astry (H) caravan, kde řada diskutujících nebyla ochotna strávit tvrzení autora, že přestože Opel používá starší (tuhou vlečenou) konstrukci zadní nápravy, je podvozek vyladěn tak, že stabilitou předčí řadu konkurentů s víceprvkovým zavěšením zadních kol... ta diskuse stojí znovu za přečtení
- Nemyslím si, že by Opel měl pověst aut pro póvl... třeba Omegy byly (zejména kvůli komfortu a prostoru) ceněny celkem vysoko, a i tohle je individuální, když jsem byl nedávno služebně v Německu, zaznělo tam od jednoho technika '...Octavie nebo Bora, to tady kupujou jen Turci...' Taky subjektivní názor (trochu mne překvapil..).
Suma sumárum, můj (subjektivní) názor je že Opel dělá naprosto pohodová auta, za předpokladu rozumného zacházení a údržby. Stejně tak souhlasím, že jeho servis (a to i značkový) je (až na výjimky) velmi levný.

Rejpal
10. února • 9:26

Nejezdím mnoho, tak 20 - 30 tis. km ročně. Měl jsem po sobě cca po 4 letech tyto značky, zatím co Cordoba a Nissan byly podstatně lépe vybaveny, s Corsou jsem měl minimální problémy. V Cordobě i Nissanu bylo vzadu méně místa a projevily se u nich i poruchy. U Cordoby byly špatně připevněny výztuhy kapoty a ta se na slunci pokroutila,docházelo k poruchám spínačů (musely se vyměnit). U Nissanu odešlo čidlo snímače otáček a motor začal chlastat olej, vyměnili jej v záruce a nový motor chlastá zase. U Corsy sice pořad svítila signalizace přepouštěcího ventilu spalin do sání, ale na spotřebě se to neprojevilo (průměr cca 4,9 l/100 km), po 100 tis. km bylo nutno vměnit také snímač otáček (stejné jako u Almery o 2 roky později). Jednalo se asi o vadnou serii od jednoho výrobce. Almera byla vyrobena v Anglii. Teď stojím před problémem co koupit do penze. Opět by mne lákala nová Corsa, avšak, ta co se prodává je už morálně zastaralá a stejně vybavená cenově se blíží novému Yarisu. Takže se základní minimální výbavou (2 airbagy, ABS, man. klima, posilovače řízení a radio) budu volit asi mezi Corsou, Yarisem, Ignisem (světlá výška 17 cm- vhodné na chalupu v horách) a Swiftem. Ostatní španělské, francouzské a jiné vozy včetně Škodovky ( vzhledově pěkná vozidla, ale zastaralé a nevýkonné motory s vysokou spotřebou)počítám do nížší kategorie a korejské vozy zařazuji mezi bojkotované - nevyráběné v EU .

doubt
10. února • 14:27

Brzo bude nová Corsa, příbuzná s novým Puntem. Takže bych počkal na ni, případně koupil rovnou to Punto (je kouzelné! )

Ten pokažený EGR ventil se na spotřebě možná projevil, ale pozitivně. Díky němu se prý při průměrném zatížení motoru ztrácí až 10% výkonu - což zvyšuje spotřebu.

Anndy
10. února • 9:42

No ja by som kludne zvolil (ak staci velkostne) ignis 4x4, najma kvoli tej chate.

Red_Dwarf
10. února • 12:29

Ignis je taky fajn,nebo třeba Liana 4 x4 ,ale ta zase možná je cenově jinde,ale vzhledem je poměrně fajn.

Red_Dwarf
10. února • 9:28

Osobně bych voli radši tu Astru classic než Corsu a jim podobné.Teď mají docela dobrou akci Astra classic family.

jogurt
10. února • 8:59

J.D.Power ve své statistice jaksi pozapomněl na podstatnou věc o které seriózní statistici dávno vědí že je rozdíl ve spokojenosti náročných a nenáročných klientů. Takže: To co bez problémů projde u televize Watson, neprojde u Loewe. To co projde u domácího kina Sencor, neprojde u Bang Olufsen. To co bez připomínek projde i Opelu, neprojde u BMW. A že zákazník, který si ze své skromné mzdy u kapitalisty ušetří na vysněného oplíka na něm nevidí mouchy, zatímco imperialista, který chce poslední model BMW s vešterými extrabuřty na něj hledí stejně kriticky jako na odboráře ve své fabrice, to snad ví každý, kromě amatérských statistiků.

Hodnota statistiky srovnávající nesrovnatelné má cenu toaletního papíru krátce po použití.

Solomon
11. února • 0:53

'...Vítězství Opelu jen potvrzují statistiky J.D Power, které sledují spokojenost a splněné očekávání zákazníku, kde Opel Signum patří mezi německými vozy na samotný vrchol. ...' - zrovna Signum není směrován na klientelu se skromnou mzdou a nároky...

TT
10. února • 9:22

jj, na tom skutecne neco je;))) perfekt postreh....nutno uznat, ze Opel celkove ma snahu se zlepsovat, ale vzhledem k soucasne situaci kdy poslednich 5 let v zisku, obrovske mzdove naklady a z toho pramenici nespokojenost pracovniku, prodejni a predevsim kvalitativni neuspechy modelu Vectra II a Omega a to vse fleknute rozhodujici slovo Americanu Nemcum (Nemec sefovat Amikovi muze, Amik Nemcovi nikdy => mysleno tak aby firma byla uspesna v Evrope), to vse Opel prokoucoval za poslednich 5-8 let a de fakto tim splachnul do zachodu praci a vybudovanou pozici za desitky let.
Osobne mi je jich celkem lito, je to preci jen evropska automobilka (i kdyz s tema blbcema v cele), navic jejich nektery auta jsou min. myslenkove jednoznacne na spici (Zafira, Meriva) a nektery i byly i kvalitni a spolehlivy (Vectra I - supr auto, Corsa je velmi zajimava, starej Record - perfektni svezenicko), ale celkove to je prach a bida, nemuzu si pomoct a Opela bych si fakt nekoupil;-(

Red_Dwarf
10. února • 9:34

na tom něco bude s těma američanama

TT
10. února • 9:23

ehmmm...doplnim: samozrejme " nebyl v zisku za poslednich 5 let"

Pavel
10. února • 13:31

A jinak se omlouvám, jedno je pravda je to o štěstí . Faktem ovšem je , že mé zkušenosti  Opel To  Škoda jsou neporovnatelne . A tak opravdu nejsem schopen pochopit Tuto značku a ani jeji filozofi. Kdysi jsem slyšel , že Opel  je německá  Škodovka . Dnes  to vnímam jako urážku Škodovce,  a pro rejpaly  me osobni zkušenosti porovnavaji  zkušenost na 4 Octaviich,  3 pick upech Felicia , 2 x opel Combo (1998 , 2002), 3 x  Opel zafira 2002, 1 x Opel Vectra gts 2T

Radek Ondrášík
10. února • 9:15

Na druhou stranu je to věcí automobilky jak se presentuje. Pokud se vydává za nadstandardní automobilku a pak toho není schopna dosáhnout a nabídnout zákazníkům to, co se od ní čeká a uspokojit jejich potřeby, je problém u ní, že se představuje s něčím, na co nemá. JD Power je tedy o splněných očekáváních, ale nejen o tom. Toto je jenom tuším 20% z hodnocení, zbytek v JD Power je např. přístup dealerů, kvalita servisů atd. nehodnotí se v této statistice pouze to, zda auto splnilo to, co od něho zákazník čekal, ale i celkový přístup automobilek, servisů a dealerů. A zrovna v oblasti servisů patří Opel dlouhodobě k nejvstřícnějším a nejlepším a na druhé straně takový MB již dlouhou dobu patří k těm, mírně řečeno, ignorantským.

Bača z Oravy
10. února • 0:53

Opel je snad NAJNEKVALITNEJSIA nemecka znacka !!!!
 

vašek
27. února • 22:13

Myslím si že hodně záleží na štěstí a na roku výroby. Případně jak se k němu chovají předchozí majitelé. Máme doma dlouhodobé zkušenosti s astrou a co mám už 15 let doma rok výroby 1998 tak bez problému, jen drobné opravy do 500. Sestra má 2005. A po 200 000 už se měnilo snad vše. Nicméně bratranec má rv2004. 220 000 a jen drobné údržby.
V práci máme oktávky tdi jedničková řada je držák 250 000 žádný problém. Dvojková řada je děs tři auta najeto kolem 180 000 a co tři týdny je jedno z těch aut v servisu.
Sám jsem měl peugeota 307 rv 2007 a po 150 000 šel postupně do háje. Má jej ale kolega v práci a nemůže si jej vynachválit.
Teď jsem kupoval Insignii tak uvidím jak bude vypadat po 100 000.

Pavel
10. února • 11:19

Aaani nemam, co dodat. Nevím, asi jak píšou předchozí mám asi smulu ,ale zkušenost se třemi Opely na firmě mi bohatě stačí. Tak třeaba ta první na Opelu Combo s 1998  po čtyřech letech nám prorezavěla olejová vana motoru!!!! to nepotřebuje komentář, To byla závada jedna¨z mnoha , to vůbec neřeším vzhled motoru a zkorodovaných částí výfukového potrubí . Neřeším špatnou konstrukci vratu nespáleného paliva a  umístění alternátoru s vývěvou u kola . No v neposlední řadě taky super přístup servisu Bs Auto a Asko. Na novým Combu nám po 100 000 odešla převodovka a to tak , že nějakej koumal vymyslel jak ušetřit a tak hlavní hřídel obdařil cementovanou valivou plochou co se vydřela až se vytvořil 2 mm zápich a div se celá převodka nekousla a řidič se u toho nezabil. Pak na tom to již 3 roky starém autě totalně zahnily lanovody od zadní brzdy a aktualně začalo protikat těsnění pod výpustným šroubem na chladiči!!! S kterým naposledy točili chlapy od Adama při výrobě. A co je hyper , zkošeliste volat nekdy na asistenci, a zkoušely jste se někdy zeptat když vám takto ujde kapalina z chladiče jakou tam máte dolít. Oni vám odpoví , buď chladící kapalinu Opel a nebo se nechte odtáhnout do servisu.  A to když budete mít smůlu a bude to třeba Bs Auto tak Budete čumět. Já třeba za ten krám, kuli te převodoce 2 měsíce platil leasing, anižby to auto jezdilo. Takže result. OPEL HYPER SH¨IT!!!!!!

PN
11. února • 13:23

Kazde auto ma svoje. Ja mam druhou Vectru a jsem navysost spokojen. Prvni VA 1,7D koupena po leasingu, najeto 140t, ted ma 260t a krome bezne udrzby - brzdy, cepy, kotouce odeslo pouze tesneni pod hlavou a pak nasledne spatnym slozenim zvedatko ventilu. Presto jsem na 3 valce dojel 130km do servisu!!! Po zkusenostech jsem poridil VC-GTS, dovoz z Francie. zatim najeto celkem 75t ja 15 a bez problemu. Co se tyce servisu - nejvetsi problem najit slusny. Dneska jezdim 150km do servisu a jsem spokojen. Neni to znackou ale lidma. Pokud k servisu nekdo pristupuje jako k nutnemu zlu aby mohl prodavat auta (viz Apel Zlin), tak to podle toho vypada.

Red_Dwarf
10. února • 12:27

Tady bude míněno auta jako novější Oply,ne prastarý Comba z dob,kdy Opel byl v kvalitě nejhorší

Pavel
10. února • 13:19

Synu ta mr ˇdka, kdyby jsi správně četl je z roku 2002. A kolegova žirafa co ji skáčou otáčky nahoru, dolu je taktéž 2002. A ty servisi verzus zkušenosti to je současnost. A když budeš chtít tak Ti tu napíšu i vin! Mimochodem mi volal zaměstnanec , že muzustali vyset stěrače ve střední poloze.

Red_Dwarf
10. února • 18:59

No vin mi nepiš,upřímně je mi to jedno,zda je to pravda či ne.Mně Opel jezdí zcela bez poruch(náš druhý),takže dalšího si klidně koupím.

gti dsg
10. února • 1:13

baco, baco... jiste si jich mel nekolik, vid

Tom
10. února • 2:09

Měl jsem Zafiru a po roce a pul jsem byl rad, ze jsem se ji zbavil! Stale se opakujici zavada na ridici jednotce a elektrice vozu...

Test
10. února • 12:33

Mám Zafiru 4 roky a do servisu jezdím jen na servisní prohlídky po 30tis.km.

Test
10. února • 12:31

Mám

Red_Dwarf
10. února • 7:12

Tato závada je způsobena diodovým můstkem na alternátoru-2500Kč,řídící jednotky bvlbly u vozů X18XE1.

gti dsg
10. února • 3:16

strejda ma Eckoveho medveda a kazdy mesic je v servise s elektronikou.... a??? na Vectre mi blbnul central... a??? kamaradovi na octavce odeslo turbo... a??? akurat mi prijdou nevhodne takove vykriky do tmy od mistnich mechaniku ze tohle a tahle znacka je nejnekvalitnejsi... Pokud pan Baca ma servis a dlouholete zkusenosti a vi o cem mluvi, tak se omlouvam za mou blbou reakci

pech
10. února • 7:07

Tchán má astru - neustále pokles výkonu, svítí kontrolka motoru, prostě je elektrika někde blbě a ani v autorizovanym servisu na to nepřišli, počítač jim ukazuje, že je to OK. V práci služební vectra - neustále se sype, sice jsou to drobnosti, ale v servisu je minimálně každej druhej měsíc. Druhá služební omega - po 3 letech provozu šla pryč hned jak to šlo - větší krám tu v životě nebyl a ta byla v servisu co 14 dnů. Takže nevim, sice nejsou oply ošklivý, ale koupit ho bych se asi opravdu bál..

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bohuš
13. března • 14:56

ja zase nemohu na GM dopustit. kup si francouzskou, korejskou nebo italskou pastiku a uvidis. Nekdy ma clovek smulu, ale tady je to jistota

Red_Dwarf
10. února • 7:10

Asi vás nemají rádi ta auta.Mně Vectra jezdí pouze s běžnou údržbou,pokud nepočítám čidla za 3tKč.

Milan K
10. února • 9:52

 Tak tak - jedno z našich služebních aut je Vectra C (vyměnila za za B) - najeto přes 150.000 km - krom běžné údržby byl jen jednou problém s "boucháním" od pravého kola (vymláceno z jízd po městě) a cca v 70.000 občasné "nenaběhnutí klimatizace" (drobnost vyřešena za 2 hodiny v servisu) je ten vůz zcela bezproblémový.
 Můžeme mít pravda kliku na dobrý kus - to nedokážu posoudit - ale kdybych měl známkovat, dostala by 1- . Vlastníme ještě celou řadu jiných značek, máme několik Octavek (starší i nové generace), několik Fabií, dva Fiaty (Brava a Stilo), dvě Toyoty Yaris, Peugota 307 CC,  BMW 530i (poslední generace),  BMW 330i (poslední generace), Kangoo a tři Astry Kombi (nové generace). 
  Málokterý vůz u nás vydží déle než čtyři roky (jak končí leasing jde brzo do světa). Nejvíce problémů máme s Fabiema (přímo úměrné počtu najetých kilometrů), hodně nás v poslední zlobí Octavie (částé závady turba v TDI motorizacích ). Kangoo není nijak zvláštní - kralují mu spíše drobné, ale o to nepříjemnější závady (podvozek, elektronika, brzdy). Ostatní Renaulty jsme postupně prodali a již se k nim kvůli časté nespolehlivosti nebudeme vracet (byl u nás 3x Megan a Clio). Fiaty nejsou nijak zvláštní - Brava měla časté problémy s rychlým opotřebením pružných plastů a neustálé problémy s převodovkou, Stilo je lepší, ale ne bezproblémové (opět převodovka, několik závad na klimatizaci). Astry kombi jsou zatím nadprůměrné - na každé byla nějaká drobnost, ale spíše jen maličkosti. Vectru jsem zminoval - žádný problém (a je u nás hodně oblíbená). 307 CC bez jakýchkoliv obtíží (ale nelze soudit má najeto velice málo km). BMW výborné - jen u 5 často "pískající" brzdy (nepomáhá ani výměna destiček, kotoučů atd - po cca 2.000 je to zas) - BMW 330i je hodně nové - zatím zcela bez závad. Jako nejlepší vedle BMW hodnotíme Toyoty Yaris (nákup Yarisů byl původně spíš takový pokus). Každý z Yarisů má dnes najeto již přes 160.000 km. Připadá mi skoro neuvěřitelné, že ani s jedním "prckem" nebyl prakticky žádný !  problém. Pouze a jen běžná údržba, výměna destiček, kapalin atd. ani při tak velkém opotřebení nejsou vozy ještě "na odpis". Když srovnám Fabia vs Yaris, není co řešit. Jakmile spadne cena nového modelu na přijatelnou cenu, zkusíme je za dosluhující Fabie. 
 Vozů se u nás v minulosti vystřídalo hodně, ale to by bylo na dlouhé povídání. Je jasné že je moje hodnocení hodně subjektivní a podle pár kusů se nedá nic soudit, ale třeba Vás to bude zajímat 

vašek
27. února • 21:58

Ne náhodou je yaris nejprodávanějším autem.:-)

doubt
10. února • 14:29

Joo, moc hezký výčet... a taky je pěkné vidět firmu, která nakupuje bez předsudků ... pěkně od Fiatu, přes BMW až po Japonce :)

Haya
10. února • 8:38

já měl služební Astru G 1,4, najel 150 tkm a ani jednou mě nenechala ve štychu

Doporučujeme

Články odjinud