Qoros Q3: čínský sedan bude stát nemalých 410 000 Kč

Čínsko-izraelská automobilka Qoros v Ženevě odhalila také ceny, za které hodlá prodávat své sedany Q3.
Qoros Q3: čínský sedan bude stát nemalých 410 000 Kč

Automobilka Qoros v Ženevě vystavuje hned tři vozy v podobě modelu Qoros 3 s karoseriemi sedan, kombi a Cross. Pro BBC představitelé značky Qoros uvedli hned několik zajímavých informací k této řadě, jež se má již co nevidět prohánět po evropských silnicích. V Evropě se mají ceny modelu Qoros Q3 sedan pohybovat v rozmezí 410 až 512 tis. Kč, což na nástup vozu nové značky není zrovna málo.

Qoros 3 Sedan: nastal čas přestat se smát autům z Číny

Qoros 3 Sedan: nastal čas přestat se smát autům z Číny

Qoros očekává, že jen 10 % vozů Q3 poputuje do Evropy. Nepočítá se s prodejem vznětových verzí a zákazníci ve Velké Británii nemají počítat s vozy s řízením vpravo. Výroba těchto vozů bude probíhat výhradně v čínské továrně Changshu s roční kapacitou 150 000 aut, jež by v případě dostatečné poptávky mohla poskočit až na 450 tis.
 

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 1 příspěvek
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků