Qoros po svém ambiciózním nástupu odchází z Evropy

11 komentářů

jjj
10. června • 9:24

Qoros mohol byt dobry projekt. Zabil to slaby marketing. Snazili sa opicit po ostatnych znackach na ktore nestacia nie technicky, ani cenou, ani imidzom, ani financnou silou. Vysledok bol teda prirodzeny.Ako by som to urobil ja:
- inspiracia start up kulturou
- vytvorenie komunity priaznivcov
- specialne ponuky a plne vyuzitelna zaruka
- virtualny predaj len cez internet s niekolkymi predvadzacimi autami pri nakupnych centrach
- siet nezavislych servisov s plnym pristupom k servisnym postupom a literature (nieco ako Bosch servis)

Phoenix
9. června • 8:37

no jo, přepálili start... lexus, infiniti by mohli vyprávět, jak dlouho je potřeba na vybudování slušné prodejní a servisní sítě a následně budování dobré a věrné klientely... ale je to škoda, vypadalo to jako docela zajímavý počin...

Zdeny Horáček (3MPS)
9. června • 18:54

Díky Němcům zblblá Evropa je tam, kde je a řada lidí netuší, co se vyrábí jinde ve světě. Ti, kdo se dostanou dál, než jen za humna nebo do Německa, to zjistili. Zdeformovaná Evropa po všech stranách je zcela specifický trh a co jen torchu vybočuje ze zaběhnutých kolejí, nemá šanci na úspěch. Zajímavé je trochu se porozlédnout, čím jezdí bohatí, opravdu bohatí šejkové v Arábii, SAE, opravdu bohatí Číňané... Věř, že to nejsou BMW nebo Audi, to jsou takové vozy pro ty mírně zbohatlé pozéry. Smetánka jezdí v jinčích značkách.

Driver
10. června • 7:29

:-D My nejsme smetánka. My chceme rychlá a úsporná auta. My chceme pohodlný a přitom lehce ovladatelný auta. To pohodlí je dneska velký problém. Umí ho málo kdo. (Multilink vpředu už nemá ani Eklasse, Měchy a ovladatelnost odladit taky umí jen Audi, u Mercedesu to je buď komfort nebo rychlost obojí neumí) My chceme, aby to jelo 230 250 a to relativně snadno, né že to bude umírat. (6 válce a více). My chceme vyspělé převodovky. (Né ty parodie) My chceme kvalitu (5let bez oprav, 10let bez větší závady, jen údržba) No a potřebujeme jezdit v zimě rychle a bezpečně a úsporně (XDS, přední náhon) My chceme servis na každém rohu. My chceme díly druhý den. My chceme v CZ dokonalý infotaiment. Proto mám už několikáté Audi a neznám lepší auta. Je mnoho těch co jsou v jednotlivých vlastnostech lepší, ale celek umí Audi nejlépe. Rád bych přešel jinam, ale není kam. Když na jedeš 2.000.000km nezajímá tě design ani značka, jen ty vlastnosti. Paradoxně u mě je to jedině Audi. Ale že by to byl zázrak, to není. Jen není pro mě nic lepšího. Někdo nedá dopustit na Escallade. Pak se dozvíš, že najede za rok usmrkaných 30.000km. To najedu za kvartál a za servis dám za rok to, co on za kvartál. Bohužel.

Zdeny Horáček (3MPS)
10. června • 7:49

Ámen

Milanek
8. června • 18:03

Chlapi aký ste ostrý :-) Ale áno,prikláňam sa.Trh by sa mal takto správať,žial nie je to vždy tak,viĎ Korejčania.Oni išli na to lepšie a teraz majú ryžu :-) A keby len ryžu.Oni majú po svojom boku poslušných Slovákov i Čechov :-D

legnaw
9. června • 10:36

ach ten pravopis.....B-]
ale s obsahom suhlasim...

lamal_SK
8. června • 17:06

tak im treba, prisli sem spravit super ryzu, ale tak sialene ceny za auto bez historie a servisneho zazemia si mozu strcit, nevraviac o podivnom dizajne a takmer nulovej individualizacii a to aj co sa motorov tyka...

Pet
8. června • 16:56

kdyby to vzhledem k čínské kvalitě bylo za čínské ceny tj s výbavou např za 150.000 tak proč ne. Ale dražší to být nemůže
mám čínského skútra Maxon za 25990 a jsem spokojenýNikdy bych nedal 60000 za značkového

wolff
8. června • 15:55

Takže konec jedné bubliny

DDT
9. června • 11:34

ty "bublino", právě tebe bych viděl jako potenciálního zákazníka čínské značky, až ti fiat nebude moci co nabídnout...
a vyargumentuješ něco to na způsob "value for money"...

Doporučujeme

Články odjinud