Qoros na Slovensku nezaujal. První majitel je z Číny

35 komentářů

legnaw
15. ledna • 13:00

vidim to na nepovedeny PíáR... krom toho kdo uz ma 20k eur na novou karu tak si rozhodne nekoupi qoqotros ale vicemene overenou techniku... a treba je v tom konecne kousek evropske hrdosti a podpory "domaciho trhu"

martin
6. ledna • 13:19

No pekna diskusia. O tom Qorose sa asi bavit nechce nikto, vsak?

Tina
5. března • 11:52

Minule som ho videla stat v Autopalace vedla Mazdy 6 a 3 a vyzeralo to ako ich velmi chudobny pribuzny... Ak by som si mala vybrat medzi Mazdou 3 (ci siedan alebo hatchback) a tymto "niecim" tak by som si vybrala Mazdu 3... Tam mi to prislo skor ako dobe PR pre Mazdu... :-P

cert
11. ledna • 19:43

Ja zacnem :-DUspech toho auta dost mozno tkvie v tom, ze nejde o cisto cinske ale o cinsko - izraelske auto.Ale aj tak je to auto dost riskantna investicia lebo tazko zistit co za prekvapenia tam cinania predsa prepasovali (ci uz rozne zavazne konstrukcne nedorobky, alebo zakazane a skodlive materialy napr. azbest a pod.).

Kenny
4. ledna • 22:16

Tak tak, všichni si kupme jejich auta, jejich telefony, jejich PC, jejich .... naše destinace za chvíli bude jen armádou hladových. Jen ty asiaty atd sponzorujme jojo:-/

Luděk
4. ledna • 21:02

Tak Jozef nám tu napíše,že Slováci nejsou sprostí aby kupovali slušné čínské auto,ale z diskuze dále vyplyne,že to jsou obyčejní vidláci co si ve stodole leští českou Felicii či dokonce Favorita/Š120.

Flek
5. ledna • 10:11

Reagujes ako kokot. Presne zodpovedas profilu ceskej socky zijucej v kralikarni, ktoru mu postavili komunisti, ktora je v sucasnosti flustrovana z toho, ze sa jej nedari a tak sa aspon "ventiluje" na webe v diskusiach svojimi primitivnymi prispevkami:-D Nieco so sebou rob, lebo si v nezavideniahodnej situacii:-DOsobne tie stare auta na cestach uz nevidim, dokonca aj indiani presedlali na normalne auta, ale vychod je trosku specificky, tam moze byt podiel vykopavok vyssi. Ale to mas to iste ako niektore casti Ceska, obzvlast na severe, kde ked prides tak mas pochybnosti, ze ci si vobec v Europe:-D

Luděk
5. ledna • 11:01

A jéje další namyšlený slovák co si myslí,že jsou automobilová velmoc,kde jste si na ty auta vydělali,české fabriky jsou plné slováků,poláků,kdyby nebylo nás tak jezdíte v trabantech.

legnaw
15. ledna • 12:55

holt neni si co myslet...v prehledu vyrobenych aut na jednoho obyvatele velmoci JSOU... a kdyz se tam usidli Tesla (co je pravdepodobnost minimalne stejna jako ze se usidli v cesku) tak ji budou nadale

Flek
5. ledna • 13:19

Nie som namysleny, len ma nebavi, ked z casu na cas sa objavi niekto ako Ty a riesi nezmysly. Na oboch stranach Moravy najdes idiotov, ale aj tych normalnych. Tak sa zamysli, ze do ktorej skupiny chces patrit;-)

Cheetah
4. ledna • 18:25

Veď bodaj by aj zaujal...
Za ca. 20.000 € sa už dá kúpiť v danej kategórii skoro čokoľvek. Ja osobne som tiež sklamaný z ceny. Áno, Qoros je slušne vybavený, ale to je slabý argument na to, aby európan zaplatil za čínske auto toľko peňazí. Nezpochybňujem kvalitu, vyzerá to byť dobre postavené auto a je celkom možné, že jeho hodnota je naozaj 20.000 € (vývoj, použité komponenty, skúšky, atď...) Evidentne výrobcovia ale zabudli pri cenotvorbe zohľadniť čosi nehmotné, akýsi "image", resp. morálnu hodnotu. Marketing Qorosu nepochopil, že v Európe si ľudia nekúpia solídne vybavené čínske auto za cenu priemerne vybaveného európskeho. Aby to bolo slušne predajné, musela by sa podľa môjho názoru cena tejto verzie pohybovať kdesi medzi 15 - 16.000 €. Pri cene okolo 13.000 € by z toho už mohol byť vcelku trhák.

asdf
3. ledna • 11:19

To nechápu, za půl roku tedy prodala automobilka jeden kus?

Jan Havránek
3. ledna • 12:59

jeden kus prodala slovenská filiálka a eště byl zákazníkem číňan.... Globálně toho byl prodáno asi víc, tohle se týká evropskýho trhu :-)

Jozef Kostelansky
3. ledna • 16:24

Ono je to napísané trochu zmätočne. V článku sa píše, že jeden autosalón je na Slovensku a druhý v Šanghaji. A ten prvý Qoros sa predal v Šanghaji.
Takže tvoj predpoklad bol veľmi optimistický. To auto sa nepredalo na Slovensku, ale v Číne. Ak by sa robili štatistiky NEPREDAJNOSTI automobilov, tak by ten slovenský Qoros bol aj v celosvetovom meradle absolútny TOP. :-D
Zdá sa, že Slováci nie sú takí sprostí, ako si Číňania myslia...

Palo
4. ledna • 8:46

ty si mierne pacient, myslis ze na svete su len 2 autosalony? v cine ich je kolko, tusim 40... http://www.qorosauto.com/en/buy-your-qoros/request... ...

Luděk
3. ledna • 18:04

Jo hlavně že tu rejži montujete někde tam u žiliny ale typycký slovák to nejlépe jetý golf a oktávka.

Jozef Kostelansky
3. ledna • 18:14

Ty si magor alebo áno? Vy tú istú rejži (len pod iným názvom) montujete 60 km od Žiliny - na Morave. A pokiaľ ide o tie autá, na Slovensku je lepší stav vozového parku. V ČR je priemerný vek áut takmer 14 rokov, na Slovensku 11. Pokiaľ ide o počet mŕtvych, v ČR ich bolo v roku 2013 takmer 700, na Slovensku 223. ČR je pritom iba 2x väčšia ako Slovensko.
Ešte si myslíš, že ste takí automobiloví "bohové" v ČR? U nás už Favorita či 120-ku nenájdeš ani na vesnici. Zato v ČR sa to nimi len tak hemží...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
George
6. ledna • 12:05

Kdyby vás tu nebylo přes půl miliónů čoboláků nalezlých,tak jezdíte po těch vašich kotárech ještě na oslech,ty hrdino ;-)

Pepis
3. ledna • 19:27

Jasně, a proto je čoboláků plná Praha.

legnaw
15. ledna • 12:53

a proto jsou pepiku plne pitevny v tatrach B-]B-]

Daniel
4. ledna • 19:05

Tak aj na Slovensku, najma na vychode, jazdi este dost Favoritov a niektore aspon zvonka vyzeraju takmerr akoby vcera vysli z vyroby. 120tku tiez este stretnes, aj ked samozrejme uz menej casto. Ale tiez maju niektore perfektny stav, aspon co sa tyka karoserie. Ja mam Feliciu a nedam dopustit. Jednoduche auto s MPI motorom, zatial bez vacsich problemov.

Mirek
4. ledna • 19:33

Jezdím docela často na Slovensko a jsem rád, že to za mne napsal Slovák. Nezdá se mi v žádném případě až tak velký rozdíl v autech tady a na Slovensku. Kdyby nebyly na autech registrační značky, tak si podle aut ani nevšimnu, že jsem přejel hranice.

Jozef Kostelansky
3. ledna • 21:47

Čo sa staráš do mojej férovky s Luděkom? Ja som s tupým nacionalizmom nezačal. A navyše som v odpovedi uviedol len fakty...

WinDiesel
4. ledna • 12:47

Promiň ale naběhl sis. Proti tupému nacionalizmu jsi nasadil typický slovenský nacionalizmus. A tou Prahou má kolega pravdu - když e to u Vás tak fajn a ve všem jste vlastně lepší, proč je Vás tolik v ČR a v Praze?
Připomíná i to Iry. V Irsku je krásně ale chce tam žít pouze 5 mil. Irů, dalších 35 mil. Irů žije mimo Irsko, z toho velká část v "nenáviděné" Anglii .......
Jenže Iry už dávno podobné srovnávačky jak jsou na tom vlastně statisticky lépe než Angličané přestaly napadat .......
Porovnávání ocásků již dávno ztratilo smysl.

cyrrano
4. ledna • 22:46

no proto je nas tam tolik, lebo niektori nesedia doma na vajciach a idu do sveta !!!nie je to len o peniazoch !!

cyrrano
4. ledna • 22:45

no proto je nas tam tolik, lebo niektori nesedia doma na vajciach a idu do sveta !!!nie je to len o peniazoch !!

Jozef Kostelansky
4. ledna • 16:18

Nechápem, prečo splietaš hrušky s jablky a táraš piate cez deviate. Spájaš veci, ktoré spolu absolútne nesúvisia.
Nenechám si siať na hlavu od niekoho, kto nevie ani to, že Kórejci v ČR vyrábajú autá...
A ak si chceš zvyšovať počet príspevkov, rob to prosím ťa niekde inde a nestaraj sa to, ako reagujem či nereagujem na niekoho príspevky. V MOJOM príspevku som neuviedol nič, čo by nebola pravda. Uveď mi v ňom jedinú vec, ktorá by bola nacionalistická.
Na Moravu, do Čiech i do Prahy jazdím aspoň raz do mesiaca. Rovnako pravidelne jazdím do Košíc či Bratislavy. Takže môžem a mám z čoho porovnávať.
Je mi u prdele, na čom v ČR jazdíte. Ale keď sa smeje krivý čaptavému, tak na to reagovať jednoducho musím.
A ten vozový park viem vysvetliť jednoducho - každý národ má iné priority. Česi dajú peniaze skôr na dovolenku a cestovanie a vek auta pre nich nie je až taký dôležitý. Slováci cestujú menej, ale zato dávajú peniaze do domu a do auta (nebudem filozofovať o tom, čo je lepšie - každý nech si život zariadi po svojom). Stačí ti takéto exaktné vysvetlenie?

Palo
4. ledna • 17:36

uz prestan robit hanbu slovakom, pises ako vymlety

james
4. ledna • 19:06

preco hanbu, haji svoj nazor a podklada argumentami na to nie je nic za co sa ma hanbit

Jozef Kostelansky
4. ledna • 18:07

Ďalší trtko, čo sa ozýva. Mám aj teba poslať tam, odkiaľ si prišiel - pekne ručne-stručne po slovensky? Diplomaciu môžeme odhodiť, všakže?
Mimochodom, keď už mudruješ, nauč na najskôr diakritiku - ak by si nevedel čo to je, to sú tie háčiky a čiaročky nad písmenkami. :-D

fogel
4. ledna • 21:38

Přestaň si ho už natahovat a znovu si od začátku přečti ,co jsi napsal.

fogel
3. ledna • 18:30

Ještě něco přidej a budeš ho mít o centimetr delšího.

fsdgs
4. ledna • 19:58

Ked sa nad tym zamyslim atk v CR naozaj tie stare sunty aj vidno.A CR ma aj spatnu dopravu, ked maju ovela viac aut, neda sa cestovat verejnou.

Jozef Kostelansky
3. ledna • 21:46

Čo sa staráš do mojej férovky s Luděkom? Ja som s tupým nacionalizmom nezačal. A navyše som v odpovedi uviedol len fakty...

lks
11. ledna • 12:04

Až na to hemžení stodvacítek a favoritů by se s tebou dalo souhlasit, ale takhle to nejsou fakta ani omylem. Stodvacítku potkám na silnici tak jednu za měsíc. Favority tak tři.

Doporučujeme

Články odjinud