Qoros 3 Sedan: nastal čas přestat se smát autům z Číny

Ženevský autosalon se stal dějiště světové premiéry automobilky Qoros. Zcela nová čínská značka si brousí zuby také na evropský trh. Má šanci uspět?

Qoros přivezl do Ženevy tři automobily. Prohlédnout si tu můžeme Qoros 3 Sedan, Qoros 3 Estate a Qoros 3 Cross. První se představuje v sériové verzi a zřejmě proto je jediný, u kterého se lze podívat do interiéru. Jaké jsou první dojmy?

Qoros: čínský sedan pro Evropu

Qoros: čínský sedan pro Evropu

Už včera, kdy jsem vůz viděl poprvé, jsem si říkal, že tohle nebude taková ta „čína“, které se dříve všichni smáli a vyprávěli si o tom, že to uvnitř smrdí jak v čínské tenisce.

Na první pohled auto působí evropsky a bez problémů snese srovnání třeba s takovým Opelem. Co se rozměrů týká, trojka sedan měří 4615 mm na délku, široký je 1839 mm, vysoký 1774 mm a rozvor náprav dosahuje na 2690 mm. Po stránce designu tedy není moc co kritizovat. Snad jen trochu divně působí čínský nápis na zádi.

Qoros představí v Ženevě první sériový model a dva koncepty

Qoros představí v Ženevě první sériový model a dva koncepty

Pohled do interiéru už dává jasně znát, že velké evropské automobilky by měly brát Qoros naprosto vážně. První dojmy jsou velmi pozitivní a opět mohu s klidným svědomím napsat, že tento automobil bez problémů snese srovnání se známými konkurenty. Zpracování vypadá solidně, použité materiály zrovna tak.

Samozřejmě je velkou otázkou, jak bude nakonec Qoros 3 jezdit, ale to tu dnes nezjistíme. Každopádně na první pohled tato novinka zaujala. Jestli čínská značka nasadí nízkou cenu, která se od ní tak trochu očekává, budou mít i v Evropě zavedené automobilky dost velký problém.


 

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 41 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků