Qoros 3 Sedan: nastal čas přestat se smát autům z Číny

Ženevský autosalon se stal dějiště světové premiéry automobilky Qoros. Zcela nová čínská značka si brousí zuby také na evropský trh. Má šanci uspět?

Qoros přivezl do Ženevy tři automobily. Prohlédnout si tu můžeme Qoros 3 Sedan, Qoros 3 Estate a Qoros 3 Cross. První se představuje v sériové verzi a zřejmě proto je jediný, u kterého se lze podívat do interiéru. Jaké jsou první dojmy?

Qoros: čínský sedan pro Evropu

Qoros: čínský sedan pro Evropu

Už včera, kdy jsem vůz viděl poprvé, jsem si říkal, že tohle nebude taková ta „čína“, které se dříve všichni smáli a vyprávěli si o tom, že to uvnitř smrdí jak v čínské tenisce.

Na první pohled auto působí evropsky a bez problémů snese srovnání třeba s takovým Opelem. Co se rozměrů týká, trojka sedan měří 4615 mm na délku, široký je 1839 mm, vysoký 1774 mm a rozvor náprav dosahuje na 2690 mm. Po stránce designu tedy není moc co kritizovat. Snad jen trochu divně působí čínský nápis na zádi.

Qoros představí v Ženevě první sériový model a dva koncepty

Qoros představí v Ženevě první sériový model a dva koncepty

Pohled do interiéru už dává jasně znát, že velké evropské automobilky by měly brát Qoros naprosto vážně. První dojmy jsou velmi pozitivní a opět mohu s klidným svědomím napsat, že tento automobil bez problémů snese srovnání se známými konkurenty. Zpracování vypadá solidně, použité materiály zrovna tak.

Samozřejmě je velkou otázkou, jak bude nakonec Qoros 3 jezdit, ale to tu dnes nezjistíme. Každopádně na první pohled tato novinka zaujala. Jestli čínská značka nasadí nízkou cenu, která se od ní tak trochu očekává, budou mít i v Evropě zavedené automobilky dost velký problém.


 

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků