Qoros 3 Hatch: čínská odpověď na Golf vypadá opravdu dobře

Ženeva v podání automobilky Qoros znamená představení sériové verze modelu 3 Hatch, což samozřejmě není nic jiného, než hatchback odvozený od již prodávaného sedanu. Vůz je dlouhý 4438 mm (sedan měří 4615 mm), široký 1839 mm (stejně jako sedan) a vysoký 1445 mm. Rozvor náprav dosahuje na 2690 mm, což je opět hodnota shodná se sedanem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Qoros se v Ženevě ukazuje ve dvou barvách, v obou mu to sluší

Interiér má být velmi prostorný a hlavně hodně dobře vybavený. Qoros bude nabízet od začátku čtyři úrovně výbavy, přičemž i ta nejdostupnější nabídne klimatizaci, bezklíčkový přístup, multimediální systém Qoros MMH nebo audio o výkonu 100 W. K dispozici je šest odstínů barev a kola o velikosti 16-18 palců.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Základní objem zavazadelníku u nového hatchbacku činí 403 litrů. Zadní sedadla jsou dělena v poměru 60/40, po jejich sklopení vznikne prostor o velikosti 1105 litrů. Mimochodem zadní vstupní otvor je široký 1080 mm.

Nabídka motorizací zahrnuje dva čtyřválce, oba s objemem 1598 cm3. Ten slabší vyprodukuje 126 koní a 155 Nm, výkonnější zvládne 156 koní a 210 Nm. V prvním případě bude na výběr mezi šestistupňovým manuálem a automatem, silnější motor je standardně spojen se samočinnou převodovkou.

Qoros oznámil spolupráci se společností Microsoft

Qoros oznámil spolupráci se společností Microsoft

Maximální rychlost má hodnotu 193 km/h, respektive 210 km/h u přeplňované verze. Stovku zvládne atmosférický motor za 11,6 s, respektive za 12,6 s ve spojení s automatem, turbo zvládne tuto disciplínu v čase 9,7 s. Kombinovaná spotřeba se má pohybovat v rozmezí od 6,1 do 6,5 l/100 km.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků