Q4 e-tron bude nejlevnější elektromobil Audi. Ani tak se pod milion nedostane

Ďuri  |  05. 05. 2020 17:25

Zla ekonomicka situacia+lacne paliva takymto nepraktickym luxusnym hračkam nepraju.V nemecku bude mať q4 etron narok na 5000 eurovu dotaciu,ale lacnejí a praktickejši plug-in hybrid ktoreho neobmedzuje dojazd dostane 4500 ečka.EV si budu kupovať iba bohaty ako druhe auto do rodiny.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  05. 05. 2020 18:22

Legislativna situacia im praje v Cine, castiam USA a EU. A to je realita, ci to vnimas pozitivne alebo negativne...

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  05. 05. 2020 20:50

O tom to vůbec není. Jezdit na elektřinu je neskutečně příjemné. Ticho, okamžitý zátah, charakteristika motoru. Kdo staví toto nad ostatní parametry a neřeší vstupní náklady, je to pro něho reálná možnost volby. Má to samozřejmě i svá negativa, dojezd je na úrovni žravých benzínových modelů, dobíjení na rychlodobíječkách je absurdně drahé. Jako možnost, nikoli východisko, je to ale varianta, se kterou je nutno počítat. A to prohlašuji jako člověk, kterého spalovací pohony živí.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  06. 05. 2020 09:26

Přesně tak. Miluji jízdu v elektromobilu.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  06. 05. 2020 13:14

No fakt si říkám kdo stanovuje ceny EE na dobíjecích stojanech. Aby bylo jedno dobití dražší, než benzín je na facku!

Odpovědět  |   | 
iPace  |  06. 05. 2020 14:44

zrejme proto ze bez registrace nabiji na danych stojanej tak malo lidi, ze to snad nebude ani promile z nabijeni, a take proto ze nabijeni na verejne nabijecce je vesmes u vetsiny soucasnych elektromobilistu jen nouzovka pri delsich cestach, to ze treba 5x do roka nekde zaplatim za nabijeni 20-50 eur je vesmes nic proti tomu ze s autem se spalovacim motorem jsem jinou moznost nez tankovat na verejnych cerpacich stanicich nemel, a za podobne sumy ale pravidelne a porad, tu elektrinu si nastesti pro vetsinu naseho jezdeni vyrobim fotovoltaikou na strese domu a garaze

na palivu me dnes veterani a auto pro zabavu stoji jednotlive vic nez auto kterym jezdim denne, a to s tema autama jedu treba jen 1x za mesic a jen par set km

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  08. 05. 2020 16:40

Jestli to nebude spis proto, ze ty stojany vlastni automobilky, ktere vyrabi klasicka auta a je tudiz v jejich zajmu udelat to nabijeni co nejdrazsi.
Koho ta cena odradi, ten si u nich koupi klasicke auto a koho ne, ten jim to zaplati. Win win.

On ten Musk asi dobre vedel proc si ma pro jistotu postavit svou vlastni sit nabijecek.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  10. 05. 2020 09:49

praveze dane automobilky maj pro sve klienty karty kde je celkem vyrazne jina cena za nabijeni, ja mam u Ionity kartu jakoze od Audi a za nabijeni mam cenu tusim 8.50 nebo tak nejak, takze vzhledem k tomu ze verejne nabijeci stojany vyuziju asi 5-10x do roka (a nektere jsou stale zdarma), tak za tech cca 300km s rezervou okolo 20-30km dojezdu ktere dalnicnim tempem 130-140 ujedu k dalsi nabijecce zaplatim cca 7 stovek, u predchoziho auta RX450h bych za tech samych 300km zaplatil s dnesnima cenama benzinu asi 6 stovek (22kc/litr, pri tech 30 kackach co bejvali a jiste zase za par mesicu budou by to bylo cca 8 stovek ), ovsem ja 90-95% jizd obstaram v ramci nabijeni co mam v garazi, neb dalky jedu jen parkrat do roka a jsou vesmes pod 10% meho rocniho najezdu, a kde mam dnes vesmes cenu 0,- neb fotovoltaika na strese domu a garaze se me davno zaplatila, a pozdeji pridany bateriovy backup se se soucasnyma cena elektriny a spotrebou zaplati behem pristich 24-30 mesicu, pote jiz budu mit elektrinu zdarma a tedy i palivo do auta na cca 95% jezdeni take zdarma

Odpovědět  |   | 
iPace  |  06. 05. 2020 14:38

vesmes souhlas, ja si svuj elektromobil poridil prave proto ze me vyhovuje a nijak neomezuje, tedy za posledni 2 roky se me nestalo ze by me to auto nejakym parametrem omezilo a ja nemohl danou cestu autem jet, nebo musel jet jinak nez jsem chtel

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  05. 05. 2020 18:18

Milujeme Audi.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Toyota GR Supra Dynamic 2.0: Dobře maskovaná vzpomínka na Celicu?

Toyota GR Supra Dynamic 2.0

Menší výkon, nižší cena. Zaujme Toyota Supra i ve střízlivém provedení se čtyřválcem pod kapotou?

včera | Vladimír Kadera | 2 příspěvky
Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

18.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 92 příspěvků
Za volantem hybridního Renaultu Clio E-Tech: Sesadí Toyotu z trůnu? Šanci má!

Renault Clio 1.6 SCe E-Tech

Minulý týden jsme se poprvé projeli s novými elektrifikovanými Renaulty. Po plug-in hybridním crossoveru Captur přišla řada na full-hybridní Clio E-Tech, kterému se toho dá vytknout jen málo.

15.  10.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 82 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 8 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O levné SUV-kupé může být velký zájem

Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O l…

Stylové SUV-kupé za lidovou cenu zprvu určené pro Rusko míří dále do světa. Česku se rovněž nevyhne.

23.  9.  2020 | | 48 N/A
Fuglevič Daniel
EvropaArkanaRenault
Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD Slušovice ale tajně testovali v ČSSR

Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD …

Audi léta tvrdí, že muzejní exponát Sport Quattro RS 002 skupiny S s pětiválcem uprostřed je nástupce Sport Quattra S1 E2 skupiny B. Není to tak docela pravda. Mezi těmito automobily stojí funkční prototypy RS 001, které byly kvůli utajení před Volkswagenem testovány za železnou oponou v Československu. Když se existence strojů provalila, pod osobním dohledem Piëcha musely být rozebrány a dodnes se o nich nemluví.

27.  9.  2020 | | 38 N/A
Mihálik Miro
WRCprototypQuattroRallyeAudiTajnéRetro
Slevová smršť u Fordu: Focus kombi se dostal pod 400 tisíc, lákavější jsou i Kuga a Puma

Slevová smršť u Fordu: Focus kombi se dosta…

Slevy se vedle celých vozů týkají i na vybrané prvky výbavy. Nejlákavější je určitě Smart Edition u modelu Puma.

4.  10.  2020 | | 33 N/A
Kadera Vladimír
Akční nabídkaFord