Milujeme Audi.
Zla ekonomicka situacia+lacne paliva takymto nepraktickym luxusnym hračkam nepraju.V nemecku bude mať q4 etron narok na 5000 eurovu dotaciu,ale lacnejí a praktickejši plug-in hybrid ktoreho neobmedzuje dojazd dostane 4500 ečka.EV si budu kupovať iba bohaty ako druhe auto do rodiny.
Legislativna situacia im praje v Cine, castiam USA a EU. A to je realita, ci to vnimas pozitivne alebo negativne...
O tom to vůbec není. Jezdit na elektřinu je neskutečně příjemné. Ticho, okamžitý zátah, charakteristika motoru. Kdo staví toto nad ostatní parametry a neřeší vstupní náklady, je to pro něho reálná možnost volby. Má to samozřejmě i svá negativa, dojezd je na úrovni žravých benzínových modelů, dobíjení na rychlodobíječkách je absurdně drahé. Jako možnost, nikoli východisko, je to ale varianta, se kterou je nutno počítat. A to prohlašuji jako člověk, kterého spalovací pohony živí.
vesmes souhlas, ja si svuj elektromobil poridil prave proto ze me vyhovuje a nijak neomezuje, tedy za posledni 2 roky se me nestalo ze by me to auto nejakym parametrem omezilo a ja nemohl danou cestu autem jet, nebo musel jet jinak nez jsem chtel
No fakt si říkám kdo stanovuje ceny EE na dobíjecích stojanech. Aby bylo jedno dobití dražší, než benzín je na facku!
zrejme proto ze bez registrace nabiji na danych stojanej tak malo lidi, ze to snad nebude ani promile z nabijeni, a take proto ze nabijeni na verejne nabijecce je vesmes u vetsiny soucasnych elektromobilistu jen nouzovka pri delsich cestach, to ze treba 5x do roka nekde zaplatim za nabijeni 20-50 eur je vesmes nic proti tomu ze s autem se spalovacim motorem jsem jinou moznost nez tankovat na verejnych cerpacich stanicich nemel, a za podobne sumy ale pravidelne a porad, tu elektrinu si nastesti pro vetsinu naseho jezdeni vyrobim fotovoltaikou na strese domu a garazena palivu me dnes veterani a auto pro zabavu stoji jednotlive vic nez auto kterym jezdim denne, a to s tema autama jedu treba jen 1x za mesic a jen par set km
Jestli to nebude spis proto, ze ty stojany vlastni automobilky, ktere vyrabi klasicka auta a je tudiz v jejich zajmu udelat to nabijeni co nejdrazsi.Koho ta cena odradi, ten si u nich koupi klasicke auto a koho ne, ten jim to zaplati. Win win.On ten Musk asi dobre vedel proc si ma pro jistotu postavit svou vlastni sit nabijecek.
praveze dane automobilky maj pro sve klienty karty kde je celkem vyrazne jina cena za nabijeni, ja mam u Ionity kartu jakoze od Audi a za nabijeni mam cenu tusim 8.50 nebo tak nejak, takze vzhledem k tomu ze verejne nabijeci stojany vyuziju asi 5-10x do roka (a nektere jsou stale zdarma), tak za tech cca 300km s rezervou okolo 20-30km dojezdu ktere dalnicnim tempem 130-140 ujedu k dalsi nabijecce zaplatim cca 7 stovek, u predchoziho auta RX450h bych za tech samych 300km zaplatil s dnesnima cenama benzinu asi 6 stovek (22kc/litr, pri tech 30 kackach co bejvali a jiste zase za par mesicu budou by to bylo cca 8 stovek ), ovsem ja 90-95% jizd obstaram v ramci nabijeni co mam v garazi, neb dalky jedu jen parkrat do roka a jsou vesmes pod 10% meho rocniho najezdu, a kde mam dnes vesmes cenu 0,- neb fotovoltaika na strese domu a garaze se me davno zaplatila, a pozdeji pridany bateriovy backup se se soucasnyma cena elektriny a spotrebou zaplati behem pristich 24-30 mesicu, pote jiz budu mit elektrinu zdarma a tedy i palivo do auta na cca 95% jezdeni take zdarma
Přesně tak. Miluji jízdu v elektromobilu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.