Q4 e-tron bude nejlevnější elektromobil Audi. Ani tak se pod milion nedostane

10 komentářů

Ralf
5. května • 18:18

Milujeme Audi.

Ďuri
5. května • 17:25

Zla ekonomicka situacia+lacne paliva takymto nepraktickym luxusnym hračkam nepraju.V nemecku bude mať q4 etron narok na 5000 eurovu dotaciu,ale lacnejí a praktickejši plug-in hybrid ktoreho neobmedzuje dojazd dostane 4500 ečka.EV si budu kupovať iba bohaty ako druhe auto do rodiny.

Art Vandelay
5. května • 18:22

Legislativna situacia im praje v Cine, castiam USA a EU. A to je realita, ci to vnimas pozitivne alebo negativne...

x12345678
5. května • 20:50

O tom to vůbec není. Jezdit na elektřinu je neskutečně příjemné. Ticho, okamžitý zátah, charakteristika motoru. Kdo staví toto nad ostatní parametry a neřeší vstupní náklady, je to pro něho reálná možnost volby. Má to samozřejmě i svá negativa, dojezd je na úrovni žravých benzínových modelů, dobíjení na rychlodobíječkách je absurdně drahé. Jako možnost, nikoli východisko, je to ale varianta, se kterou je nutno počítat. A to prohlašuji jako člověk, kterého spalovací pohony živí.

iPace
6. května • 14:38

vesmes souhlas, ja si svuj elektromobil poridil prave proto ze me vyhovuje a nijak neomezuje, tedy za posledni 2 roky se me nestalo ze by me to auto nejakym parametrem omezilo a ja nemohl danou cestu autem jet, nebo musel jet jinak nez jsem chtel

šofér
6. května • 13:14

No fakt si říkám kdo stanovuje ceny EE na dobíjecích stojanech. Aby bylo jedno dobití dražší, než benzín je na facku!

iPace
6. května • 14:44

zrejme proto ze bez registrace nabiji na danych stojanej tak malo lidi, ze to snad nebude ani promile z nabijeni, a take proto ze nabijeni na verejne nabijecce je vesmes u vetsiny soucasnych elektromobilistu jen nouzovka pri delsich cestach, to ze treba 5x do roka nekde zaplatim za nabijeni 20-50 eur je vesmes nic proti tomu ze s autem se spalovacim motorem jsem jinou moznost nez tankovat na verejnych cerpacich stanicich nemel, a za podobne sumy ale pravidelne a porad, tu elektrinu si nastesti pro vetsinu naseho jezdeni vyrobim fotovoltaikou na strese domu a garazena palivu me dnes veterani a auto pro zabavu stoji jednotlive vic nez auto kterym jezdim denne, a to s tema autama jedu treba jen 1x za mesic a jen par set km

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Freddka
8. května • 16:40

Jestli to nebude spis proto, ze ty stojany vlastni automobilky, ktere vyrabi klasicka auta a je tudiz v jejich zajmu udelat to nabijeni co nejdrazsi.
Koho ta cena odradi, ten si u nich koupi klasicke auto a koho ne, ten jim to zaplati. Win win.On ten Musk asi dobre vedel proc si ma pro jistotu postavit svou vlastni sit nabijecek.

iPace
10. května • 9:49

praveze dane automobilky maj pro sve klienty karty kde je celkem vyrazne jina cena za nabijeni, ja mam u Ionity kartu jakoze od Audi a za nabijeni mam cenu tusim 8.50 nebo tak nejak, takze vzhledem k tomu ze verejne nabijeci stojany vyuziju asi 5-10x do roka (a nektere jsou stale zdarma), tak za tech cca 300km s rezervou okolo 20-30km dojezdu ktere dalnicnim tempem 130-140 ujedu k dalsi nabijecce zaplatim cca 7 stovek, u predchoziho auta RX450h bych za tech samych 300km zaplatil s dnesnima cenama benzinu asi 6 stovek (22kc/litr, pri tech 30 kackach co bejvali a jiste zase za par mesicu budou by to bylo cca 8 stovek ), ovsem ja 90-95% jizd obstaram v ramci nabijeni co mam v garazi, neb dalky jedu jen parkrat do roka a jsou vesmes pod 10% meho rocniho najezdu, a kde mam dnes vesmes cenu 0,- neb fotovoltaika na strese domu a garaze se me davno zaplatila, a pozdeji pridany bateriovy backup se se soucasnyma cena elektriny a spotrebou zaplati behem pristich 24-30 mesicu, pote jiz budu mit elektrinu zdarma a tedy i palivo do auta na cca 95% jezdeni take zdarma

stealth01
6. května • 9:26

Přesně tak. Miluji jízdu v elektromobilu.

Doporučujeme

Články odjinud