Q4 e-tron bude nejlevnější elektromobil Audi. Ani tak se pod milion nedostane

Ďuri  |  05. 05. 2020 17:25

Zla ekonomicka situacia+lacne paliva takymto nepraktickym luxusnym hračkam nepraju.V nemecku bude mať q4 etron narok na 5000 eurovu dotaciu,ale lacnejí a praktickejši plug-in hybrid ktoreho neobmedzuje dojazd dostane 4500 ečka.EV si budu kupovať iba bohaty ako druhe auto do rodiny.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  05. 05. 2020 18:22

Legislativna situacia im praje v Cine, castiam USA a EU. A to je realita, ci to vnimas pozitivne alebo negativne...

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  05. 05. 2020 20:50

O tom to vůbec není. Jezdit na elektřinu je neskutečně příjemné. Ticho, okamžitý zátah, charakteristika motoru. Kdo staví toto nad ostatní parametry a neřeší vstupní náklady, je to pro něho reálná možnost volby. Má to samozřejmě i svá negativa, dojezd je na úrovni žravých benzínových modelů, dobíjení na rychlodobíječkách je absurdně drahé. Jako možnost, nikoli východisko, je to ale varianta, se kterou je nutno počítat. A to prohlašuji jako člověk, kterého spalovací pohony živí.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  06. 05. 2020 09:26

Přesně tak. Miluji jízdu v elektromobilu.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  06. 05. 2020 13:14

No fakt si říkám kdo stanovuje ceny EE na dobíjecích stojanech. Aby bylo jedno dobití dražší, než benzín je na facku!

Odpovědět  |   | 
iPace  |  06. 05. 2020 14:44

zrejme proto ze bez registrace nabiji na danych stojanej tak malo lidi, ze to snad nebude ani promile z nabijeni, a take proto ze nabijeni na verejne nabijecce je vesmes u vetsiny soucasnych elektromobilistu jen nouzovka pri delsich cestach, to ze treba 5x do roka nekde zaplatim za nabijeni 20-50 eur je vesmes nic proti tomu ze s autem se spalovacim motorem jsem jinou moznost nez tankovat na verejnych cerpacich stanicich nemel, a za podobne sumy ale pravidelne a porad, tu elektrinu si nastesti pro vetsinu naseho jezdeni vyrobim fotovoltaikou na strese domu a garaze

na palivu me dnes veterani a auto pro zabavu stoji jednotlive vic nez auto kterym jezdim denne, a to s tema autama jedu treba jen 1x za mesic a jen par set km

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  08. 05. 2020 16:40

Jestli to nebude spis proto, ze ty stojany vlastni automobilky, ktere vyrabi klasicka auta a je tudiz v jejich zajmu udelat to nabijeni co nejdrazsi.
Koho ta cena odradi, ten si u nich koupi klasicke auto a koho ne, ten jim to zaplati. Win win.

On ten Musk asi dobre vedel proc si ma pro jistotu postavit svou vlastni sit nabijecek.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  10. 05. 2020 09:49

praveze dane automobilky maj pro sve klienty karty kde je celkem vyrazne jina cena za nabijeni, ja mam u Ionity kartu jakoze od Audi a za nabijeni mam cenu tusim 8.50 nebo tak nejak, takze vzhledem k tomu ze verejne nabijeci stojany vyuziju asi 5-10x do roka (a nektere jsou stale zdarma), tak za tech cca 300km s rezervou okolo 20-30km dojezdu ktere dalnicnim tempem 130-140 ujedu k dalsi nabijecce zaplatim cca 7 stovek, u predchoziho auta RX450h bych za tech samych 300km zaplatil s dnesnima cenama benzinu asi 6 stovek (22kc/litr, pri tech 30 kackach co bejvali a jiste zase za par mesicu budou by to bylo cca 8 stovek ), ovsem ja 90-95% jizd obstaram v ramci nabijeni co mam v garazi, neb dalky jedu jen parkrat do roka a jsou vesmes pod 10% meho rocniho najezdu, a kde mam dnes vesmes cenu 0,- neb fotovoltaika na strese domu a garaze se me davno zaplatila, a pozdeji pridany bateriovy backup se se soucasnyma cena elektriny a spotrebou zaplati behem pristich 24-30 mesicu, pote jiz budu mit elektrinu zdarma a tedy i palivo do auta na cca 95% jezdeni take zdarma

Odpovědět  |   | 
iPace  |  06. 05. 2020 14:38

vesmes souhlas, ja si svuj elektromobil poridil prave proto ze me vyhovuje a nijak neomezuje, tedy za posledni 2 roky se me nestalo ze by me to auto nejakym parametrem omezilo a ja nemohl danou cestu autem jet, nebo musel jet jinak nez jsem chtel

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  05. 05. 2020 18:18

Milujeme Audi.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Dacia Duster 1.0 TCe Prestige: V plné výbavě za cenu holé Fabie Combi!

Dacia Duster 1.0 TCe

Druhá Dacie Duster není žádnou horkou novinkou. Novinkou je ale akční ceník. SUV od Dacie totiž aktuálně můžete mít za necelých 220 tisíc, s plnou výbavou za 326.900 Kč. Vždy to ale bude tříválec s předním pohonem. Dává smysl?

31.  5.  2020 | Petr Schnagl | 101 příspěvků
První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 52 příspěvků
Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků

Nejčtenější články

Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

26.  5.  2020 | | 58 N/A
Moderní Škoda 740 měla nahradit Škodu 100/110. Politika ji nakonec poslala k ledu

Moderní Škoda 740 měla nahradit Škodu 100/1…

Není tajemstvím, že modely 105 a 120 byly beznadějně zastaralé už v době své premiéry. Místo nich měla dorazit Škoda 740 s motorem vpředu, systémem transaxle a pohonem zadních kol. Šanci na plnohodnotný život ale nikdy nedostala.

30.  5.  2020 | | 29 N/A
Znáte Škodu 1100 OHC Coupé? Vypadala světově, potopily ji však zbytečné chyby

Znáte Škodu 1100 OHC Coupé? Vypadala světov…

Kromě hrstky notoricky známých škodováckých kupé najdeme v historii domácí značky i pár kousků, o nichž se dnes už moc nemluví. Mezi tyto rarity patří i elegantní Škoda 1100 OHC Coupé.

23.  5.  2020 | | 14 N/A